Тематична контрольна робота з фізики по темі "Електричний струм" у 11 класі (профільний рівень)

Про матеріал

Завдання для тематичного контролю з фізики для 11 класу (профільний рівень) по темі "Електричний струм" містить різнорівневі питання та задачі, що забезпечує диференційований підхід до оцінювання знань учнів.

Перегляд файлу

Контрольна робота 11 клас «Електричний струм»

Варіант – 1

Рівень А

  1. Який прилад використовують для вимірювання опору?

А) вольтметр;                                     б) амперметр;

В) ватметр;                                         г) омметр.

      2. Визначте відповідність між назвою фізичної величини та тим, що  вона характеризує.

        1. сила струму                             А. здатність провідника накопичувати електричний заряд

        2. напруга                                     Б. робота електричного струму в одиницю часу

        3. питомий опір                          В. робота електричного струму з переміщення заряду в 1Кл

        4. потужність                                Г. залежність опору провідника від речовини

                                                                Д. кількість електрики через поперечний переріз    

                                                                 провідника в одиницю часу.

 

3.Після заміни одного споживача, підключеного до джерела, на інший сила струму збільшилася в 2 рази. Порівняйте опори споживачів.

А) R1=R2,                                            Б)  2R1=R2,

В)  R1=2R2,                                          Г)  R1=4R2.

Рівень В

1.Як зміниться потужність споживача, якщо за незмінного опору силу струму збільшити у 3 рази?

А) збільшиться в 3 рази;                                        Б) зменшиться в 3 рази;

В) збільшиться в 9 разів;                                         Г) зменшиться в 9 разів.

 

2. Скільки електронів проходить через поперечний переріз провідника за 1 хв за значення сили струму 1,6 А?

           А) 6·10-20;                            Б) 6·1020 ;                                    В) 0,3·1020;          Г) 3·1020 .

C:\Users\админ\Desktop\148.jpg

3. У яких випадках лампочки з’єднані послідовно?

     А) 1;                  Б) 2;                      В) 3;                               

     Г) 2 і 3;                Д) 4

 

Рівень С

  1. Який струм проходить через нагрівальний елемент електричного кип’ятильника, опір якого 50 Ом, якщо протягом 10 хв у ньому виділилося 300 кДж теплоти?
  2. У лампочці з опором 18 Ом, під’єднаній  до гальванічного елемента з ЕРС 4В, сила струму 0,2 А. Визначити напругу на лампочці і внутрішній опір гальванічного елемента.

Рівень D

  1. Визначити розподіл струмів, якщо ɛ1=1В, ɛ2=2В, ɛ3=0,5В, R1=2 Ом, R2=1,5 Ом, R3=3 Ом.

C:\Users\админ\Desktop\image788.gif

  1. У школі одночасно горить 40 ламп потужністю 200 Вт і 20 ламп потужністю 150 Вт. Визначити струм у нерозгалуженій частині кола, якщо напруга в мережі 220 В.

 

 

Варіант – 2

Рівень А

1. Який прилад використовують для вимірювання потужності?

      А) вольтметр;                                     б) амперметр;

      В) ватметр;                                         г) омметр.

 

     2.     Визначте відповідність між назвою фізичної величини та одиницею цієї величини в СІ.

           1. питомий опір                                           А.  В

           2. потужність                                                Б. Ом

           3. ЕРС                                                              В.  Ом·м

           4. внутрішній опір                                        Г. А

                                                                                     Д. Вт

 

3. При регулюванні електричного струму за допомогою реостата учень збільшив силу струму через резистор в 2 рази. Як змінилося значення падіння напруги на цьому резисторі?

   А) збільшилося в 4 рази;                                       Б) зменшилося в 2 рази;

    В) не змінился;                                                         Г) збільшилося в 2 рази.

Рівень В

  1. Як зміниться потужність споживача, якщо за незмінного опору напругу на ньому зменшити у 4 рази?

А) збільшиться в 4 рази;                                        Б) зменшиться в 4 рази;

В) збільшиться в 16 разів;                                         Г) зменшиться в 16 разів.

  1. Чому дорівнює сила струму, якщо через поперечний переріз провідника за 2хв проходить 12·1021 електронів?

А) 1,2 А;                     Б) 16 А;                         В) 1,6 А;                                 Г) 12А.

C:\Users\админ\Desktop\148.jpg     3. . У яких випадках лампочки з’єднані паралельно?

               А) 1;                  Б) 2 і 1;                      В) 3;                             

               Г) 1, 2 і 4;                Д) 4

Рівень С

  1. Через обмотку електродвигуна, механічна потужність якого 7,6 кВт, проходить електричний струм 40 А. Який ККД двигуна, якщо двигун живиться від мережі 380 В?
  2. Сила струму в колі 0,4 А, внутрішній опір джерела живлення 0,5 Ом, зовнішній опір кола 4,5 Ом. Визначити ЕРС і напругу на зовнішній ділянці.

Рівень D

 

1. Визначити розподіл струмів, якщо ɛ1=2В, ɛ2=2,5В, ɛ3=1В, R1=1 Ом, R2=1,5 Ом, R3=2 Ом.

C:\Users\админ\Desktop\image788.gif

2.Дві лампочки, опір яких 2 Ом і 3 Ом, з’єднані паралельно. В нерозгалуженій частині кола йде струм 2 А. Обчислити потужності струму в лампочках.

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.0
Оригінальність викладу
3.3
Відповідність темі
3.7
Загальна:
3.3
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Томчук Олена Василівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Березовский Андрей
    А чому не виклали відповіді???
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
  3. Аврахов Сергій Митрофанович
    Хороша робота. У нас стандарт, то я замінив задачу на закони Кірхгофа задачею на електроліз. Дякую за допомогу! З повагою, С.Аврахов
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Фізика (академічний рівень, профільний рівень) 11 клас (Бар’яхтар В.Г., Божинова Ф.Я., Кирюхіна О.О., Кірюхін М.М.)
Додано
2 липня 2018
Переглядів
19393
Оцінка розробки
3.3 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку