Завдання для тематичного контролю з фізики для 11 класу (профільний рівень) по темі "Електричний струм" містить різнорівневі питання та задачі, що забезпечує диференційований підхід до оцінювання знань учнів.
Контрольна робота 11 клас «Електричний струм»
Варіант – 1
Рівень А
А) вольтметр; б) амперметр;
В) ватметр; г) омметр.
2. Визначте відповідність між назвою фізичної величини та тим, що вона характеризує.
1. сила струму А. здатність провідника накопичувати електричний заряд
2. напруга Б. робота електричного струму в одиницю часу
3. питомий опір В. робота електричного струму з переміщення заряду в 1Кл
4. потужність Г. залежність опору провідника від речовини
Д. кількість електрики через поперечний переріз
провідника в одиницю часу.
3.Після заміни одного споживача, підключеного до джерела, на інший сила струму збільшилася в 2 рази. Порівняйте опори споживачів.
А) R1=R2, Б) 2R1=R2,
В) R1=2R2, Г) R1=4R2.
Рівень В
1.Як зміниться потужність споживача, якщо за незмінного опору силу струму збільшити у 3 рази?
А) збільшиться в 3 рази; Б) зменшиться в 3 рази;
В) збільшиться в 9 разів; Г) зменшиться в 9 разів.
2. Скільки електронів проходить через поперечний переріз провідника за 1 хв за значення сили струму 1,6 А?
А) 6·10-20; Б) 6·1020 ; В) 0,3·1020; Г) 3·1020 .
3. У яких випадках лампочки з’єднані послідовно?
А) 1; Б) 2; В) 3;
Г) 2 і 3; Д) 4
Рівень С
Рівень D
Варіант – 2
Рівень А
1. Який прилад використовують для вимірювання потужності?
А) вольтметр; б) амперметр;
В) ватметр; г) омметр.
2. Визначте відповідність між назвою фізичної величини та одиницею цієї величини в СІ.
1. питомий опір А. В
2. потужність Б. Ом
3. ЕРС В. Ом·м
4. внутрішній опір Г. А
Д. Вт
3. При регулюванні електричного струму за допомогою реостата учень збільшив силу струму через резистор в 2 рази. Як змінилося значення падіння напруги на цьому резисторі?
А) збільшилося в 4 рази; Б) зменшилося в 2 рази;
В) не змінился; Г) збільшилося в 2 рази.
Рівень В
А) збільшиться в 4 рази; Б) зменшиться в 4 рази;
В) збільшиться в 16 разів; Г) зменшиться в 16 разів.
А) 1,2 А; Б) 16 А; В) 1,6 А; Г) 12А.
3. . У яких випадках лампочки з’єднані паралельно?
А) 1; Б) 2 і 1; В) 3;
Г) 1, 2 і 4; Д) 4
Рівень С
Рівень D
1. Визначити розподіл струмів, якщо ɛ1=2В, ɛ2=2,5В, ɛ3=1В, R1=1 Ом, R2=1,5 Ом, R3=2 Ом.
2.Дві лампочки, опір яких 2 Ом і 3 Ом, з’єднані паралельно. В нерозгалуженій частині кола йде струм 2 А. Обчислити потужності струму в лампочках.