Про матеріал
Тема уроку. Знайомимось із задачею
Мета: формування предметних компетентностей:формувати в учнів поняття задачі, формувати вміння виконувати схему за словесним описом ситуацій, які містять додавання, віднімання та відношення різницевого порівняння; закріпити знання правил знаходження невідомого доданка, різницевого порівняння; учити будувати схему за словесним описом ситуації; формувати обчислювальні навички; закріпити знання складу чисел та вміння знаходити невідомий доданок, обчислювати значення виразів на дві дії; розвивати в учнів логічне мислення шляхом формування розумової дії абстрагування.
формування ключових компетентностей:
вільне володіння державною мовою: формувати вміння усно і письмово висловлювати свої думки, почуття в різних комунікативних ситуаціях;
математичної: розвивати цікавість до вивчення математики, застосовувати знання і вміння в повсякденному житті;
природничої: формувати допитливість пізнавати навколишній світ шляхом спостереження та дослідження;
уміння вчитися: розвивати вміння під керівництвом вчителя планувати роботу на уроці, аналізувати, коректно висловлювати власну думку з приводу проблемних питань, оцінювати власну діяльність;
комунікаційної: розвивати вміння володіти позитивними навичками спілкування;
загальнокультурної: удосконалювати особистісне ставлення до навколишнього середовища, дотримання правил поведінки на уроці;
здоров’язбережувальної: розвивати дбайливе ставлення до свого здоров’я.
Очікувані результати: виділяє в задачі умову і запитання, виконує схему за словесним описом ситуацій, які містять додавання та віднімання, застосовує правила знаходження невідомого доданка, різницевого порівняння; самостійно чи з допомогою вчителя будує схему за словесним описом ситуації; знаходить суму й різницю зручним для себе способом у межах 10; знаходить невідомий доданок за допомогою раніше вивченого правила.
Освітні галузі: математична, мовно-літературна, природнича, здоров'язбережувальна.
Міжпредметні зв'язки: ЯДС, навчання грамоти.
Методи та форми роботи: метод набуття нових знань, формування вмінь і навичок, фронтальна робота, робота в парі, індивідуальна робота, взаємоперевірка, самооцінювання.
Обладнання: мультимедійний комплект, презентація, підручник, робочий зошит, лінійка, простий олівець, кольорові олівці, картка "Самооцінювання".
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.