Тематичне оцінювання знань з теми "Різноманітність хребетних тварин"

Про матеріал
матеріал містить завдання для оцінювання знань учнів у з теми "Різноманітність хребетних тварин"
Перегляд файлу

Тематичне оцінювання знань з теми 

«Різноманітність хребетних тварин »                                     

                                          Варіант І

 І рівень (за кожну правильну відповідь 0,5 бала)

Вкажіть правильну відповідь («так» чи «ні»)      

1. У шкірі риб немає залоз, які б виділяли слиз.

2. Ссавці - це теплокровні тварини.

3. Білий лелека належить до осілих птахів .

Тестові завдання з однією правильною відповіддю

4. До хрящових риб належить:    а) латимерія;   б) щука;    в) акула-катран.

5. До класу Птахи належать:        а) гавіал;         б) крук;     в) саламандра.

6. Кінцівки у плазунів розташовані (якщо вони є):

а) по боках тулуба;          б) під тулубом;         в) по-різному.

 

ІІ рівень ( за кожну правильну відповідь 0,5 бала)

Доповніть незакінчене речення

7. Тіло у птахів вкрите___________________

8. У шкірі ссавців добре розвинені такі залози:   ________________________

9. Тип Хордові багатоклітинні тварини, що мають  ____________________ симетрію тіла.

10. Риби мешкають у    ___________________ середовищі.

11. У птахів є такі види піря :   ________________________________

12. Ящірка  прудка  живиться   ________________________________

 

ІІІ рівень (за кожну правильну відповідь 1 бал )

13. Особливостями ряду Лускаті є: (правильних відповідей може бути кілька)

а) тіло видовжене,        б) тіло округле,           в) тіло вкрите роговими лусками,  г) тіло вкрите роговими щитками,     д) кінцівки мають пальці, у багатьох видів кінцівок немає,       е) серце трикамерне,        є) серце чотирикамерне.

14.Дайте визначення

Клоака   -   це   ________________________________

15. Заповніть таблицю

Надклас Риби

Надклас Наземні хребетні (Чотириногі)

Клас

Клас

Клас

Клас

 

Клас

 

Клас

 

 ІV рівень (правильна відповідь оцінюється в 3 бали )

16. У чому проявляється ускладнення  у будові птахів порівняно з плазунами?

 

Тематичне оцінювання знань з теми

«Різноманітність хребетних тварин »                                     

                                          Варіант ІІ

 І рівень (кожне завдання  0,5 бала)

Вкажіть правильну відповідь («так» чи «ні»)      

1. У шкірі плазунів  немає залоз, які б виділяли слиз.

2. Ссавці - це холоднокровні тварини.

3. Білий лелека належить до перелітніх птахів .

Тестові завдання з однією правильною відповіддю

4. До кісткових риб належить:    а) латимерія;   б) щука;    в) акула-катран.

5. До класу Плазуни  належать:        а) гавіал;         б) крук;     в) саламандра.

6. Кінцівки у ссавців розташовані (якщо вони є):

а) по боках тулуба;          б) під тулубом;         в) по-різному.

 

ІІ рівень ( кожне завдання  0,5 бала)

Доповніть незакінчене речення

7. Тіло у ссавців вкрите___________________

8. У водоплавних птахів добре розвинена така залоза:   ________________

9. Тип Хордові багатоклітинні тварини, що мають  ____________________ симетрію тіла.

10 .Плазуни мешкають у    ___________________ середовищі.

11. У ссавців є такі види залоз:   ________________________________

12. Жаба зелена  живиться   ________________________________

 

ІІІ рівень (кожне завдання 1 бал )

13. Особливостями ряду Крокодили є: ( правильних відповідей може бути кілька)    а) тіло видовжене,        б) тіло округле,           в) тіло вкрите роговими лусками,  г) тіло вкрите роговими щитками,    д) кінцівки мають пальці, у багатьох видів кінцівок немає,    е) серце трикамерне,    є) серцечотирикамерне.

14.Дайте визначення

Зябра   -   це   ________________________________

15. Заповніть таблицю

Надклас Риби

Надклас Наземні хребетні (Чотириногі)

Клас

Клас

Клас

Клас

 

Клас

 

Клас

 

 ІV рівень (завдання оцінюється в 3 бали )

16. У чому проявляється ускладнення  у будові ссавців порівняно з птахами?

 

 

docx
Додано
3 березня 2021
Переглядів
2067
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку