26 жовтня о 18:00Вебінар: Сучасні методи та засоби організації уроку фізичної культури за стандартами НУШ

Тема тижня Світ тварин Тема уроку: Віднімання круглого числа від двоцифрового. Віднімання двоцифрових чисел.

Про матеріал
Урок з математики НУШ. Тема тижня "Світ тварин". Урок розроблений для 1 класу за програмою під керівництвом Р. Шияна. на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. Конспект уроку розроблений за новою схемою. Дана розробка буде корисною для вчителів початкових класів.
Перегляд файлу

Дата  ____________ № _________        Математика 1 клас

 

Тема тижня Світ тварин     

Тема уроку: Віднімання круглого числа від двоцифрового. Віднімання

двоцифрових чисел.

Мета тематичного дня:  ознайомити учнів із відніманням круглого числа від

двоцифрового; удосконалювати вміння додавати і віднімати круглі числа, перетворювати іменовані числа, розв’язувати задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць; розвивати логічне мислення учнів; виховувати почуття взаємодопомоги та поваги одне до одного.

Предметні компетентності:

-Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, зорової  пам’яті, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;

-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;

-Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.

Очікувані результати:

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно)

Лічить до 100 у прямому порядку

Читає та записує натуральні числа в межах 100 словами і цифрами

Утворює натуральні числа (1 – 100) з одного десятка та кількох одиниць під час виконання практичних вправ (з використанням паличок, намистинок, кубиків тощо)

Співвідносить кількість елементів у групі об’єктів навколишнього середовища з відповідним числом і навпаки

Здійснює вимірювання величин, маючи доступ до необхідних вимірювальних приладів (лінійка, годинник) та різного роду нестандартних мірок/ підручних засобів (стрічка, сірникова коробка, пісковий годинник, склянка, ложка тощо)

Будує відрізки заданої довжини

Порівнює об’єкти навколишнього світу за довжиною, масою, місткістю (об’ємом)

Розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їхніми істотними ознаками

Конструює знайомі площинні та об’ємні фігури з підручного матеріалу (пластиліну, глини, соломки, конструктора тощо)

Використовує зібрані (наявні) дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми

Обладнання: підручники, папір А4, ручки, кольорові олівці та фломастери, набори

«Лего», ілюстративний та роздатковий матеріал, відеоматеріали.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Зміст заняття:

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

Психолого-емоційне налаштування

Перегляд відеоматеріалів

https://www.youtube.com/watch?v=tkReYIbWzu8

 

ІІ. Етап цілепокладання

  • Чи сподобалися вам ці птахи?
  • А чи хочете ви дізнатися про них більше?
  •    Добре. Тоді за кожну вашу гарну та правильну відповідь до нас буде прилітати цікава, рідкісна і дуже гарна пташка. Але де ж ми з вами будемо зустрічати нашим пташок? Давайте для них зробимо зелений куточок.

Ми з вами виготовляли раніше квіти з паперу. Давайте тепер з них зробимо зелений куточок для наших пташок.

Сьогодні на уроці ми познайомимося з рідкісними птахами світу, а ще навчимося  віднімати круглі числа від двоцифрових чисел, удосконалимо вміння додавати і віднімати круглі числа, розв’язувати задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць, розвиватимемо логічне мислення, пам’ять, виховуватимемо почуття взаємодопомоги та поваги одне до одного. Ці знання вам знадобляться для подальшого вивчення математики.

 

ІІІ. Етап цілереалізації

Усна лічба

— Назвіть сусідів числа.

... 45 ... ... 64 ... ... 76 ...

— З кожної пари назвіть більше число: 42 і 47; 29 і 19; 100 і 91.

— Назвіть одноцифрові числа; двоцифрові.

25 9 70 41 3 87 10 5

Робота з підручником

Робота з круглими числами

— Прочитайте всі числа, крім круглих.

23, 10, 42, 38, 30, 51, 70, 18, 100, 95, 9

— А тепер прочитайте всі круглі числа.

Завдання з монетами

Павич дуже гордий птах і дуже любить милуватися. Та для вас він вирішив сказати кілька слів.

C:\Users\777\Downloads\Павич_аверс.jpgC:\Users\777\Downloads\Павич_реверс.jpg

Срібна пам'ятна монета НБУ номіналом 5 грн., присвячена павичу

Інтерактивні завдання з монетами

https://learning.ua/matematyka/doshkilniata/rakhunok-monet-1-kopiika

Пальчикова гімнастика

Робота в зошиті.

Конкурс «Цифри-красуні»

— Каліграфічно запишіть круглі числа. Підкресліть найменше і найбільше число. Над найгарнішим числом намалюйте корону. Це буде ваша цифра-красуня.

Математичний диктант

Картинки по запросу математичний диктант 1 клас

Природнича хвилинка.

https://www.youtube.com/watch?v=jZAps0WuSf0

Обговорення утримання птахів у неволі

Розв’язування прикладів.

— Що таке сума, різниця?

— Знайдіть суму чисел 50 і 20; різницю чисел 90 і 50.

— Які числа є складовими виразів? (Круглі)

Фізкультхвилинка

Дуже дивні та цікаві птахи живуть на Півночі в Антарктиді. Це пінгвіни. Вони сьогодні хочуть провести для вас фізкультхвилинку.

https://www.youtube.com/watch?v=GQGTBpuLxlg

Розвиток математичних знань

Робота над задачею

Ми активно знову попрацюємо?

Над задачею помудруємо?

Робота за картками

Числа у рядку стоять,

Треба ще попрацювать.

Часу ми не гаємо,

Вирази читаємо!

4 дм = ? см;   6 дм = ? см;   2 дм = ? см;   1 дм = ? см.

 ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу банани         Картинки по запросу комахи         Картинки по запросу хліб                   G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №116\pshenitsa-zerna-dlya-proraschivaniya-royal-forest.750x0.jpg  

Визначіть найбільше число – це і буде улюблений корм бананоїда.

Вправи для очей

Задача

Школярі для посадки приготували 80 каштанів. 30 каштанів вони обміняли на жолуді, згодом взяли ще 20 жолудів. Скільки каштанів та жолудів?

Після ознайомлення з умовою задачі слід детально проаналізували задачу.

— Про кого йдеться в задачі? (Про школярів)

— Що школярі приготували для посадки? (Каштани)

— Скільки каштанів вони підготували? (80)

— Що школярі зробили з деякими каштанами? (Обміняли)

— На що вони обміняли? (На жолуді)

— Скільки каштанів вони обміняли на жолуді? (30)

— Скільки взяли жолудів? (20)

— Про що запитується в задачі? (Скільки каштанів і жолудів стало?)

— Якщо школярі міняли каштани, то їх кількість збільшилася чи зменшилася? (Зменшилася)

— Скільки спочатку було каштанів? (80)

— Скільки вони віддали? (30)

— Як дізнатися, скільки каштанів залишилося після обміну? (80 – 30 = 50)

— Це буде перша дія нашої задачі.

— Скільки жолудів взяли школярі? (20)

— Як дізнатися, скільки каштанів і жолудів стало? (50 + 20 = 70)

— Це друга дія задачі.

— Чи дали ми відповідь на запитання задачі? (Дали)

— Запишіть відповідь.

— З якими числами ми працювали в задачі? (Із круглими)

Робота з геометричним матеріалом

— З геометричних фігур складіть пташку.

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №116\1498550272_028.jpg G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №116\ptichka.jpg

Робота з лего

З лего-деталей складіть гніздо для пташки

 

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

На останок погляньте на наш зелений куточок, який він став чарівний та веселий. Послухайте як співають птахи, як вони радіють такому затишному куточку.

Рефлексія.

Слухання пташиного співу.

 

Список використаних джерел

http://journal.osnova.com.ua/article/41793-Круглі_числа._Урок_математики_у_1-му_класі

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 березня 2019
Переглядів
1282
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку