Дата: 05.02.2020
Клас: 7-А
Тема: Створення та виконання лінійних алгоритмів
Мета: навчити учнів створювати лінійні алгоритми в середовищі Скретч; розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок.
Хід роботи
І. Організаційний момент
Доброго дня, шановні учні. Тема нашого заняття «Створення лінійних алгоритмів і програм з використанням змінної». Але перш ніж вивчати нову тему, пропоную освіжити в пам’яті знання, отримані на попередньому уроці.
ІІ. Актуалізація опорних знань
На минулому уроці ви вивчали лінійні алгоритми. Тож давайте разом пригадаємо.
ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку.
Тема нашого заняття «Створення та виконання лінійних алгоритмів». Сьогодні ви будете застосовувати набуті вами знання з попередніх тем.
ІV. Практична робота.
Перед початком роботи пригадаємо правила техніки безпеки.
(Практична робота за інструкційною карткою)
V. Підсумок уроку
Що ж, сьогодні ми ознайомились з лінійними алгоритмами, поглибили свої знання про змінні, з’ясували їх функції при складанні лінійних алгоритмів, а також створили власний лінійний алгоритм у програмному середовищі «Скретч».
Учитель:___________________________Горпинич М.О.