Дата: 05.02.2020
Клас: 6- А
Тема: Вкладені алгоритмічні структури повторення з лічильником
Мета: навчити розрізняти структури повторення в алгоритмах із життя; вивчати запис структури повторення у вигляді блок-схеми; навчити учнів записувати алгоритм із повторенням у вигляді послідовності команд виконавця у середовищі Scratch; розвивати пізнавальний інтерес, навики роботи з середовищем виконання алгоритму; алгоритмічне мислення, пам’ять, уважність; зацікавленість до предмету, творчість, старанність, активність під час вивчення нового матеріалу.
Тип уроку: комбінований.
Хід роботи
I. Організаційна частина
- Доброго дня!
ІІ. Актуалізація опорних знань
На минулому уроці ви вивчали алгоритмічні структури повторення з лічільником, а також її поняття. Тож давайте разом пригадаємо їх.
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
Відкриваємо зошити і записуємо тему уроку, яка звучить так: Вкладені алгоритмічні структури повторення з лічильником. Сьогодні ми будемо працювати у середовищі Scratch. Ви повинні запам’ятати як працюють цикли. Виконаємо практичну роботу з вкладеним циклом. І розглянемо блок-схему із повторенням на прикладі з життя.
ІV. Вивчення нового матеріалу.
(Робота з презентацією)
V. Практична робота.
VІ. Підсумок уроку.
Що ж, сьогодні ми ознайомились з вкладеними алгоретмічними структурами. Тож для закріплення знань я пропоную зіграти у невеличку гру, яка називається Сніжний шар. Зараз перший учень називає будь-яке поняття зі «Скретчу» задача наступних повторити вже назване поняття, а також назвати своє власне. Учень який опиниться останнім має назвати своє поняття, а також повторити всі поняття, названі до цього.
Учитель:___________________________Горпинич М.О.