Тема: Технологія виготовлення вишитих виробів. Критерії виготовлення вишитого виробу. Виготовлення виробів. Правила безпечної праці, санітарно-гігієнічні вимоги, організація робочо

Про матеріал

Тема: Технологія виготовлення вишитих виробів. Критерії виготовлення вишитого виробу. Виготовлення виробів. Правила безпечної праці, санітарно-гігієнічні вимоги, організація робочого місця під час вишивання. Практична робота. Виготовлення вишитих виробів.

Мета: Сприяти розширенню знань учнів про технологію виготовлення вишитих виробів, ознайомити із критеріями виготовлення вишитих виробів, розвивати інтерес до рукоділля, виховувати свідоме ставлення до дотримання правил безпеки праці, виховувати ціннісне ставлення до традицій свого народу.

Обладнання: зразки вишитих виробів, зразки швів, завдання гри «Засяй сонечко», журнал «Рукоділля».

Інструменти і матеріали: тканина, ножиці, голки, нитки.

Тип уроку: комбінований.

Перегляд файлу

Тема: Технологія виготовлення вишитих виробів. Критерії виготовлення вишитого виробу. Виготовлення виробів. Правила безпечної праці, санітарно-гігієнічні вимоги, організація робочого місця під час вишивання. Практична робота. Виготовлення вишитих виробів.

Мета: Сприяти розширенню знань учнів про технологію виготовлення вишитих виробів, ознайомити із критеріями виготовлення вишитих виробів, розвивати інтерес до рукоділля, виховувати свідоме ставлення до дотримання правил безпеки праці, виховувати ціннісне ставлення до традицій свого народу.

Обладнання: зразки вишитих виробів, зразки швів, завдання гри «Засяй сонечко», журнал «Рукоділля».

Інструменти і матеріали: тканина, ножиці, голки, нитки.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань та вмінь учнів.

Гра «Засяй сонечко»

 

Правила гри:

Учні відшукують краплинки із відповідями і приклеюють до відповідної хмаринки. Якщо всі відповіді відповідають назві хмаринки то над хмаринкою з’являється сонечко і виходить райдуга.

Завдання гри:

Правила безпечної роботи з інструментами:

  1.               Кладіть ножиці на стіл із зімкнутими лезами.
  2.               Інструментами не розмахуйте.
  3.               Голки та булавки зберігайте в подушці.
  4.               Спиці зберігайте в футлярі.

Раціональна організація робочого місця:

  1.               Щоб раціонально організувати роботу, перед її виконанням скласти перелік інструментів та матеріалів.
  2.               Після закінчення роботи приберіть робоче місце.
  3.               Інструменти і матеріали розміщуйте на столі так, щоб ними було зручно працювати.
  4.               На робочому місці не повинно бути зайвих речей.

Санітарно-гігієнічні вимоги

  1.                Слідкуйте, щоб світло падало на роботу зліва зверху.
  2.                Не нахиляйтеся надто низько.
  3.                Під час в’язання працюйте в робочому одязі.
  4.                Під час роботи робіть перерви для активного відпочинку.

 

  1.         Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми уроку. Постановка завдань уроку перед учнями.
  1.                Театр-петрушок «Котик, Півник і Лисичка».

Учні старших класів інсценують казку, герої якої виготовлені і оздоблені руками учнів.

  1.                Розповідь вчителя «Наші умілі ручки» (розгляд зразків виробів, виготовлених учнями).
  2.                Практичне дослідження «Сійся, сійся, зернятко».

Учні записують на паперових зернятках що хотіли б навчитися, виготовляти ... і прикріплюють на дошці (сіють у грунт) під хмаринками.

  1.          Вивчення нового матеріалу.
  1.               Технологія виготовлення вишитих виробів (розповідь вчителя)
  2.               Критерії виготовлення вишитого виробу (розповідь вчителя).
  1.            Формування вмінь і навичок учнів. Виготовлення вишитих виробів:
  1.               Аналіз завдання практичної діяльності.
  2.               Самостійне виконання завдань практичної діяльності.
  3.               Контроль учителя з метою виявлення прогалин у змаганнях та вмінь учнів.
  4.               Поточний інструктаж.
  5.               Самоконтроль.
  6.               Підведення підсумків практичної роботи:

аналіз виконаної роботи,

аналіз недоліків та шляхи їх усунення.

  1.         Фізкультхвилинка.

Вишивання.

Вишивати давно вчились - очі, рученьки втомились, а щоб краще вишивати, треба трохи втому зняти.

Раз - підняти руки вгору,

Два - сплести перед собою,

Три - схились до самих п’ят, а тепер рівненько стань.

Знов підняти руки вгору,

Знов сплести перед собою, нахились до самих п’ят, сідай знову вишивать.

  1.     Закріплення нових знань та вмінь учнів.

Робота в парах.

Взаємоконтроль якості виконання роботи з наступним обговоренням.

  1. Підсумки заняття.

Міні-дослідження:

Учні записують на квіточках що вони навчились, що нового дізнались, що вдалося і прикріплюють на дошці на травичці.

IX. Прибирання робочих місць. Домашнє завдання.

docx
Додав(-ла)
Пулик Ілона
Додано
18 грудня 2018
Переглядів
703
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку