Тема уроку: Додавання зображень із файлу та їх форматування. Практична робота №4

Про матеріал
Тема уроку: Додавання зображень із файлу та їх форматування. Практична робота №4
Перегляд файлу

Тема уроку: Додавання зображень із файлу та їх форматування. Практична робота №4.

Автор: вчитель математики та інформатики Ганнівського НВК

Сафата Аліна Сергіївна

Мета:

навчальна: сформувати вміння вставляти графічні об’єкти у текстовий документ; формувати навички роботи з текстовими документами; перевірити засвоєння знань на практиці;

розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; розвивати навички самостійної роботи на комп’ютері;

виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість, інтерес до вивчення предмету, виховувати вміння  міркувати,  узагальнювати.

Тип уроку:

засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок; перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Microsoft Office Word 2010

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

  •                 Привітання

Добрий день!

Продзвенів дзвінок,

Починається урок.

Наші вушка на маківці.

Очі ширше відкриваємо,

Слухаємо і запам'ятовуємо.

Ні хвилини не втрачаємо.

 

  •                 перевірка присутніх
  •                 перевірка готовності учнів до уроку

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

— Під час вивчення теми «Опрацювання текстових даних» ви навчилися створювати текстовий документ, вводити (набирати) текст, форматувати його, виконувати різні операції з цілим текстом та його фрагментами.

— Що потрібно зробити, якщо є потреба проілюструвати текст, зробити його більш наочним, цікавим?

— Правильно, вам потрібно навчитися вставляти в текст зображення.

— Чи доводилося вам вставляти зображення раніше? У якій програмі? (MS PowerPoint).

Отже, тема уроку: Додавання зображень із файлу та їх форматування. Практична робота №4.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Гра «Мікрфон»

Що таке шрифт?

Що таке Редагування ?

Що таке Форматування?

Що таке символ?

Що таке абзац?

Як змінити накреслення?

Як змінити розмір тексту?

Як змінити забарвлення окремої літери?

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

Підручник:

V. Фізкультхвилинка

Всі піднесли руки –раз!
На носках стоїть весь клас,
Два – присіли, руки вниз,
На сусіда подивись.
Раз! – і вгору,
Два! – і вниз,
На сусіда не дивись.
Будем дружно ми вставати,
 Щоб ногам роботу дати.
Раз – присіли, два – піднялись.
Хто старався присідати,
Може вже відпочивати.

 


VІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

Завдання 1

Встановити відповідність.

Завдання 2

Знайти відповідність значення та призначення кнопок групи Зображення на вкладці Вставлення стрічки.

Практична робота №4

Інструктаж вчителя. Роздача інструкційних карток.

Підручник ст. 135-136

Релаксація

Пов’язане зображення

VIІ. Підведення підсумків уроку

Закінчіть речення.

— Сьогодні я дізнався…

— Сьогодні я навчився…

— Було цікаво…

— Я виконував завдання…

— Тепер я вмію…

— У мене не вийшло…

VIІІ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 3.5.

Вправа 5 на ст. 137.

1

 

docx
Додано
19 січня 2019
Переглядів
3930
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку