Тема уроку: Додавання зображень із файлу та їх форматування. Практична робота №4.
Автор: вчитель математики та інформатики Ганнівського НВК
Сафата Аліна Сергіївна
Мета:
навчальна: сформувати вміння вставляти графічні об’єкти у текстовий документ; формувати навички роботи з текстовими документами; перевірити засвоєння знань на практиці;
розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; розвивати навички самостійної роботи на комп’ютері;
виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість, інтерес до вивчення предмету, виховувати вміння міркувати, узагальнювати.
Тип уроку:
засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок; перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Microsoft Office Word 2010
Хід уроку
І. Організаційний етап
Добрий день!
Продзвенів дзвінок,
Починається урок.
Наші вушка на маківці.
Очі ширше відкриваємо,
Слухаємо і запам'ятовуємо.
Ні хвилини не втрачаємо.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
— Під час вивчення теми «Опрацювання текстових даних» ви навчилися створювати текстовий документ, вводити (набирати) текст, форматувати його, виконувати різні операції з цілим текстом та його фрагментами.
— Що потрібно зробити, якщо є потреба проілюструвати текст, зробити його більш наочним, цікавим?
— Правильно, вам потрібно навчитися вставляти в текст зображення.
— Чи доводилося вам вставляти зображення раніше? У якій програмі? (MS PowerPoint).
Отже, тема уроку: Додавання зображень із файлу та їх форматування. Практична робота №4.
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Гра «Мікрфон»
Що таке шрифт?
Що таке Редагування ?
Що таке Форматування?
Що таке символ?
Що таке абзац?
Як змінити накреслення?
Як змінити розмір тексту?
Як змінити забарвлення окремої літери?
IV. Вивчення нового матеріалу
Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.
Підручник:
V. Фізкультхвилинка
Всі піднесли руки –раз!
На носках стоїть весь клас,
Два – присіли, руки вниз,
На сусіда подивись.
Раз! – і вгору,
Два! – і вниз,
На сусіда не дивись.
Будем дружно ми вставати,
Щоб ногам роботу дати.
Раз – присіли, два – піднялись.
Хто старався присідати,
Може вже відпочивати.
VІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок
Завдання 1
Встановити відповідність.
Завдання 2
Знайти відповідність значення та призначення кнопок групи Зображення на вкладці Вставлення стрічки.
Практична робота №4
Інструктаж вчителя. Роздача інструкційних карток.
Підручник ст. 135-136
Релаксація
VIІ. Підведення підсумків уроку
Закінчіть речення.
— Сьогодні я дізнався…
— Сьогодні я навчився…
— Було цікаво…
— Я виконував завдання…
— Тепер я вмію…
— У мене не вийшло…
VIІІ. Домашнє завдання
Опрацювати параграф 3.5.
Вправа 5 на ст. 137.
1