Затверджую
Директор -------
__ квітня 2020 року
ТЕМАТИКА
проведення навчально-польових зборів із учнями-юнаками 11-х класів
(2019-2020 н.р. по 1.5-годинній програмі)
№ тем |
К-ть годин |
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учня |
|||
Розділ ІV. Вогнева підготовка (4 годин)
|
||||||
|
4 |
Тренування у одноманітності прицілювання, вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання. Виконання початкової вправи стрільби з автоматичної зброї. Удосконалення знань з будови автомата. Тести. Навчально-польові збори. Вогнева підготовка https://naurok.com.ua/test/viyskovo-polovi-zbori-266725/set Дистанційні завдання з вогневої підготовки , при проведенні навчально-польових зборів з здобувачами освіти 11 –х класів . https://naurok.com.ua/test/distanciyni-zavdannya-z-vognevo-pidgotovki-pri-provedennya-navchalno-polovih-zboriv-z-zdobuvachami-osviti-11-h-klasiv-185156/set |
|
|||
Розділ V. Тактична підготовка (11 години) |
||||||
5.4 |
10 |
Тема 4. Дії солдата в бою у складі механізованого відділення |
||||
|
5 |
Завдання та озброєння механізованого відділення Дії солдата в обороні. Вибір вогневої позиції, її інженерне обладнання та маскування. Ведення спостереження. Дії з початком вогневої підготовки, відбиття атаки танків і піхоти. |
знає завдання та озброєння механізованого відділення; характеризує дії механізованого відділення в обороні, наступі та в розвідувальному дозорі; дії солдат із початком вогневої підготовки в обороні, під час застосування зброї масового ураження;
|
|||
|
5 |
Способи боротьби з авіацією противника. Дії під час застосування зброї масового ураження. Дії солдата у наступі. Похідний і бойовий порядок механізованого відділення. Висування на рубіж атаки, атака з подоланням мінно - вибухових та інших інженерних перешкод. Подолання ділянки місцевості з радіоактивним зараженням. Поняття про дії розвідувального дозору. Дії дозорних під час огляду місцевості та місцевих предметів, загороджень, мостів, різних перешкод. Дії в засаді. |
володіє способами подолання місцевості з уражувальними факторами, з мінно-вибуховими загородженнями, дотримується при цьому правил безпеки; виконує дії по обладнанню та маскуванню вогневої позиції, веденню спостереження, у пересуванні на місцевості у складі підрозділу, огляду місцевості та місцевих предметів |
|||
5.5 |
1 |
Тема 5. Озброєння та бойова техніка військової частини (підрозділу)
|
||||
|
|
Ознайомлення з озброєнням та бойовою технікою військової частини (підрозділом), їх призначення, тактико-технічна характеристика. Демонстрація озброєння та бойової техніки в дії. *- при неможливості проводити урок у військовій частині, проходить ознайомлення з роботою призовного пункту у РВК або здійснюється відвідування місць бойової слави. Тести.1. Дистанційні завдання з тактичної підготовки , при проведенні навчально-польових зборів з здобувачами освіти 11 –х класів . https://naurok.com.ua/test/distanciyni-zavdannya-z-taktichno-pidgotovki-pri-provedennya-navchalno-polovih-zboriv-z-zdobuvachami-osviti-11-h-klasiv-175452/set
|
характеризує озброєння та бойову техніку військової частини; пояснює основи повсякденної життєдіяльності підрозділу (частини). |
|||
Розділ VІ. Прикладна фізична підготовка (2 години) |
|
|
|
|||
Тема 2. Прискорене пересування та подолання перешкод |
||||||
6.2 |
2 |
Біг по пересіченій місцевості (до 1500 м). Подолання єдиної смуги перешкод (гімнастика, силові вправи) |
характеризує особливості: бігу, подолання горизонтальних і вертикальних перешкод; долає перешкоди різними способами; виявляє витривалість під час бігу по пересіченій місцевості та подоланні смуги перешкод. При відсутності смуги перешкод-виконуються гімнастичні і силові вправи навчальної програми, марш-кидок 5 км |
|||
Розділ VІІІ. Основи медичних знань і допомоги |
|
|
|
|||
8.0 |
1 |
Зупинка кровотечі з ран шиї, тулуба, кінцівок в умовах бойових дій. Транспортування пораненого одною та двома особами в положенні лежачи та стоячи.
Тест. 1.Види транспортування потерпілих в залежності від терміновості допомоги, виду травми і стану. Загальні правила переміщення. постраждалих. https://naurok.com.ua/test/transportuvannya-poterpilih-i-poranenih-76935/set 2. Дистанційні завдання з домедичної допомоги , при проведенні навчально-польових зборів з здобувачами освіти 11 –х класів https://naurok.com.ua/test/distanciyni-zavdannya-z-domedichno-dopomogi-pri-provedennya-navchalno-polovih-zboriv-z-zdobuvachami-osviti-11-h-klasiv-157619/set |
Учень (учениця): вміє проводити зупинку кровотечі з ран верхньої та нижньої кінцівки кінцівок в умовах бойових дій; проводити транспортування в положенні лежачи (стоячи), двома особами володіє навичками зупинки кровотечі з ран шиї, тулуба, кінцівок. |
|||
Для наказової частини.
Навчально-польові заняття (збори) і навчально-тренувальні заняття проводяться з метою практичного закріплення рівня знань, умінь та навичок здобувачів освіти у 11 класі наприкінці навчального року. 3-х денні (18 годин) навчально-польові заняття (збори) та навчально-тренувальні заняття проводяться на базах військових частин, військових комісаріатів, лікувально-оздоровчих установ, базових навчальних закладів та навчальних закладів. До їх організації та проведення залучаються обласні, міські/районні військові комісаріати та органи місцевого самоврядування.
Відповідно до розпорядження КМУ від 25 березня 2020 року №338 «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації», листа МОН від 23 березня 2020 року № 1/9-173 «Щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час карантину» навчально-польові збори провести дистанційно.
Враховуючи те, що Програма 3-денних НПЗ передбачає практичне виконання контрольних нормативів, у зв’язку із карантинними заходами здобувачі освіти 11-х класів не в змозі у повному обсязі виконати практичну частину контрольних нормативів, тому оцінювання теоретичних знань проводиться у вигляді тестів. Практичні навики відпрацьовуються шляхом перегляду здобувачами освіти відеороликів відповідної тематики, про що робляться записи в графі «Домашні завдання» клкасного журналу.
Тестові завдання розміщаються на порталі « На урок », де здобувачі освіти опрацьовують завдання .