Тематична діагностувальна робота: робота з літературним твором
з літературного читання
уч _______________ ____ класу
____________________________________
____________________________________
1. Прочитай уважно текст мовчки. Виконай письмово завдання.
ЯК Я СТАВ ВІДМІННИКОМ
Я не вірю ні в які чудеса. На відміну від моєї сусідки по парті Каті Мишки.Вона навіть уважає, що й сама вміє трохи чаклувати. Звісно, я в цьому сумніваюся. Але помічав, що, коли Катя не хоче, щоб її викликали до дошки, вона щось шепоче собі, і її не викликають.
Якось Катя сказала мені: -Півнику (прізвище в мене таке), хочеш одержати одинадцять балів з української мови?
-Я знаю, що це неможливо, – відповів їй, – тому про таке й не мрію.
-А якщо я тобі допоможу? – не вгавала дівчинка.
-Почаклуєш? – запитав я.
-Авжеж, тільки ти повинен виконати всі мої умови. І якщо у твоєму щоденнику з’явиться одинадцятка, то віддаси мені свій брелок для ключів.
Я погодився. Бо впевнений, що швидше вся школа ходитиме на головах, ніж Леся Степанівна виведе в журналі навпроти мого прізвища одинадцять. Мишка загадала мені на завтра вивчити параграф 27 і розповісти їй. Наступного дня після уроків вона прискіпливо питала мене, ще й диктант примусила написати. А в п’ятницю був урок української мови. Я, чесно кажучи, хвилювався і не насмілювався підняти руку. Допомогла Катя, вона весь час штовхала мене в бік, аж поки Леся Степанівна не запитала її:
-Мишко, ти хочеш до дошки?
-Ні, це не я, а Сашко Півник хоче.
-Ну що ж, Півнику, іди відповідай, – сказала вчителька.
І я пішов. Коли я розповідав, Леся Степанівна здивовано дивилася на мене. Потім сказала:
-Півнику, я приємно вражена і з задоволенням ставлю тобі одинадцять балів.
Коли я сів за парту, Мишка одразу ж прошепотіла:
-Віддавай брелок, ти обіцяв.
А я не сперечався. Через кілька днів Мишка знову запитала мене:
-Одинадцять балів з природознавства хочеш?
-Це теж можливо? – засумнівався я.
-Авжеж! – відповіла Мишка впевнено.
І все повторилося. Я вивчив параграф із природознавства. Мишка знову вимогливо перевірила, я одержав гарну оцінку. А потім почав отримувати одинадцятку за одинадцяткою. Довелося віддати Мишці свій рожевий фломастер, гумку і ще багато чого. Зате в наступному семестрі я став відмінником.
У чаклунство я не вірю, але пояснити те, що сталося, не можу. Спробуйте ви. (За Ольгою Бусенко) (350 слів)
2. Виконай завдання.
2.1.Визнач жанр прочитаного твору.
А) народна казка; Б) авторська казка; В) оповідання.
2.2. Хто є головним героєм твору?
А) Сашко Півник; Б) Катя Мишка; В) Леся Степанівна.
2.3. Яким був учень Сашко Півник?
А) лінивим, байдужим; Б) здібним, але лінивим; В) наполегливим, упевненим.
2.4. З якого предмета учень Сашко Півник отримав першу гарну оцінку?
А) з української мови; Б) з математики; В) з природознавства.
2.5. Визнач головну думку твору.
А) Знання – найбільша цінність.
Б) Учитися ніколи не пізно.
В) Тільки наполегливою та старанною працею можна досягти успіху.
2.6. Установи відповідність між назвою літературного жанру та його визначенням.
Скоромовка |
* *
* *
* * |
короткий влучний народний вислів повчального характеру,часто римований. |
Легенда |
жартівливий вислів, складений з важких для швидкої вимови слів. |
|
Прислів’я |
твір-переказ про події, факти, людей, оповитий казковістю,фантастикою. |
2.7. Віднови порядок дій в тексті.
|
Розмова між однокласниками. |
|
Сашко Півник не вірить ні в які чудеса. |
|
Одинадцятка за одинадцяткою. |
|
Сашко виконує всі завдання. |
2.8. Що, на твою думку, допомогло Сашкові стати відмінником? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання Завдання для мене були:
|
Оцінювання вчителем Д (Демонструє помітний прогрес.) С (Досягає результату з допомогою вчителя.) П (Потребує значної уваги і допомоги.)
______________________ |