Тема ; " Сила струму. Амперметр. Вимірювання сили струму."

Про матеріал
Розкрити зміст основних понять: сили струму, одиниці вимірювання, фізичне позначення сили струму, формулу для знаходження сили струму. Вміння приміняти формулу для розв*язування задач. Складати електричне коло та знаходити значення сили струму.
Перегляд файлу

Урок фізика 8 клас.
         Тема: Сила струму. Амперметр. Вимірювання сили струму.

 

Мета: - заохочувати учнів до засвоєння нового матеріалу, розуміння поняття «сила струму», « амперметр» , формувати уміння одержувати нові знання з ілюстрацій, вчити учнів мотивувати  свої дії, давати їм повні і вірні обґрунтування, розв’язувати задачі на застосування формул;

  • розвивати вміння стисло та грамотно висловлювати свої міркування обґрунтовувати їхню правильність, розвивати увагу учнів, логічне мислення, сприяти збагаченню словникового запасу та розширенню наукового кругозору учнів,розвивати слухове сприймання фізичних термінів;
  • виховувати формування таких якостей особливості як організованість, уважність, спостережливість, вміння слухати товариша, акуратність письма на уроці;
  • корегувати мову та вимову учнів, узагальнювати словарний запас.

 

Завдання уроку:

  • забезпечити в ході уроку засвоєння поняття «сила струму», « амперметр»,  продовжити формування умінь і навичок аналізувати умову задачі;
  • продовжити формування наукового стилю мислення забезпечити ознайомлення з працями учених, а саме  Ампер Андре – Марі, Кулон Шарль Огюстен, Конфуцій.
  • сприяти вихованню у учнів таких якостей особистості, як організованість, дисциплінованість, уважність спостережливість.

 

Демонстрації. Мультимедійний проект , фізичні прилади: амперметр, вимикач, електрична лампочка, з’єднувальні проводки, гальванічний елемент (батарейка),карточки, таблички.

 

Тип уроку. урок вивчення нових знань.

 

                         Хід уроку

І. Організаційний момент.

Перевірити підготовку учнів до уроку

За екраном: - Ігор ти мене чуєш? – Я чую добре.
Едік ти мене чуєш? – Я чую добре.
  - Який зараз урок?  - Яке сьогодні число?.
- електричний струм,
- ЕЛЕКТРИЧНИЙ ЗАРЯД( Кл) ,
- Кулон – французький фізик.
- час ( сек, хв, год.)          1хв = 60с.

-акумулятори,

І девіз нашого уроку.
Слайд №2.

« Не махай на все рукою,
не лінися а учись,
Бо , чого навчишся в школі,

знадобиться ще колись.»

І говорив китайський мислитель та  філософ Конфуцій.

Портрет Конфуція.
Слайд №3 ( портрет)

Слайд №4
« Те, що не зрозумів, потрібно з'ясувати.»
Сьогодні на уроці ми будемо працювати за планом.
Слайд №5.
( План уроку)

                        План уроку.
1. Повторювати пройдений матеріал.
2. Вивчати нову тему.
3. Розв'язувати задачі.
-  Прочитайте план уроку.

-Що ми будемо робити на уроці?

- Ми будемо: - ………………………….
Зараз ми будемо повторювати пройдений матеріал.

І перше завдання продовжити речення.

Слайд №6.

 Продовжити речення.

 1. Електричний струм – це ( впорядкований рух заряджених частинок.)
2. Вольт - ……………..( італійський фізик.)
3. Акумулятор – це ( хімічне джерело струму.)

 4. Акумулятори бувають : - …… ( кислотні.)

        

                                                 - ……..( лужні).

Слайд №7.

Виберіть правильну відповідь.
1. Напруга в електромережі ……. V.
а) 50V ,       б)  120V,     в) 220V.
2. Провідники електричного струму:
скло, метали, гума, людське тіло, розчини солей та кислот.
Слайд №8.
Назвіть умовні позначення електричного кола.

Що ми з вами робили?

Ми повторювали пройдений матеріал.
Повернемось до плану уроку.
Друге по плану, що ми будемо робити?
Вивчати нову тему.

lll.Вивчення нового матеріалу.

– Отже, тема нашого сьогоднішнього уроку.

Слайд №9

 «Сила струму. Амперметр. Вимірювання сили струму.»
Прочитайте тему уроку.

  • Відкрийте зошити запишіть число , класна робота  і тему уроку.

Ми з вами вивчаємо електричний струм. І сьогодні на уроці ми познайомимось із  новою фізичною величиною  - силою струму.

 

Слайд №10.
        « Електричний струм , що проходить через провідник за 1 секунду    визначає силу струму в колі.»
 

Слайд №11. ( Сила струму.)

Сила струму – фізична величина.

І – сила струму ( А, кА)

       Одиниця сили струму Ампер ( А)

Формули:

І = q/t      t = І •q      q = t/І

q – електричний заряд (Кл.)
t – час ( с, хв, год.)

 

Слайд № 12 ( Портрети  Ампера, Кулона.)


Слайд № 13.

Силу струму вимірюють  амперметром.
Амперметр – це фізичний прилад.

Позначення амперметра -------   ---------

Слайд №14.
Види амперметрів.


Слайд №15.

ІV. Хвилинка релаксації.

 – Закрийте зошити.

Встаньте всі із-за парт.

 Повільно підніміть руки вгору.

 Порахуйте мовчки до трьох.

 Так само повільно опустіть руки.

 Сядьте за парти.

 Не повертаючи голови, подивіться вправо, вліво, вверх і вниз.     

 Відкрийте зошити.

 

Слайд №16.

 

Вимірювання сили струму. ( провести техніку безпеки).

Учні самостійно і за допомогою вчителя  складають електричне коло і вимірюють силу струму в електричній лампі.

   І = 0,2 А.

V. Розв'язування задач.

 Слайд № 17.
Задача.

Сила струму в колі електричної плитки дорівнює 1,5А. Який електричний заряд проходить через поперечний переріз її спіралі за 5 хвилин?

Відповідь: І = 450А. (б)

а) 400А,     б) 450А,     в) 1450А,   г) свій варіант.

 

Слайд № 18.

 

 Усно: Розв'язати задачі на вивчені формули.

І = q/ t           q = І•t           t = q/І

 

 

        І , А

 

         q , Кл

 

     t ,с.

 

    ( 0,7 А)

 

       1.4 Кл

 

      2с.

 

      0,8А

 

       2,4Кл

 

     ( 3с )

 

     1,2А

 

     ( 4,8 Кл)

 

    

 

VI. Підсумок уроку.

 Звернутися до плану.

Ми все виконали по плану.

Підвести підсумок уроку.

Оголосити оцінки за урок.

Слайд № 19.

VIІ. Домашнє завдання

1. Вивчити конспект.
2. Індивідуальні картки.

Слайд№ 20.

Дякую за урок.

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, 8 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 8 клас (Сиротюк В.Д.)
Додано
4 травня 2020
Переглядів
817
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку