Тема уроку. Закріплення вивченої букви ч. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Лисичка та журавель», текстом Е. Заржицької. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с

Про матеріал
Закріплення вивченої букви ч. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Лисичка та журавель», текстом Е. Заржицької. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 14–15). Закріплення правопису великої букви
Перегляд файлу

Тема уроку. Закріплення вивченої букви ч. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Лисичка та журавель», текстом Е. Заржицької. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 14–15). Закріплення правопису великої букви

Мета. Закріпити  вміння вимовляти звук [ч]; вивчити  букви Ч, ч; формувати вміння читати слова з буквою Ч; розвивати мовлення за казкою «Лисичка та журавель», текстом Е. Заржицької; задіювати диференційований підхід у формуванні вмінь читати.

Обладнання: мультфільм за казкою «Лисичка та журавель», книжка з ілюстраціями до казки.

 

ОРІЄНТОВНИЙ ЗМІСТ УРОКУ

 

І. Повторення вивченого матеріалу.

 

 1. Повторення вірша Г. Демченко «Я печу, печу, печу...». Колективне читання в парах, другові.

2. Читання скоромовки І. Січовика: повільно, пришвидшено, дуже швидко.

3. Слухання казки «Лисичка та журавель». Читання початку казки.

Лисичка з Журавлем заприятелювали, навіть стали кумами. Ось Лисичка  кличе Журавля до себе в гості.

– Приходь, кумцю! Приходь, любий! Чим хата багата, тим і пригощу.

Прийшов Журавель на прошений обід, а Лисичка наварила каші з молоком, розмазала тоненько по тарілці й поставила перед кумом.

Пригощайся, кумочку, не погордуй! Сама варила.

Журавель стук-стук дзьобом – нічого не спіймав.

А Лисичка тим часом лиже та й лиже кашу, аж поки сама всю не з’їла. А коли каша закінчилася, вона й каже:

– Вибачай кумочку, більше не маю вас чим пригостити.

– Спасибі й за те, – незадоволеним голосом промовив Журавель. – А ти, кумонько, до мене завтра в гості завітала б!

– Добре, кумочку, прийду, чому не прийти, – мовить Лисичка.

На другий день приходить Лисичка, а Журавель наварив м’яса, буряків, квасолі, картоплі, порізав усе те на дрібні шматки, зложив у високе горнятко з вузькою шийкою та й поставив на стіл перед Лисичкою.

Пригощайся, кумонько! Не погордуй, люба моя, – припрошує Журавель.

– Хто знає, що було далі? Чим закінчилася казка? Що ви можете сказати про Лисичку? Про Журавля? Прочитайте продовження казки вдома.

4. Розгляд ілюстрацій до казки (с. 14).

Фізкультхвилинка

 

ІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Опрацювання гри про художника (с. 14, вправа 2).

2. Мовна гра «Розгадайте кросворд».

3. Вступне слово вчителя.

– Послухайте вірш. Розкажіть, до кого звертається автор С. Годієнко.

Рідній бабусі
Я зізнатись не боюся – 
Краща ти за всіх бабуся!
І хоч старша за усіх – 
Найдзвінкіший в тебе сміх!

Пам’ятай, бабусю, рідна!
Дуже ти усім потрібна!
Тож старішати зажди – 
Будь здоровою завжди!

 – Що бажає автор бабусі? Що ви хотіли б побажати своїй бабусі?

На початку навчального року 28 вересня ми відзначали  свято  дідусів і бабусь. Ви готували для них свої подарунки, читали вірші та співали пісні. Протягом року ви підросли, навчилися читати, писати. Якщо ваші бабусі й дідусі далеко від вас, то ви можете написати їм листа або ж надіслати листівку. Адже бабусі та дідусі завжди цікавляться  успіхами своїх онуків у школі, хочуть, щоб вони зростали мудрими, добрими, здоровими. Тому ніколи не забувайте сказати своїм бабусям і дідусям про те, як ви їх любите.

4. Читання оповідання Е. Заржицької (с. 15).

Бесіда за прочитаним.

– Що вирішила черепаха Наталка, прийшовши зі школи? Чого так перелякалася бабуся? Що пообіцяла внучка бабусі? Чи не забуваєте ви привітати своїх бабусь?

Повторне читання тексту.

Розгляд сюжетного  малюнка.

5. Робота в різнорівневих групах. (Група А: діти читають частину тексту, який позначений блакитною лінією; група Б: діти працюють з учителем, а також з посібником «Я умію, можу».

6. Робота із завданнями  рубрики «Мої навчальні досягнення»: індивідуальне (колективне) опитування учнів за запитаннями рубрики. (Результати опитування вчитель повинен фіксувати для моніторингу навчальних досягнень дитини).

ІІІ. Підсумок уроку.

– Про що ми сьогодні говорили?  Про кого ви  дізналися з почутого оповідання?

 Розкажіть батькам про те, що ми читали на сьогоднішньому уроці.

 

docx
Додано
14 жовтня 2019
Переглядів
547
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку