Мета : Формувати предметні компетентності: уміння аналізувати умову задачі; уміння розробляти план виконання навчального проекту; уміння добирати засіб опрацювання даних та засіб подання результатів навчального проекту; удосконалювати навички створення та опрацювання інформаційної моделі;Розвивати ключові компетентності: Математична компетентність (уміння застосовувати математичні методи для вирішення прикладних завдань у різних сферах діяльності);Інформаційно-комунікаційна компетентність (компетенції, що пов’язані зі створенням проектів); Громадянські та соціальні компетентності (здатність до співпраці у команді в процесі вибору, планування та розробки проекту);Навчання впродовж життя (уміння творчо мислити, планувати свої дії, реалізовувати способи діяльності);
Проект – це комплекс пошукових, дослідницьких, графічних та інших видів робіт, виконаних із метою практичного чи теоретичного розв’язання значущої проблеми Проект – це унікальна діяльність, спрямована на створення певного нового продукту (програми, книги, фільму, моделі, сценарію тощо). Проект – це сукупність дій, документів, текстів для створення реального об’єкта, предмета, створення теоретичного і практичного продукту. Проект – це систематична форма організації діяльності у взаємозв’язку її теоретичних і практичних аспектів
Види проектів за предметно-змістовною ділянкою. Види проектів за характером контактів: Монопроекти Міжпредметні проекти. Внутрішні або регіональні проекти (у межах однієї країни). Міжнародні проекти Види проектів за кількістю учасників:Індивідуальні проекти. Парні проекти Групові проекти