19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Тематична робота з теми "Тіла, речовини та явища навколо нас"

Про матеріал
Ця робота допоможе перевірити рівень знань, умінь та навичок; сприяти актуалізації набутих знань; розвивати вміння систематизувати й узагальнювати вивчений матеріал; удосконалювати логічне мислення; сприяти вихованню самостійності, уміння сконцентрувати увагу
Перегляд файлу

Тематична атестація за темою «Тіла і речовини, що оточують людину»

 5 клас                                                                                               Варіант I

 

1. Заповніть таблицю, використовуючи список: асфальт, клен, камінь, букет квітів, дерев'яна хатинка, сонячне світло, гілка дерева, картопля, картопляна грядка, цеглина, повітря, книга, гроза, Луна, собака, тигр.                                        

Те, що відноситься до природи

Те, що зроблено руками людини

 

 

2. Які твердження вірні, які ні?

1). Необхідною умовою спостереження є вимір;

2). Збільшувальні прилади використовуються для вивчення дуже малих об'єктів.

3. Складіть відповідні пари:

1) прилад, за допомогою якого можна визначити об'єм рідини; 2) прилад, що вимірює час, 3) метод вивчення природи, що використовується для вивчення картини зоряного піднебіння;  4) простий збільшувальний прилад

А) Термометр,    Б) мензурка,     В) ваги,      Г) годинник,      Д) лінійка,

Е) лупа,             Ж) спостереження

4. Розділіть на два стовпчики: «тіла» і «речовини»: Скло, монета, залізо, вода, лід, кисень, м'яч, шматочок льоду,  Земля, гума, мурашка, сіль, сталь, стакан 

5. Знайдіть правильну відповідь:

1). При нагріванні речовини рух молекул: 

а) прискорюється; б) сповільнюється; в) припиняється  

2) агрегатний стан льоду:   а) рідкий б) твердий, в) газоподібний

6. Подумайте, з чого складається сніг і який агрегатний стан сніжинок, що його складають.

7. При ремонті дороги асфальт розігрівають. Чому запах розігрітого асфальту відчувається на великій відстані від дороги?

8. Виберіть із запропонованого списку органічні речовини: жир, залізо, цукор, куховарська сіль, вода, крохмаль.

9. Наведіть приклади хімічних перетворень на кухні.

10. ____________________ -  цей метод розділення сумішей заснований на відмінності в густині компонентів суміші.

11. З переліку виберіть природні суміші: повітря, нафта, майонез, яблучний сік, морська вода, шоколад, молоко, бульйон, грунт, кава.

12.  Змішали 200 г води, 15 г цукру і якась кількість кави. Маса розчину вийшла 230 р. Скільки кави додали в суміш?

 

 

 

 

 

Тематична атестація за темою «Тіла і речовини, що оточують людину»

5 клас                                                                                               Варіант ІI

 

1. Заповніть таблицю, використовуючи список: береза, Сонце, кульбаба, кам'яний будинок, варення з полуниці, кущ малини, дощ, пісок, річка, фонтан, птиця, літак, вода, ножиці, веселка.

Те, що відноситься до природи

Те, що зроблено руками людини

 

 

2. Які твердження вірні, які – ні?

1). Вимірювальні прилади використовують і для наукових експериментів і в побуті;

2). Таким методом вивчення природи, як спостереження користувалися в глибокій старовині, а сучасні учені використовують лише наукові експерименти

3. Складіть відповідні пари: 1) прилад, за допомогою якого можна визначити довжину тіла; 2) прилад для виміру маси, 3) метод вивчення, що дозволяє відтворювати в штучних умовах природні явища; 4) прилад, що визначає міру нагрітості тіл.

А) Термометр, Б) мензурка, В) ваги, Г) годинник, Д) лінійка, Е) лупа,                     Ж) спостереження,  І) експеримент

4. Розділіть на два стовпчики: «тіла» і «речовини»: Сонце, крапля води, деревина, піщинка, вода, скло, пластмаса, стакан, книга, водень, цукор, бурулька,  крохмаль, ручка, стіл

5. Знайдіть правильну відповідь: 1). При охолоджуванні речовини рух молекул:        а) прискорюється; б) сповільнюється; в) припиняється                          2) агрегатний стан озону:              а) рідкий  б) твердий, в) газоподібний

6. Чому при мінусовій температурі грунт  стає твердим, як камінь?

7. Чому, якщо розмішати цукор у воді, самого цукру не видно, та зате вода стає солодкою?

8. Виберіть із запропонованого списку неорганічні речовини: жир, залізо, цукор, куховарська сіль, вода, крохмаль.

9. Наведіть приклади хімічних перетворень, що відбуваються в рослинах.

10. ____________________ - цей метод розділення сумішей заснований на тому, що частки, з яких складається суміш, мають різні розміри.

11. З переліку виберіть суміші, приготовані людиною: Повітря, нафта, майонез, яблучний сік, морська вода, шоколад, молоко, бульйон, грунт, кава.

12. Приготували розчин розчинної кави з 100 г води і рівної кількості цукру і кави. Маса розчину – 150 р. Яка маса кави в розчині?

Середня оцінка розробки
Структурованість
1.0
Оригінальність викладу
1.0
Відповідність темі
1.0
Загальна:
1.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. D D
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
doc
Додано
9 жовтня 2020
Переглядів
4430
Оцінка розробки
1.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку