Тест для 11 класу "Домедична допомога в умовах бойових дій (тактична медицина)

Про матеріал
Тести для учнів 11 класу з предмету "Захист України" (основи медичних знань), що може використовуватися під час навчально-польових занять з метою практичного закріплення рівня знань, умінь і навичок
Перегляд файлу

11клас                             Дата ____________                       ПІБ____________________________

Тема: Домедична допомога в умовах бойових дій (тактична медицина)

                                        ВІЙСЬКОВО-ПОЛЬОВІ ЗБОРИ

                              ( Увага! Деякі питання містять дві і більше правильних відповідей)

  1. Тактична медицина – це:

А) це галузь науки, яка займається хворобами, механізмами формування хвороб і має на меті запобігти їхній появі та захистити людину;

Б) це всебічна медична допомога, у якій особлива увага приділяється саме родині, за здоров’я якої відповідає лікар;

В)надання медичної допомоги під час військових дій.

2.Чи можна давати пити потерпілому в разі поранення живота:

А) можна тільки ліки;   Б) можна через 1 годину;   В) не можна;    Г)можна  невелику кількість;

3.При зупинці дихання проводять:

А) накладання повязки;  Б)штучне дихання;   В)накладання джгута;   Г)накладання турнікету;

4. Джгут на кінцівці можна тримати:

А)3-5 годин;      Б)1,5-2 годин;     В)2-3 години;            Г)добу;

5. Перша допомога при пораненнях передбачає:

А) видалення з рани осколків;           Б) негайна зупинка кровотечі;

В)накладання стерильної пов’язки;     Г) вивести з стану шоку;

6.Яка рана виникає в разі кульового поранення:

А)різана;  Б) рублена;   В)колота;     Г)вогнепальна;

7. Яке з наступних тверджень є точним правилом затягування джгута чи турнікету:

А)джгут затягуєми таким чином, щоб кінчик пальця ледь проходив під стрічку джгута;

Б)джгут потрбно затягувати до тих пір, поки не припиниться яскраво-червона кровотеча не припиниться і не пропаде дистальний пульс; більш темну кров, що витікає  з рани можна проігнорувати;

В)джгут затягуємо таким чином, щоб вільно проходили під стрічкою джгута два пальці;

Г)джгут затягуємо до тих пір, поки яскрава-червона та венозна кров не припинить витікати і  пропаде дистальний пульс;

8.Які найбільш часті причини смерті на сучасному полі бою, які можна попередити:

А)перелом кінцівок;   Б) зупинка серця;   В) поранення в живіт;   Г)критична(масова)  кровотеча;

9.Вкажіть обсяг домедичної допомоги в секторі обстрілу:

А)організація швидкого пранспортування пораненого до медичного закладу;

Б)переведення пораненого з положення на спині в положення на живіт;

В)надати домедичну допомогу в залежності від виду і характеру поранення;

Г)Припинення дій впливу зовнішніх факторів з дотриманням особистої безпеки та евакуації пораненого з зони обстрілу;

10. Ви збираєтесь надати допомогу потерпілому в зоні обстрілу. Які  ваші перші дії при наближенні до нього:

А) перевірити пульс;   Б) перевірити наявність свідомості;

В)перевірити ознаки шокового стану;    Г)перевірити дихання потерпілого;

11.Потерпілий був поранений в ногу, але може рухатись, ваші дії для переміщення пораненого в зону укриття:

А)нести на спині;                     Б)відтягнути потерпілого волоком;

В)підтримувати пораненого;   Г)використати спосіб  безпечний для вас і пораненого;

12.Встановіть відповідність:

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\сат.jpg        C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\січ.jpg      C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\джгут 3.png     C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\джгут.jpg

 

1.__________                             2________                                       3.____________              4.__________________

            А) Джгут  Есмарха;    Б) турнікет C.A.T. ;    В) венозний медичний джгут;    Г) турнікет СІЧ;

13. Правило C-A-B-C  застосовують для:

            А) визначення рівня свідомості;         Б)визначення  ушкодження грудної клітини;

В) визначення ознак життя,оцінка стану та порядку надання першої допомоги;

Г)визначення стану кровоспинного джгута;

14.Шкалу AVPU застосовують для:

А) визначення прохідності дихальних шляхів;            Б) визначення рівня свідомості, психічного стану;

В) оцінки стану пораненного;                                     Г)визначення стану поранення кінцівок»

15. Ваш підрозділ веде наземний бій. Ви бачите солдата, падаючого так, немов його підстрелили.   

 Ваша пріоритетне завдання:

А) накласти кровоспинний джгут для зупинки кровотечі;

Б) продовжувати вести вогонь по ворогу;

В) визначити рівень свідомості, психічного стану;

Г) перевірити солдата на наявність відповідної реакції

16.Поранений лежить не рухаючись. Він не відповідає на жодне ваше запитання або команди.

  Він не реагує, коли ви енергійно потираєте його грудну кістку (грудину) кісточками ваших

  пальців. Як ви класифікуєте пораненого за шкалою AVPU?

           А)  A (притомний) – поранений дієздатний, знаходиться в ясній свідомості (може бути розгубленим  

          чи дезорієнтованим), знає хто він є, дату, де він знаходиться, що сталося;

            Б)  V  (поранений не усвідомлює того, що відбувається, але все-таки відповідає на вербальні

             (голосові) команди);

            В)    Р (біль) – поранений реагує на біль, але не на словесні накази;

            Г) U. (неконтактний) поранений непритомний, не реагує на накази та біль.

           17. Визначте ситуації, при яких не слід надавати допомогу пораненому, перебуваючи в зоні

           вогневого впливу противника: 

       1)   Ви знаходитесь в  «зеленій зоні»

        2)   Власне життя рятувальника знаходиться в безпосередній небезпеці.

        3) Надання допомоги в секторі укриття.

         4) Інші солдати, що знаходяться поруч, вимагають більш термінового лікування.

        5)Поранений самостійно може рухатися; 

       6) У потерпілого не виявляються ознаки життя – тобто поранений не рухається, не дихає, у нього  

         відсутній пульс. 

         18. Встановіть відповідність:

пнрет  C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\unnamed.jpg        C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\unnamed (1).jpg

 

 

22

1______________                                       2_____________                               3________________

А) Спосіб Хауса;        Б)Перетягування волоком;       В) Підтримування двома рятівниками;

19.Ви можете витягнути пораненого з-під вогню противника і перемістити в укриття. Чи слід вам також перемістити зброю пораненого в укриття?

                      А) Ні;      б) Так

20. Які недоліки перетягування або перенесення пораненого за допомогою двох рятувальників з

метою переміщення його в укриття при наданні медичної допомоги в умовах обстрілу?

А)    швидке  переміщення пораненого на короткі дистанції.

Б)  кількість рятівників перевищує кількість поранених, невиправданий ризик;

В) мала вірогідність  захисту  потерпілого;

Г) створює більш зручну групову мішень.

21.Встановіть відповідність:

1.Визначення притомності-               ________                                        А)за шкалою  AVPU

2.Визначення рівня свідомості-       _________                                       Б) Голосовий контакт

22.Встановіть відповідність:

 

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\скачанные файлы.jpg               C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\dezo1.jpg            Косинка3

1__________________                                               2__________________           3_________________

А) Пов’зка Дезо;               б)         Підвішення руки на косинці                        в) Пов’язка Вельпо                     

23.У зоні під вогнем, для збереження життя рятівника, що надає допомогу, необхідно виконувати:

               А) 2 основних правил;    б)6 основних правил;     в)  1 основне правило;     г) 4 основних правил;

 

24  Встановіть почерговість основних  етапів надання домедичної допомоги:

   А)Надання допомоги під час  транспортування (переміщення) пораненого з поля бою в сектор укриття

    Б) надання допомоги  в медичних установах

    В)  надання медичної допомоги у військово-польових умовах в жовтій зоні

  . Г)Надання домедичної допомоги в секторі обстрілу.

   Д) надання допомоги під час тактичної евакуації.

 

25.Визначте основний  об’єм та почерговість  домедичної допомоги в секторі обстрілу

А)переведення з положення на спині в положення на животі; 

Б) введення  знеболюючих та антибіотиків з польової аптечки IFAK

В)тимчасова зупинка зовнішньої кровотечі (шия, кінцівки)

Г) оглянути пораненого на наявність незначних кровотеч;

 

26.Визначте основний об’єм та почерговість домедичної допомоги в секторі укриття

  А) підготовка до транспортування пораненого в безпечну зону 5

 Б)первинний огляд пораненого (визначення ознак життя);

 В)тимчасова зупинка кровотечі;

 Г)серцево-легенева реанімація;

 Д) швидке обстеження з  ніг до голови (пошук наявних пошкоджень);

27. Встановіть відповідність під яким кутом робити уколи?________________________________________

1.Внутрішньом'язові                                            а) 10-15 градусів

2.Підшкірні                                                           б) 25 градусів

3.Внутрішньовенні                                               в) 45 градусів

4.Внутрішньошкірні                                            г)  90 градусів

28. Визначте складові ручного  тонометра._________________________________________________________

А)  голка;  б)стетоскоп;  в )манометр;    г) груша;   д)  годинник      е) поршень       є) манжет;  

docx
До підручника
Захист Вітчизни (рівень стандарту, академічний, профільний, для дівчат – Основи медичних знань) 11 клас (Гудима А.А., Пашко К.О., Герасимів І.М., Фука М..М.)
Додано
18 листопада
Переглядів
510
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку