Тематичне оцінювання Різноманітність тварин.

Про матеріал
Хребетні тварини Варіант 1 І рівень 1. Схожі ознаки птахів і плазунів: А) теплокровність; Б)суха шкіра, майже позбавлена залоз; В) розм
Перегляд файлу

 

Тематичне оцінювання

Різноманітність тварин. Хребетні тварини

Варіант 1

І рівень

1. Схожі ознаки птахів і плазунів:

А) теплокровність; Б)суха шкіра, майже позбавлена залоз; В) розмноження яйцями; Г) шкіра з залозами.

2. Скільки шийних хребців мають ссавці?

A) сім; Б) шість; B) вісім; Г) дванадцять.

3. Представником хвостатих амфібій є:

А) ропуха;           Б) тритон;          В) черв’яга;          Г) кумка.

4. Хто з представників рептилій належить до змій:

А) веретільниця;         Б) хамелеон;         В) вуж;          Г) жовтопуз.

5.На голові  птаха містяться:

А)очі, повіки, ніздрі, слухові отвори; Б)очі, повіки, ніздрі, слухові отвори, цівка; В)очі, повіки, ніздрі, вуха, цівка; Г)очі, ніздрі, восковиця, цівка.

6. Яка з тварин є представником групи першозвірі:

А) заєць;             Б) єхидна;             В) мурахоїд;           Г) кенгуру.

ІІ рівень

7. Установіть відповідність між структурами та представниками хребетних тварин, яким вони притаманні:

1) потові залози                                           а) пінгвін;

2) пір’я                                                         б) вовк;

3) гола шкіра з залозами                            в) крокодил;

4) рогові луски                                            г) жаба.

8.Назвіть зроговілі похідні шкіри птахів.

ІІІ рівень

9. Як класифікують ссавців?Наведіть по одному прикладу тварин до кожної з груп.

10. Значення птахів у природі та житті людини.

Різноманітність тварин. Хребетні тварини

Варіант 2

І рівень

1. До першозвірів належать:

A) коала, вомбат; Б) качкодзьоб, єхидна; B) землерийки, їжаки; Г) кенгуру, сумчастий вовк.

2. Укажи ознаку, яка є спільною для всіх птахів:

А) живуть у воді, Б) пристосовані до польоту, В) зародок розвивається у яйці, Г) вигодовують малят молоком.

3. Представником безхвостих амфібій є:

А) саламандра;           Б) тритон;           В) черв’яга;          Г) кумка.

4. Хто з представників рептилій належить до ящірок:

А) гадюка;           Б) хамелеон;            В) вуж;          Г) жовтопуз.

5.  До ряду Хвостаті належить:

А) жаба;  В) ропуха;Б) квакша;Г) тритон.

6. Кровоносна система ссавців має:

A) двокамерне серце, одне коло кровообігу; Б) чотирикамерне серце, два кола кровообігу; B) трикамерне серце, у шлуночку кров змішана, два кола кровообігу; Г) трикамерне серце, у шлуночку неповна перетинка, два кола кровообігу.

ІІ рівень

7. Встановіть відповідність між групою тварин та особливостями розмноження та розвитку:

Група  тварин

Особливості розмноження та розвитку

1. Плазуни

а) запліднення зовнішнє, розвиток непрямий, у воді;

2. Амфібії

б) запліднення внутрішнє, розвиток прямий, у яйці, що має шкаралупу;

3. Птахи

в) запліднення внутрішнє, розвиток непрямий, у воді;

4. Ссавці

г) запліднення внутрішнє, розвиток прямий, у яйці, що не має шкаралупи;

 

д) запліднення внутрішнє, розвиток прямий, у матці.

 

8. Особливості дихальної системи птахів.

ІІІ рівень

9. Як класифікують рептилій?Наведіть по одному прикладу тварин до кожної з груп.

10. Яку роль відіграють амфібії в природі та житті людини?

 


Тематичне оцінювання

Різноманітність тварин. Хребетні тварини

Варіант 3

І рівень

1. Ссавці, увесь цикл розвитку зародка яких відбувається в організмі матері,народжують добре розвинене маля, спроможне ссати молоко матері,- це:

А) сумчасті; Б) плацентарні; В) яйцекладні;Г) всі зазначені.

2. Вкажіть орган, якого немає у птахів:

А) шлунка; Б) нирок;  В) зубів;  Г) печінки.

3. Вкажіть, де знаходиться запас поживних речовин для розвитку зародка:

А) у білковій оболонці; Б) у жовтку; В) у повітряній камері; Г) у зародковому диску.

4. Вкажіть, ознаку за якою птахів відносять до теплокровних тварин:

А) температура тіла залежить від навколишнього середовища; Б) наявність пір’яного покриву; В) не змішування венозної і артеріальної крові;Г) чотирикамерне серце.

5. Очі плазунів захищає така кількість повік:

А) одна; В) три; Б) дві; Г) повік немає.

6. Укажіть тварину, яка належить до класу Плазуни:

А) квакша; Б) єхидна; В) саламандра; Г) алігатор.

ІІ рівень

7. Установіть відповідність між структурами та представниками хребетних тварин, яким вони притаманні:

1) кіль                                                            а) ропуха;

2) вібриси                                                      б) ящірка;

3) шкіра з залозами                                      в) тигр;

4) рогові луски                                              г) пінгвін.

8. Особливості травної системи птахів.

ІІІ рівень

9. Як класифікують амфібій?Наведіть по одному прикладу тварин до кожної з груп.

10. Яку роль відіграють рептилії в природі та житті людини?


Тематичне оцінювання

Різноманітність тварин. Хребетні тварини

Варіант 4

І рівень

1. Вкажіть, де знаходиться запас поживних речовин для розвитку зародка:

А) у білковій оболонці;  Б) у жовтку;  В) у повітряній камері; Г) у зародковому диску.

2. Шкіра земноводних:

A) гола, є слизові залози; Б) гола, немає слизових залоз; B) вкрита війками, є слизові залози;      Г) вкрита роговими лусками, є слизові залози.

3. Кровоносна система плазунів має:

A) двокамерне серце, одне коло кровообігу; Б) чотирикамерне серце, два кола кровообігу; B) трикамерне серце, у шлуночку кров змішана, два кола кровообігу; Г) трикамерне серце, у шлуночку неповна перетинка, два кола кровообігу.

4. Визначте особливість шкіри плазунів:

А) волога, вкрита роговими лусками; Б) суха, вкрита кістковими лусками; В) суха, вкрита роговими лусками; Г) волога, вкрита кістковими лусками.

5. До ряду Лускаті належить:

А) хамелеон; Б) кайман;В) алігатор;Г) черепаха.

6. Яка біологічна особливість не є пристосуванням до польоту:

А)пір’я; Б)кіль; В)кістки, заповнені повітрям; Г)наявність зубів.

ІІ рівень

7. Установіть відповідність між структурами та представниками хребетних тварин, яким вони притаманні:

1) молочні залози                                        а) пінгвін;

2) кіль                                                           б) гадюка;

3) отруйні зуби                                            в) ропуха;

4) шкіра як орган дихання                          г) качкодзьоб.

8. Назвіть шкірні залози ссавців та їх значення.

ІІІ рівень

9. Як класифікують птахів?Наведіть по одному прикладу тварин до кожної з груп.

10. Значення ссавців у природі та житті людини.

 

doc
Додано
14 грудня 2020
Переглядів
3517
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку