Тема уроку: My Friends (Мої друзі)
Мета уроку:
-
Ознайомити учнів із лексикою за темою "Друзі".
-
Розвивати навички сприймання на слух, говоріння, читання та письма.
-
Формувати позитивне ставлення до взаємодії з друзями.
Обладнання:
-
Картки із зображеннями дітей, тварин.
-
Аудіозапис (діалог).
-
Презентація/плакат із новими словами.
-
Роздаткові матеріали (картки, розмальовки).
Хід уроку
1. Організаційний момент (5 хв)
-
Вітання:
Teacher: Good morning, children!
Students: Good morning, teacher!
Teacher: How are you today?
Students: We are fine, thank you!
-
Перевірка присутніх за допомогою простого діалогу:
Teacher: Who is here today? Raise your hand!
2. Актуалізація знань (5 хв)
-
Повторення знайомих слів, пов'язаних із дітьми, іменами, емоціями.
Teacher: Let’s say "Hello!" to each other.
Учні ходять класом і говорять: "Hello, my name is ...".
3. Ознайомлення з новою темою (10 хв)
-
Введення нових слів:
-
Friend (друг), best friend (найкращий друг), boy (хлопчик), girl (дівчинка), smile (усмішка).
-
Використання картинок для пояснення.
Teacher: Look! This is Tom. He is a boy. Tom is my friend.
Class: (Повторюють за вчителем).
-
Відпрацювання вимови:
-
Хорове повторення нових слів.
-
Ігри на вимову: "Echo game" (Учитель називає слово, учні повторюють тихіше/голосніше).
4. Закріплення матеріалу (10 хв)
-
Ігрова діяльність:
-
Гра "Find a friend": кожна дитина отримує картку з ім’ям чи малюнком, і шукає "друга" з такою ж карткою.
-
Діалог:
Teacher: Let’s listen to a dialogue.
Аудіозапис:
-
A: Hello! What is your name?
-
B: My name is Anna.
-
A: Nice to meet you, Anna!
Учні повторюють діалог парами.
5. Творче завдання (5 хв)
-
Розмалюй свого друга: учні малюють улюбленого друга і підписують: "This is my friend. His/Her name is ...".
6. Підсумок уроку (5 хв)
-
Запитання для рефлексії:
Teacher: Who is your best friend? What is his/her name?
-
Підсумкове повторення нових слів хором.
-
Прощання:
Teacher: Goodbye, children!
Students: Goodbye, teacher!
Домашнє завдання
Намалювати себе та свого друга. Підписати: "This is me. This is my friend."