Тема: Технологія виготовлення вишитих виробів. Критерії виготовлення вишитого виробу. Виготовлення виробів. Правила безпечної праці, санітарно-гігієнічні вимоги, організація робочого місця під час вишивання. Практична робота. Виготовлення вишитих виробів.
Мета: Сприяти розширенню знань учнів про технологію виготовлення вишитих виробів, ознайомити із критеріями виготовлення вишитих виробів, розвивати інтерес до рукоділля, виховувати свідоме ставлення до дотримання правил безпеки праці, виховувати ціннісне ставлення до традицій свого народу.
Обладнання: зразки вишитих виробів, зразки швів, завдання гри «Засяй сонечко», журнал «Рукоділля».
Інструменти і матеріали: тканина, ножиці, голки, нитки.
Тип уроку: комбінований.
Тема: Технологія виготовлення вишитих виробів. Критерії виготовлення вишитого виробу. Виготовлення виробів. Правила безпечної праці, санітарно-гігієнічні вимоги, організація робочого місця під час вишивання. Практична робота. Виготовлення вишитих виробів.
Мета: Сприяти розширенню знань учнів про технологію виготовлення вишитих виробів, ознайомити із критеріями виготовлення вишитих виробів, розвивати інтерес до рукоділля, виховувати свідоме ставлення до дотримання правил безпеки праці, виховувати ціннісне ставлення до традицій свого народу.
Обладнання: зразки вишитих виробів, зразки швів, завдання гри «Засяй сонечко», журнал «Рукоділля».
Інструменти і матеріали: тканина, ножиці, голки, нитки.
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань та вмінь учнів.
Правила гри:
Учні відшукують краплинки із відповідями і приклеюють до відповідної хмаринки. Якщо всі відповіді відповідають назві хмаринки то над хмаринкою з’являється сонечко і виходить райдуга.
Завдання гри:
Правила безпечної роботи з інструментами:
Раціональна організація робочого місця:
Санітарно-гігієнічні вимоги
Учні старших класів інсценують казку, герої якої виготовлені і оздоблені руками учнів.
Учні записують на паперових зернятках що хотіли б навчитися, виготовляти ... і прикріплюють на дошці (сіють у грунт) під хмаринками.
аналіз виконаної роботи,
аналіз недоліків та шляхи їх усунення.
Вишивання.
Вишивати давно вчились - очі, рученьки втомились, а щоб краще вишивати, треба трохи втому зняти.
Раз - підняти руки вгору,
Два - сплести перед собою,
Три - схились до самих п’ят, а тепер рівненько стань.
Знов підняти руки вгору,
Знов сплести перед собою, нахились до самих п’ят, сідай знову вишивать.
Робота в парах.
Взаємоконтроль якості виконання роботи з наступним обговоренням.
Міні-дослідження:
Учні записують на квіточках що вони навчились, що нового дізнались, що вдалося і прикріплюють на дошці на травичці.