Тематичне оцінювання
з теми: «Рослини»
І - варіант
1. Складається з черешка та однієї листкової пластинки (1 бал):
а) простий листок;
б) складний листок;
в) сидячий листок;
г) видозмінений листок
2. Функції дихання, випаровування води, фотосинтезу виконує (1 бал):
а) листок;
б) корінь;
в) стебло;
г) плід
3. Генеративним органом, що забезпечує статеве розмноження є (1 бал):
а) стебло;
б) корінь;
в) квітка;
г) листок
4. До видозмін пагона відносяться(1 бал):
а) коренеплоди;
б) цибулина;
в) бульба;
г) кореневище;
5. Наведіть приклади 4 типів плодів та рослини для яких вони характерні (4 бали).
6. Встановіть відповідність між елементами малюнка, позначеними цифрами, та їхніми назвами з переліку(4 бали):
А – маточка;
Б – пелюстки;
В – квітколоже;
Г – тичинки;
Д – чашолистки;
Е - квітконіжка.
Тематичне оцінювання
з теми: «Рослини»
ІІ - варіант
1. Зачатком нового пагона є (1 бал):
а) корінь;
б) брунька;
в) квітка;
г) листок
2. Функція ендосперму насіння – це (1 бал):
а) розмноження
б) дихання
в) живлення
г) забарвлення
3. Квітка НЕ складається з (1 бал):
а) чашолистків;
б) пелюсток;
в) камбію;
г) маточок і тичинок
4. Складні листки мають наступні рослини (1 бал):
а) акація;
б) горіх;
в) береза;
г) липа
5. Наведіть приклади 4 простих суцвіть рослин та замалюйте їх (4 бали).
6. Встановіть відповідність між елементами малюнка, позначеними цифрами, та їхніми назвами з переліку(4 бали):
А) листок,
Б) стебло
В) брунька
Г) вузли
Д) міжвузля
Е) пазухою листка.