Тематична контрольна робота з теми “Мова Python. Класи, об'єкти, спадковість”

Про матеріал
Контрольна робота враховує наступні теми: ❖ Елементи теорії об’єктно-орієнтованого програмування (ООП) ❖ Створення класів і об’єктів ❖ Конструктор класів ❖ Наслідування Контрольна робота містить завдання 4 рівнів складності від найлегшого (ПОЧАТКОВИЙ) до найскладнішого (ВИСОКИЙ): ❖ ПОЧАТКОВИЙ (завдання по 1 балу) ❖ СЕРЕДНІЙ (завдання по 2 бали) ❖ ДОСТАТНІЙ (завдання по 3 бали) ❖ ВИСОКИЙ (завдання по 4 бали) Завдання кожного рівня в себе включають по 1 завданню на: ❖ написання коду ❖ підбір термінів ❖ продовження речення - Кожен учень має обов’язково виконати хоча б одне завдання (п.1) - Учень може набрати довільну кількість балів, які потім переводяться на оцінки - Відповіді на пп. 2,3 зазначені в тексті роботи, на п.1 - код і пояснення в окремих файлах архіву
Перегляд файлу

Тема уроку:

“Тематична контрольна робота з теми  “Мова Python. Класи, об'єкти, спадковість”

 

Мета уроку:

 

Навчальна: перевірити рівень знань учнів з теми “Мова Python. Класи, об’єкти, наслідування”, оцінити їх вміння та навички роботи з класами, об’єктами та наслідуванням

Розвиваюча: розвивати логічне мислення, уміння працювати з алгоритмами та структурами даних

Виховна: виховувати відповідальне ставлення до виконання завдань, терплячість та наукову дисципліну

 

Тип уроку: Урок контролю знань учнів

 

Форма проведення уроку: Контрольна робота

 

Наочність та обладнання: Комп’ютери зі встановленим IDE з підтримкою інтерпретатора Python на вибір вчителя (або офіційний IDLE), наявність Інтернет та онлайн платформа для перевірки результатів (Google Classroom, CMS Moodle тощо), опціонально: наявність проектора і дошки, мультимедійна дошка

 

I. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА ЗАНЯТТЯ

 

Вчитель:

1.            Перевіряє присутність учнів

2.            Нагадує про дотримання дисципліни та правил техніки безпеки

3.            Пояснює мету заняття

4.            Пояснює структуру контрольної роботи, правила виконання та очікування від неї 5.     Нагадує учням про необхідність ефективно використовувати свій час

 

II. ПЕРЕВІРКА ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ

 

ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬ:

1.                  Напишіть клас Python з назвою "Dog", який має атрибут "Breed" та метод "Bark", що виводить на консоль повідомлення "Woof!". Створіть екземпляр класу “Labrador” та викличте метод "Bark".

2.                  Виберіть         правильний   термін             для      завершення   речення:         "В             об'єктноорієнтованому програмуванні _____________ - це схема для створення об'єктів".

    A) об'єкт

    B) клас

    C) метод

3.         __________ використовуються для визначення об'єктів, які мають спільні атрибути та поведінку. __________ - це екземпляри класів, які мають свій власний унікальний стан і поведінку. (Класи, Об'єкти)

 

СЕРЕДНІЙ РІВЕНЬ:

1.                  Створіть клас під назвою "Vehicle", який має конструктор, що ініціалізує два атрибути "color" та "price". Створіть підклас "Vehicle" з назвою "Car", який має додатковий атрибут "brand". Створіть екземпляр "Car" (Toyota, red, 25000) і виведіть його атрибути на консоль.

2.                  Виберіть правильний термін для завершення речення: "У мові Python __________ дозволяє підкласу успадковувати властивості та методи від суперкласу".

A)   поліморфізм

B)   інкапсуляція

    C) успадкування

3.         _________________- це фундаментальна концепція _____________________________ програмування, яка дозволяє створювати ________на основі вже існуючих класів, успадковуючи їхні атрибути та ___________. (Спадкування, об'єктно-орієнтованого, класи, методи)

 

ДОСТАТНІЙ РІВЕНЬ:

1.                  Створіть клас "Shape", який має метод "area", що повертає 0. Створіть підкласи "Shape" з іменами "Square" та "Circle", які перевизначають метод "area", щоб повернути площу квадрата та кола відповідно. Створіть екземпляри "Square" і "Circle" і виведіть їхні площі на консоль (сторону квадрату та радіус кола задайте в коді довільно).

2.                  Виберіть правильний термін для завершення речення: "Клас може успадковувати від декількох класів у Python, що називається __________".

A)   поліморфізм

B)   інкапсуляція

    C) множинне успадкування

3.         _________________ успадкування можна використовувати для створення складних ієрархій класів, успадковуючи _____________ та ________________ від декількох класів.

(Множинне, атрибути, методи )

 

ВИСОКИЙ РІВЕНЬ:

1.                  Створіть клас з іменем "Employee" з атрибутами "name" та "salary". Створіть підклас "Працівник" з назвою "Manager", який має додатковий атрибут "премія". Перевизначте метод "salary" "Employee" в "Manager", щоб включити премію в розрахунок. Створіть екземпляр "Manager" (John Smith, 50000, 10000) і виведіть його зарплату на консоль.

2.                  Виберіть правильний термін для завершення речення: "Підклас може викликати метод свого суперкласу з допомогою ключового слова __________".     A) super

B)   self

C)   клас

3.                  Ключове         слово ____________            використовується      для      доступу           до             методів

________________ у підкласі, що дозволяє підкласу ________________________ та розширювати поведінку методу _________________. (super, суперкласу, успадковувати, суперкласу)

 

ІІІ. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

 

1.           Нагадайте учням ключові поняття, розглянуті на уроці: об'єктно-орієнтоване програмування, класи, об'єкти, успадкування та підкласи.

2.           Наголосіть на важливості розуміння цих понять для створення складного та багаторазового коду.

3.           Надайте зворотній зв'язок щодо тесту та заохочуйте учнів шукати подальші можливості для практики та навчання, якщо це необхідно.

4.           Подякуйте учням за їхню участь та зусилля.

 

 

 

 

 

zip
Додано
1 березня 2023
Переглядів
348
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку