Теорія поколінь Теорію поколінь створили американські вчені Нейл Хоув і Вільям Штраус в 1991 році. Основою цієї моделі є цінності людей. Так, на думку сучасних учених, саме цінності і їх схожість, а не вік, формують і визначають покоління як групу людей, народжених у певний віковий період, що випробували вплив одних і тих же подій і особливостей виховання, зі схожими цінностями.
Ми цих цінностей не помічаємо, але саме вони багато в чому визначають нашу поведінку: як ми спілкуємося, як вирішуємо конфлікти і будуємо команди, як розвиваємося, що і як купуємо, що нас мотивує, як ставимо цілі і управляємо людьми. Адже, розгадавши таємницю відмінностей поколінь, можна знайти ключик до представників різного віку.
Покоління Z (2003 – 2023) Digital natives Цінності, особливості: відданість, дотримання правил, закон і порядок, терпіння, економність, підприємницькі якості, тривалість уваги 8 секунд, самостійні у побуті, люблять готувати, досвідчені споживачі, економічно грамотні, зрілі та здатні до самоконтролю, реалісти, дивляться у майбутнє.
Як з ними спілкуватися представникам інших поколінь: постійно використовуйте зображення для привертання їхньої уваги; говоріть як із дорослими, навіть на глобальні теми; враховуйте, що в них є своя думка і право впливати на сімейні рішення; розвивайте в них дух підприємництва; залучайте до вирішення соціальних проблем, благодійності; заохочуйте в них допитливість.