Тест "Цифрове мистецтво та творчість" 10-11 клас Ривкінд

Про матеріал
Швидкий тест з теми "Цифрове мистецтво та творчість" базового модулю 10-11 класу (рівень стандарт), підручник Ривкінд
Перегляд файлу

11 клас. Інформатика.

Цифрове мистецтво та творчість

Дата:    Прізвище Ім’я : 

 

1. Напрямок в медіамистецтві, який передбачає творчу діяльність людини з використанням інформаційних технологій, результатом якої є художній твір у цифровій формі


1.  Цифрове (комп'ютерне) мистецтво

3.  Медіамистецтво

2.  Фрактал

4.  Дизайн-код


Відповідь:

 

2.Принципово нова технологія проєктування, заснована на застосуванні програмного забезпечення, здатного самостійно, без участі людини, генерувати тривимірні моделі, що відповідають заданим умовам.


1.  Цифрове (комп'ютерне) мистецтво

2.  Медіамистецтво

3.  Генеративний дизайн

4.  Дизайн-код


Відповідь:

 

3. Відновіть послідовність дій в роботі програміста

 

розробив програмний код

 

отримав завдання

 

здав

 

протестував

 

4. Для учнів творчим завданням з програмування є задача, що передбачає

1. пошук раціональних методів її розв’язування

2. побудову й аналіз алгоритму

3. реалізацію алгоритму мовою програмування

4. підвищення швидкості виконання програми

Відповідь:

 

5.За якими ознаками класифікують мови програмування?


1. За системою числення

2. За галуззю застосування

3. За принципами програмування

4. За орієнтацією на клас задач


Відповідь:

 

6. Мовою програмування високого рівня називають мову, яка:


1. не пов’язана з конкретним комп’ютером

2. використовує десяткову систему числення

3. враховує структуру комп’ютера

4. доступна для широкого кола користувачів


Відповідь:

 

7. Процедурними мовами програмування називають мови, у яких:

1. використовуються різні типи даних

2. описується послідовність зміни стану комп’ютера

3. застосовуються процедури і функції

4. застосовуються процедури

Відповідь:

 

8. Синтаксис мови програмування - це:

1. сукупність правил виконання комп’ютером команд, записаних мовою програмування

2. літери латинського алфавіту, цифри, знаки арифметичних операцій, спеціальні символи, ключові слова мови

3. сукупність правил побудови команд мови програмування

4. правила запису ключових слів мови

Відповідь:

 

9. Основними складовими мов програмування є:

1. команди  2. алфавіт  3.синтаксис   4.повідомлення

Відповідь:


10. Для виконання проекту(модуля) в  середовищі IDLE потрібно виконати команду:

1. File - New File 2. File – Save   3.  Run - Run Module    4.File – Open

Відповідь:

 

11. У змінній мови Python зберігається:

1. дані   2. адреса пам’яті, у якій зберігається об’єкт   3. об’єкт  4. посилання на об’єкт

Відповідь:

 

12. Проект мовою Python може складатися:


1. лише з одного модуля

2. Із вкладених модулів

3. із будь-якої кількості модулів

4. лише з двох модулів


Відповідь:

 

13. Програмний модуль мови Python може складатися з:

1.  класів  2.   даних  3.  функцій  4.  символів

Відповідь:

 

14. У мові Python а і А - різні змінні?


1. так

2.  ні


Відповідь:

 

15. Встановіть відповідність для мови Python

тип float

 

1

додатні та від’ємні числа, а також 0 (наприклад, 4, 687, -45, 0);

тип str

 

2

дробові, або дійсні, числа

(наприклад, 1.45, -3.789654, 0.00453);

тип int

 

3

набір символів, обмежених лапками (наприклад, "ball", "Як тебе звати?", ’dkfjUUv’, ’2021’).

Відповідь:

 

16. В мові програмування Python оператор присвоювання позначається знаком

1.  #   2.  !=   3.   =   4.   =!


Відповідь:

 

 

docx
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 11 клас (Лисенко Т.І., Ривкінд Й.Я., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
3 листопада
Переглядів
47
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку