Тематична робота з теми «Генеративні органи»

Про матеріал
Тематична робота містить завдання для перевірки якості знань шестикласників з теми «Генеративні органи»
Перегляд файлу

                       

                             Міністерство освіти і науки України

Управління  освіти культури, туризму, молоді та спорту Крупецької сільської ради Крупецької об’єднаної  територіальної  громади

Крупецький ліцей Крупецької сільської ради Дубенського  району Рівненської області

 

 

 

Завдання для тематичного контролю знань

з біології для здобувачів освіти 6 класу

                 з теми «Генеративні органи»

 

 

Форма проведення: самостійна робота

 

 

 

 

 

                             Автор: Ольшанська Тетяна Анатоліївна,

                             вчитель біології і хімії  Крупецького ліцею

     Крупецької  сільської ради Дубенського району                         Рівненської області

       Анотація. Тематична робота містить завдання для перевірки якості знань шестикласників з теми «Генеративні органи». Вона побудована за однаковим принципом і складається з двох варіантів та бланку відповідей. Час на виконання завдань виділяє учитель на свій розсуд. Кожен рівень оцінюється у 3 бали. У І рівні є 6 тестів з однією правильною відповідю. Завдання цієї групи вимагають  виявлення знань і відтворення навчального матеріалу й оцінюється кожне по 0,5 бала.  ІІ рівень містить 3 завдання: з кількома правильними відповідями, компетентнісно-зорієтованими завданнями, роботу з малюнками. За кожне правильно виконане завдання учень отримує по 1 балу.  У  ІІІ рівні –  2 завдання, які передбачають установлення  відповідності по 1,5 бала.              ІV рівень – розв’язування біологічних задач (3 бала). За виконання всієї роботи – 12 балів.       

 

 

 

 

                   Тематична робота «Генеративні органи»

                                                    В - І

                  І рівень(за кожну правильну відповідь – 0,5 бала).

Виконайте тести з однією правильною відповіддю:

     1.  До генеративних органів належать:

А) листок;

Б) стебло;

В) квітка;

Г) корінь.

     2. Запилення – це:

 А) відтворення собі подібних;

 Б) злиття статевих клітин;

 В) перенесення пилку з пиляка на приймочку маточки.

     3. Плід кістянку має:

          А) горіх;

          Б) персик;

          В) виноград;

          Г) яблуня.

   4. Кульбаба запилюється:

         А) комахами;

         Б) штучно;

         В) за допомогою вітру;

         Г) самозапилюється.

   5. Суцвіття сережка у :

        А) бузку;

        Б) конвалії;

        В) берези;

        Г) ромашка.

   6. Маточка входить до складу:

        А) квітки;

         Б) приймочки;

         В) зав’язі;

         Г) пелюсток.

 

                   ІІ рівень (за кожне правильно виконане завдання – 1 бал).

7. Із переліку ознак виберіть ознаки, характерні для комахозапильних рослин:

         А) квітки дрібні і малопомітні;

         Б) квітки не мають запаху;

         В) оцвітина яскраво забарвлена;

         Г) квітки не мають яскраво забарвленої оцвітини;

         Д) квітки великі, з ароматом;

         Е) у квіток розвинулися нектарники;

         Є) квітнуть навесні, ще до появи листочків;

         Ж) пилкові зерна великі, клейкі.

 

   8. Прочитай твердження. Визначте, яке з них правильне чи правильні:

       1. Квітка, яка має і тичинки, і маточки називається одностатевою.

       2. Плід квасолі – біб.

           А) лише перше;

           Б) лише друге;

           В) обидва правильні;

           Г) обидва неправильні. 

 9. Розгляньте малюнок. Яка частина квітки позначена Х? Які функції вона      виконує?   

 

 C:\Users\KRUPETS_CHEMISTRY\Desktop\item_0031-1200x1000.jpg

                          ІІІ рівень ( кожна правильна відповідь – 1,5 бала).

10. Встановіть відповідність між зображеннями плоду та їхніми назвами:

; C:\Users\KRUPETS_CHEMISTRY\Desktop\6 кл\плоди\завантаження (2).jpg C:\Users\KRUPETS_CHEMISTRY\Desktop\6 кл\плоди\images (20).jpg C:\Users\KRUPETS_CHEMISTRY\Desktop\6 кл\плоди\images (1).jpg C:\Users\KRUPETS_CHEMISTRY\Desktop\6 кл\плоди\завантаження (4).jpg

А) ягода;

Б) горіх;

В) суничина;

Г) супліддя. 

 

11 Встановіть відповідність між схемами суцвіть та їхніми назвами:                               C:\Users\KRUPETS_CHEMISTRY\Desktop\39.jpg

  1. початок;
  2. колос;
  3. кошик;
  4. складний зонтик.

 

                                   ІV рівень.

   12.Розв’яжіть біологічну задачу. До Австралії завезли конюшину. Вона гарно

росла, рясно цвіла, але плодів не давала. Як можна пояснити це явище?

                                         

 

                                                     В - ІІ

                  І рівень(за кожну правильну відповідь – 0,5 бала).

Виконайте тести з однією правильною відповіддю:

     1.  До генеративних органів належать:

А) плід;

Б) стебло;

В) листок;

Г) корінь.

     2. Запліднення – це:

          А) відтворення собі подібних;

          Б) злиття статевих клітин;

          В) перенесення пилку з пиляка на приймочку маточку.

     3. Плід яблуко має:

          А) малина;

          Б) груша;

          В) помідор;

          Г) смородина.

   4. Береза запилюється:

         А) комахами;

         Б) штучно;

         В) за допомогою вітру;

         Г) самозапилюється.

   5. Суцвіття зонтик у :

        А) кульбаби;

        Б) яблуня;

        В) вишня;

        Г) конюшина.

   6. Тичинка входить до складу:

        А) приймочки;

         Б) пиляка;

         В) квітки;

         Г) пелюсток.

 

                   ІІ рівень (за кожне правильно виконане завдання – 1 бал).

7. Із переліку ознак виберіть ознаки, характерні для вітрозапильних рослин:

         А) квітки дрібні і малопомітні;

         Б) квітки не мають запаху;

         В) оцвітина яскраво забарвлена;

         Г) квітки не мають яскраво забарвленої оцвітини;

         Д) квітки великі, з ароматом;

         Е) у квіток розвинулися нектарники;

         Є) квітнуть навесні, ще до появи листочків;

         Ж) пилкові зерна великі, клейкі.

 

   8. Прочитай твердження. Визначте, яке з них правильне чи правильні:

       1. Квітка – видозмінений укорочений пагін.

       2. Насіння кульбаби розповсюджується вітром..

           А) лише перше;

           Б) лише друге;

           В) обидва правильні;

           Г) обидва неправильні. 

 9. Розгляньте малюнок. Яка частина квітки позначена Х? Які функції вона      виконує?   

 

 C:\Users\KRUPETS_CHEMISTRY\Desktop\item_0031-1200x1000.jpg

                          ІІІ рівень ( кожна правильна відповідь – 1,5 бала).

10. Встановіть відповідність між зображеннями плоду та їхніми назвами:

; C:\Users\KRUPETS_CHEMISTRY\Desktop\завантаження (5).jpg

А) ягода;

Б) кістянка;

В) гарбузина;

Г) яблуко. 

 

11 Встановіть відповідність між схемами суцвіть та їхніми назвами:                              C:\Users\KRUPETS_CHEMISTRY\Desktop\images (3).jpg  

  1. щиток;
  2. головка;
  3. кошик;
  4. складний зонтик.

 

                                         ІV рівень.

   12. Розв’яжіть біологічну задачу. Молода господиня посіяла на городі моркву, редиску, петрушку, кріп, огірки, квасолю, буряки, гарбузи, кукурудзу, кавуни, капусту, помідори. Все насіння під час висівання вона загортала на глибину близько 2см. Укажіть умови, які мала врахувати молода господиня.

                                              Бланк відповідей

Прізвище, ім’я

Клас

                        І рівень

№ завдання

   А

    Б

   В

   Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 ІІ рівень

7.

     А

 

    Б

    В

     Г

    Д

    Е

    Є

    Ж

8.

              А

 

               Б

            В

            Г

 

9. Х –

Функції –

                                ІІІ рівень

10.

 

   А

    Б

   В

   Г

      1

 

 

 

 

      2

 

 

 

 

      3

 

 

 

 

      4

 

 

 

 

 

11.

 

   А

    Б

   В

   Г

     1

 

 

 

 

     2

 

 

 

 

     3

 

 

 

 

     4

 

 

 

 

 

 

                                            Використані джерела

 

  1. Колесник Г.М. Збірник задач і вправ з біології. -  Тернопіль:  «Астон», 2001.
  2. Колядко С.Ю. та ін. Біологія: компетентнісно-орієнтовані завдання. 6-11 клас. – Тернопіль: «Підручники і посібники», 2019.
  3. Яковлєва Є.В. Тест-контроль. Біологія 6 клас. – Харків: «Весна», 2015.

 

 

 

     

       

docx
Додано
7 березня 2023
Переглядів
981
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку