Тема уроку. Знайомимось із задачею

Про матеріал
Тема уроку. Знайомимось із задачею Мета: формування предметних компетентностей:формувати в учнів поняття задачі, формувати вміння виконувати схему за словесним описом ситуацій, які містять додавання, віднімання та відношення різницевого порівняння; закріпити знання правил знаходження невідомого доданка, різницевого порівняння; учити будувати схему за словесним описом ситуації; формувати обчислювальні навички; закріпити знання складу чисел та вміння знаходити невідомий доданок, обчислювати значення виразів на дві дії; розвивати в учнів логічне мислення шляхом формування розумової дії абстрагування. формування ключових компетентностей: вільне володіння державною мовою: формувати вміння усно і письмово висловлювати свої думки, почуття в різних комунікативних ситуаціях; математичної: розвивати цікавість до вивчення математики, застосовувати знання і вміння в повсякденному житті; природничої: формувати допитливість пізнавати навколишній світ шляхом спостереження та дослідження; уміння вчитися: розвивати вміння під керівництвом вчителя планувати роботу на уроці, аналізувати, коректно висловлювати власну думку з приводу проблемних питань, оцінювати власну діяльність; комунікаційної: розвивати вміння володіти позитивними навичками спілкування; загальнокультурної: удосконалювати особистісне ставлення до навколишнього середовища, дотримання правил поведінки на уроці; здоров’язбережувальної: розвивати дбайливе ставлення до свого здоров’я. Очікувані результати: виділяє в задачі умову і запитання, виконує схему за словесним описом ситуацій, які містять додавання та віднімання, застосовує правила знаходження невідомого доданка, різницевого порівняння; самостійно чи з допомогою вчителя будує схему за словесним описом ситуації; знаходить суму й різницю зручним для себе способом у межах 10; знаходить невідомий доданок за допомогою раніше вивченого правила. Освітні галузі: математична, мовно-літературна, природнича, здоров'язбережувальна. Міжпредметні зв'язки: ЯДС, навчання грамоти. Методи та форми роботи: метод набуття нових знань, формування вмінь і навичок, фронтальна робота, робота в парі, індивідуальна робота, взаємоперевірка, самооцінювання. Обладнання: мультимедійний комплект, презентація, підручник, робочий зошит, лінійка, простий олівець, кольорові олівці, картка "Самооцінювання". Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Знайомимося із задачею: задача, умова, запитання. Підготувала:вчитель початкових класів. Максакова Анна Вікторівна

Номер слайду 2

Виконай арифметичні дії за стрілками.

Номер слайду 3

7 М. д. 8, 3, 1 0, 4, 4, 9, 1, 5. грудня Класна робота

Номер слайду 4

Рухлива вправа.

Номер слайду 5

Робота в друкованому зошиті.

Номер слайду 6

Робота в друкованому зошиті.

Номер слайду 7

Робота в друкованому зошиті.

Номер слайду 8

Послухай текст. Що можна запитати про кількість фігурок?У Сашка було 8 цукерок. Він пригостив Іринку 2 цукерками. Поясни, що позначає кожен відрізок на схемі. Що відомо? Що невідомо?Про відоме розповідається в умові. На невідоме вказує запитання.

Номер слайду 9

Задача - це ситуація або історія в якій є умова і запитання, що потребує розв’язання і відповіді.

Номер слайду 10

Рухлива вправа.

Номер слайду 11

Прочитай текст. Перекажи умову задачі. Назви запитання. Запиши рівності до задач.6-2=4 запитанняумова. Задача складається зумовиізапитання.

Номер слайду 12

Прочитай текст. Перекажи умову задачі. Назви запитання. Запиши рівності до задач.5+4=9 запитанняумова

Номер слайду 13

Прочитай текст. Перекажи умову задачі. Назви запитання. Запиши рівності до задач.7-3=4 запитанняумова

Номер слайду 14

Рухлива вправа.

Номер слайду 15

Чи можна подати поданий текст назвати задачею? Чому?У класі було 7 хлопчиків і 2 дівчинки. Скільки пташок за вікном?Запитання задачі має бути пов’язане з її умовою.

Номер слайду 16

Чим схожі подані тексти? Чим відрізняються? Чи є серед них задача? Як її розпізнати?На гілці сиділи 5 синичок. 2 синички пурхнули в небо. Залишилося 3 синички. На гілці сиділи 5 синичок. 2 синички пурхнули в небо. Скільки синичок залишилося?Без запитання немає задачі.

Номер слайду 17

Задача Розв’язання 5- 2= 3 (с.)Відповідь: 3 синички залишилися.

Номер слайду 18

Яке число менше,а яке - більше? На скільки?

Номер слайду 19

Обчисли вирази.

Номер слайду 20

Підсумок уроку.“Мозковий штурм”Із чого складається задача?У якій частині задачі описується те, що відомо?На що вказує запитання задачі?Чи може бути задача без запитання? без умови?

Номер слайду 21

Рефлексія.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Презентації
НУШ
Додано
5 березня 2023
Переглядів
221
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку