22 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити урок цікавим: перевірені лайфхаки

Тема: Узагальнення.з теми «Процеси життєдіяльності

Про матеріал

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.

Форма проведення уроку: урок-гра.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

Правила гри

1.Грають дві команди.

2.На обговорення відповіді надається 1 хвилина.

3.Відповідь оцінюється:

-повна відповідь – 2 бали;

-неповна відповідь – 1 бал;

-невірна відповідь – 0 балів;

-творчі та практичні конкурси – 5 балів.

4.Право оцінювання надається експертам.

5.Для підрахунку результатів обирається лічильна комісія.

ІІ. Проведення біологічного КВК. (Орієнтовні завдання)

1. Конкурс «Розминка» (Конкурс можна провести як біологічну естафету)

- Перелічіть органи травлення хребетних тварин.

- Які основні функції виконує кров?

- Назвіть види скелетів.

- Які типи розвитку тварин ви знаєте?

2. Конкурс «Знайди помилки» (Команди отримують завдання і повинні виправити помилки)

В той червневий день яскраво світило сонце, воно відбивалося в світло-голубих квітах мати-й-мачухи. По краях дороги повзали раки, які ловили метеликів. Метелики капустянки зливалися з рожевими квітками конюшини, подекуди пролітали жуки шовковичного шовкопряду. Біля лісу ми з собакою виявили рій травневих жуків, які поселилися в дуплі дерева. Ми з собачкою йшли швидко, і тому і вона і я дуже спітніли, і я витер з неї носовою хустинкою піт. Скоро ми побачили озеро, по якому плавали коники, оводи і невідомі темні жуки з плавальними кінцівками. Ці жуки підпливали до латаття і пили з них нектар.

3. Конкурс «Відгадай за малюнком» (Команди отримують малюнки «Головний мозок хребетних» необхідно визначити якому класу тварин відповідає кожний малюнок та зробити відповідні підписи відділів мозку)

Перегляд файлу

Урок № 47                                                                                             Дата______

Тема: Узагальнення.

Мета.

Освітня. Узагальнити у формі гри матеріал з теми «Процеси життєдіяльності тварин»;

Розвиваюча. Продовжити розвивати вміння знаходити подібні й відмінні процеси життєдіяльності тварин.

Виховна. Виховувати відповідальність, активну життєву позицію, почуття дружби, колективізму, взаємодопомоги.

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.

Форма проведення уроку: урок-гра.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

Правила гри

  1. Грають дві команди.
  2. На обговорення відповіді надається 1 хвилина.
  3. Відповідь оцінюється:
    • повна відповідь – 2 бали;
    • неповна відповідь – 1 бал;
    • невірна відповідь – 0 балів;
    • творчі та практичні конкурси – 5 балів.
  4. Право оцінювання надається експертам.
  5. Для підрахунку результатів обирається лічильна комісія.

 

ІІ. Проведення біологічного КВК. (Орієнтовні завдання)

1. Конкурс «Розминка» (Конкурс можна провести як біологічну естафету)

    - Перелічіть органи травлення хребетних тварин.

    - Які основні функції виконує кров?

    - Назвіть види скелетів.

    - Які типи розвитку тварин ви знаєте?

 

2. Конкурс «Знайди помилки» (Команди отримують завдання і повинні виправити помилки)

   В той червневий день яскраво світило сонце, воно відбивалося в світло-голубих квітах мати-й-мачухи. По краях дороги повзали раки, які ловили метеликів. Метелики капустянки зливалися з рожевими квітками конюшини, подекуди пролітали жуки шовковичного шовкопряду. Біля лісу ми з собакою виявили рій травневих жуків, які поселилися в дуплі дерева. Ми з собачкою йшли швидко, і тому і вона і я дуже спітніли, і я витер з неї носовою хустинкою піт. Скоро ми побачили озеро, по якому плавали коники, оводи і невідомі темні жуки з плавальними кінцівками. Ці жуки підпливали до латаття і пили з них нектар.

3. Конкурс «Відгадай за малюнком» (Команди отримують малюнки «Головний мозок хребетних» необхідно визначити якому класу тварин відповідає кожний малюнок та зробити відповідні підписи відділів мозку)

 

 


 

 

 

 

 

 

4. Гра з глядачами (Поки команди виконують завдання, ведучий або вчитель проводить гру з глядачами, пропонуючи їм розгадати ребуси, кросворди. Найактивніші та найкмітливіші глядачі нагороджуються призами)

 

5. Конкурс капітанів (Капітани задають один одному по 5 запитань)

 

6.Конкурс «Повідомлення гідрометеоцентру» (Команди пропонують прикмети про те, як тварини передбачають погоду)

 

7. Конкурс «Найкращий зоолог» (Команди отримують завдання в якому необхідно поєднати в пунктах 1 і 2  такі біологічні поняття)

  1. Крила вкриті лусками, дихає зябрами, чотири пари ходильних ніг, комаха хижак, дихає трахеями, розвиток з неповним перетворенням, має три пари ходильних ніг, ротовий апарат колючо-сисного типу.

  2. Бабка, павук-хрестовик, комахи, сонечко, білан капустяний, комар, річковий рак, тарган.

 

8. Конкурс «Спостережливість» (Команди отримують картини, які розглядають 30 секунд після чого відповідають на питання)

- картина Саврасова «Грачи прилетели». Які птахи зображені на картині?

- картина Рилова «В голубом просторі». Скільки лебедів на картині?

 

ІІІ. Лічильна комісія підводить підсумки КВК та визначають команду переможця.

 

ІV. Домашнє завдання

Повторити відповідні параграфи підручника, підготуватись до контрольної роботи. 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Біологія 7 клас (Довгаль І.В., Ягенська Г. В., Жолос О. В., Ходосовцев О. Є., Костіков І. Ю., Волгін С. О., Додь В. В., Сиволоб А. В., Скрипник Н.В., Толстанова Г. М.)
Додано
29 березня 2018
Переглядів
689
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку