Тематична прогулянка "Зимові загадки природи"

Про матеріал
План-конспект прогулянки (30 хв) Тема “Зимові загадки природи” Мета: Навчити дітей спостерігати за природними явищами взимку. Розвивати цікавість до науки через дослідження та загадки. Закріпити знання про властивості снігу, льоду, повітря, слідів тварин.
Перегляд файлу

План-конспект прогулянки 2і класу (30 хв)

Тема “Зимові загадки природи”

 

Мета:

Навчити дітей спостерігати за природними явищами взимку.

Розвивати цікавість до науки через дослідження та загадки.

Закріпити знання про властивості снігу, льоду, повітря, слідів тварин.

 

Підготовка:

1. Повторення правил поведінки на прогулянці біля школи, алгоритм дій при сигналі “повітряна тривога”.

2. Запитання для мотивації:

Чому сніг білий?

Чому сніг може скрипіти під ногами?

Чому взимку легше зрозуміти хто і де ходив?

3. Взяти із собою лупу для дослідження снігу.

4. Переодягання, організований вихід зі школи.
 

Хід прогулянки:

 

1. Дослідження снігу та льоду

Запитання: Чому сніг білий?

Діти розглядають сніжинки (можна дати лупу).

Висновок: сніг складається з маленьких кристалів льоду, які відбивають світло.

Запитання: Чому сніг скрипить під ногами?

Діти наступають на сніг і слухають звук.

Висновок: у сильний мороз сніжинки ламаються з хрустом, а при відлизі звук змінюється.

Експеримент: Що тане швидше – сніг чи лід?

Діти беруть у руку сніг і шматочок льоду.

Висновок: сніг тане швидше, бо між сніжинками є повітря.
 

2. Сліди тварин на снігу

Завдання: знайти сліди тварин або птахів.

Обговорення: які тварини чи птахи залишили ці сліди?

Висновок: взимку легше помітити, хто ходив у лісі або парку, бо лишаються сліди на снігу.
 

3. Гра “Швидкі сніжинки”

Мета: активна рухлива розвага після спостережень.

  •        Діти уявляють себе сніжинками, що падають з неба
  •        Вчитель дає команди:

”Вітер дме” - сніжинки бігають хаотично

“Сонце світить” - сніжинки тануть і присідають

“Мороз” - завмирають на місці

 

4. Гра “Зимова показуха”

Мета: закріплення знань про зимові явища

  •        Діти по черзі показують пантомімою певне зимове явище або об`єкт, а інші відгадують
  •        Вчитель пошепки називає кожному слово

Наприклад:

снігопад (руки розводять угору і плавно опускають)

мороз (труть долоні і тремтять)

вітер (махають руками, ніби роздувають щось)

 

5. Підсумок:

Діти роблять висновки про нові знання. Що було цікаво? Що здивувало?

 

6. Вільний час:

Діти самостійно обирають ігри, проводять час згуртовуючись, спілкуються.

 

7. Організоване повернення до школи.

Перевдягання. Гігієна.

 

docx
Додано
19 березня
Переглядів
30
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку