Тема: Вкладені алгоритмічні структури повторення з лічильником

Про матеріал
Тема: Вкладені алгоритмічні структури повторення з лічильником Мета: навчити розрізняти структури повторення в алгоритмах із життя; вивчати запис структури повторення у вигляді блок-схеми; навчити учнів записувати алгоритм із повторенням у вигляді послідовності команд виконавця у середовищі Scratch; розвивати пізнавальний інтерес, навики роботи з середовищем виконання алгоритму; алгоритмічне мислення, пам’ять, уважність; зацікавленість до предмету, творчість, старанність, активність під час вивчення нового матеріалу.
Перегляд файлу

Дата: 05.02.2020

Клас: 6- А

Тема: Вкладені алгоритмічні структури повторення з лічильником

Мета: навчити розрізняти структури повторення в алгоритмах із життя; вивчати запис структури повторення у вигляді блок-схеми; навчити учнів записувати алгоритм із повторенням у вигляді послідовності команд виконавця у середовищі Scratch; розвивати пізнавальний інтерес, навики роботи з середовищем виконання алгоритму; алгоритмічне мислення, пам’ять, уважність;  зацікавленість до предмету, творчість, старанність, активність під час вивчення нового матеріалу. 

Тип уроку: комбінований.

Хід роботи

I. Організаційна частина

- Доброго дня!

ІІ. Актуалізація опорних знань

На минулому уроці ви вивчали алгоритмічні структури повторення з лічільником,  а також її поняття. Тож давайте разом пригадаємо їх.

  • Який фрагмент алгоритму називають циклом? Що таке тіло циклу?
  • Який загальний вигляд команди циклу з лічильником? Як вона виконується?
  • Який загальний вигляд команди циклу з передумовою? Як вона виконується?

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Відкриваємо зошити і записуємо тему уроку, яка звучить так: Вкладені алгоритмічні структури повторення з лічильником. Сьогодні ми будемо працювати у середовищі Scratch. Ви повинні запам’ятати як працюють цикли. Виконаємо практичну роботу з вкладеним циклом. І розглянемо блок-схему із повторенням на прикладі з життя.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

(Робота з презентацією)

V. Практична робота.

VІ. Підсумок уроку.

Що ж, сьогодні ми ознайомились з вкладеними алгоретмічними структурами. Тож для закріплення знань я пропоную зіграти у невеличку гру, яка називається Сніжний шар. Зараз перший учень називає будь-яке поняття зі «Скретчу» задача наступних повторити вже назване поняття, а також назвати своє власне. Учень який опиниться останнім має назвати своє поняття, а також повторити всі поняття, названі до цього. 

 

 

Учитель:___________________________Горпинич М.О.

docx
Додано
3 березня 2020
Переглядів
869
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку