Тематичні активні перерви як засіб налаштування до уроку англійської мови і поліпшення настрою під час воєнного стану.

Про матеріал
Документ містить матеріали і ігри які допоможуть дітям з користю провести час на перерві.
Перегляд файлу

Тематичні активні перерви як засіб налаштування до уроку англійської мови і поліпшення настрою  під час воєнного стану.

Підготувала вчитель : Вернигора В.О.

Всім відомо що учбовий процес включає в себе не тільки уроки а й перерви.  Без перерв не обійдеться жодна школа. Це час для приняття їжі, спілкування , розваг.

 Перерви в школі грають дуже важливу роль. Вони покращують фізичне здоров’я.

Розвивають рухові навички, покращують координацію рухів, укріплюють м’язи та кістки. Також під час спілкування з однолітками розвиваються соціальні навички, уміння працювати в команді.

Діти вчаться вирішувати конфлікти і знаходити спільну мову. Також перерви сприяють кращій концентрації і запам’ятовуванню інформації.

Це відпочинок від структурованих уроків, який покращує загальній стан розуму.

Але на наш превеликий жаль це час яких можуть також відбуватись як радісні так і сумні події. Небажані травми і конфлікти можуть зашкодити подальшому сприйняттю учбового матеріала і взагалі викликати негативне ставлення до навчання.

 Завдання педагога полягає в тому щоб забезпечити контролюєму середу під час перерв, щоб уникнути травм і конфліктів. Засоби безпеки і стратегії інклюзивності допомагають створити безпечне середовище для всіх учнів.

Яка має бути ідеальна перерва?  Ідеальна перерва це та котра надає можливість фізичній активності спілкуванню і до того налаштовує дітей  на урок.

Представляю вашій увазі декілька ідей.

Простір коридору бажано розділити на декілька ігрових зон. Бажано 2-3 не більше оскільки ви повинні контролювати цей простір.

Break with pleasure ‘Fun entertainment”

Перша зона “Catch the letter”(піймай літеру)

Для цього вам треба на пластикові конуси наклеїти літери англійського алфавіту., а також вирізати  кільця  з картону різного розміру. Спочатку запропонуйте дітям схопити будь яку літеру. Потім завдання ускладнюється і пропонуєте схопити  ту яку ви назвали.

Друга зона  “Magic bowling”( магічний боулінг)

Для цього вам знадобляться кеглі і звичайний м’ячик. Спочатку запропонуйте учням просто збити якомога більше кеглів, а потім запропонуйте  вгадати скільки кеглів зіб’є гравець. Той хто вгадає стає на його місце.

Третя зона “ Dance party”(танцювальна вечірка)

Тут ви підбираєте відомі англомовні хіти і діти під музику виконують рухи разом з вами.

Це може бути звичайна пісня наприклад “I like to move it”| “Wednesday Addams”

“Barbie Girl”

Або це може бути англійська руханка наприклад  “Schiffie & Co- Penguin Dance”| “ Wheels on the Bus” (TECHNO)

Під час перерви можуть вільно переходити з однієї  до іншої зони.

 

docx
Додано
9 серпня
Переглядів
220
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку