Тема Вкладені алгоритмічні структури розгалуження.

Про матеріал
Цілі:  навчальна: продовжувати формувати поняття вкладених алгоритмічних структур розгалуження, приклади їх застосування;  розвивальна: розвивати світоглядні уявлення про роль інформаційних технологій у сучасному світі, логічне мислення, дослідницькі навички;  виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання. Тип уроку: Комбінований. Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальне відео. Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм, середовище програмування Scratch
Перегляд файлу

Урок 24.

Тема Вкладені алгоритмічні структури розгалуження.

Цілі:

  • навчальна: продовжувати формувати поняття вкладених алгоритмічних структур розгалуження, приклади їх застосування;
  • розвивальна: розвивати світоглядні уявлення про роль інформаційних технологій у сучасному світі, логічне мислення, дослідницькі навички;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

Тип уроку: Комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальне відео.

Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм, середовище програмування Scratch

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування

Робота з підручником: § 3.3

V. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.

Підручник ст. 108

  1. Вправи для очей.

1.Швидко кліпати очима протягом 15 с.

2.Заплющити очі. Не відкриваючи очей, начебто подивитися ліворуч на рахунок _раз-чотири», повернутися у вихідне положення. Так само подивитися праворуч на рахунок «п’ять-вісім» і повернутися у вихідне положення. Повторити 5 разів.

3.Спокійно посидіти із закритими очима, розслабившись протягом 5 с.

VI. Підбиття підсумків уроку

Фронтальне опитування

  1. Які розгалуження називають вкладеними?
  2. Поясніть, як виконується таке вкладене розгалуження

VІІ. Домашнє завдання

Підручник § 3.3

VІІІ. Оцінювання роботи учнів

doc
Додано
27 травня 2020
Переглядів
694
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку