Тема уроку: Введення, редагування та форматування символів і абзаців.

Про матеріал
Тема уроку: Введення, редагування та форматування символів і абзаців. Мета уроку: навчальна: ознайомити учнів з принципами форматування символів, абзаців, сторінок; удосконалювати навички роботи в текстовому редакторі, вміння змінювати шрифт, розмір, накреслення, колір, вирівнювання, встановлювати відступи абзацу, міжрядковий інтервал, змінювати орієнтацію та поля сторінки; розвивальна: розвивати логічне мислення та інтерес до предмета; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Перегляд файлу

Тема уроку: Введення, редагування та форматування символів і абзаців.

Автор: вчитель математики та інформатики Ганнівського НВК

Сафата Аліна Сергіївна

Мета уроку:

навчальна: ознайомити учнів з принципами форматування символів, абзаців, сторінок; удосконалювати навички роботи в текстовому редакторі, вміння змінювати шрифт, розмір, накреслення, колір, вирівнювання, встановлювати відступи абзацу, міжрядковий інтервал, змінювати орієнтацію та поля сторінки;

розвивальна:  розвивати логічне мислення та інтерес до предмета; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;

виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Microsoft Office Word 2010

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

Доброго дня. Я дуже рада вітати вас на уроці інформатики.  Але мені цікаво дізнатися, з яким настроєм ви прийшли сьогодні на урок. В кожного із вас на парті є картинки із смайликами, виберіть те обличчя-смайл,  яке покаже як ви себе відчуваєте. (Наприлад: радість, страх, сум.)

Пов’язане зображення Результат пошуку зображень за запитом "смайлики" Пов’язане зображення Результат пошуку зображень за запитом "смайлик сум"

 

(Учням, що обрали «сумні» або «веселі» смайли, раджу налаштуватися на роботу.)

Усміхніться один одному, подумки побажайте успіхів на цілий день. Для того, щоб впоратися на уроці з завданнями, будьте старанними і слухняними. Завдання наші такі:

Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитися, а бачити.

Не просто відповідати, а міркувати.

 

 

 

 

 

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

 Розгадай ребуси

Відповідь: введення.

Відповідь: редагування.

Відповідь: фрматування.

Ось, ви і відгадали перші три слова теми нашого уроку.

Читаючи підручники з різних предметів ви бачите, що надрукований текст: різного кольору, різного розміру, різного накреслення тощо. Вам цікаво, як це робиться? (Відповіді учнів)

На цьому уроці ми вивчатимемо форматування тексту, тобто зміну шрифту, розміру, накреслення, кольору тощо.

Отже, тема уроку: Введення, редагування та форматування символів і абзаців.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Завдання 1

Впорядкуй команди створення нового документа.

 

Завдання 2

Об’єднай призначення та комбінації клавіш для роботи з файлами.

 

Отже  на ці питання ми і будемо з Вами відповідати. Запишіть дату і тему уроку яку ви бачити на моніторах комп’ютера.

 IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

Підручник:

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

Інтерактивні вправи

Завдання 1

Назви інструменти групи абзац.

Завдання 2

Назви інструменти групи шрифт.

Робота за комп’ютером

  1.               Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2.               Інструктаж учителя.
  3.               Практична робота за комп’ютерами.

ЗАВДАННЯ

 

  1.               Відкрий документ ОГОЛОШЕННЯ, що зберігається в папці 5 КЛАС → Опрацювання текстових даних яка знаходиться на Робочому столі.
  2.               Виділи перший абзац та встанови для нього такі параметри форматування: вирівнюванняпо центру, колір – темно-синій, розмір – 28 пт.
  3.               Виділи 2-3 абзаци тексту, встанови для них такі параметри: вирівнюванняза шириною, відступ першого рядка абзацу1,25 см; інтервали зліва та справапо 0 см, міжрядковий інтервал1,5 пт, розмір – 14 пт. Форматування символів за зразком.
  4.               Виділи четвертий абзац та встанови для нього вирівнювання – по правому краю, розмір – 14 пт. Форматування символів за зразком.
  5.               Збережи та закрий результати своєї роботи.

 

  1.               Вправи для очей.

Результат пошуку зображень за запитом "дитячі вправи для очей"

 

VI. Підбиття підсумків уроку

Бесіда за питаннями

Що таке шрифт?

З якими шрифтами ви працювали на уроці?

Як змінити розмір тексту?

Як змінити забарвлення окремої літери?

VIІ. Домашнє завдання

Опрацювати параграфи підручника3.2-3.3.

Підготуватись до практичної роботи.

docx
Додано
19 січня 2019
Переглядів
1656
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку