Тест. «Е. Т. А. Гофман. «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер»

Про матеріал
Тест для перевірки знань і вмінь з теми: «Е. Т. А. Гофман. «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Учень / учениця розуміє особливості розвитку романтизму, специфіку його течій у національних літературах і творчості митця; знає українських перекладачів та українські переклади прочитаного твору, визначає в ньому засоби художньої виразності; виявляє жанрові ознаки прочитаного твору; визначає особливості взаємодії різних елементів (романтичних і реалістичних) у творі Гофмана; аналізує провідні теми, проблеми, мотиви твору; коментує, характеризує, інтерпретує образи персонажів та засоби їх створення; виявляє особливості індивідуального стилю митця; зіставляє образи, засоби виразності; виявляє традиції й новаторство митця на тлі літературного процесу; висловлює власну думку щодо порушених у творі проблем; усвідомлює гуманістичні цінності доби романтизму (пріоритет особистості, свободи, мистецтва, людських почуттів та ін.); пояснює сутність понять і фактів, пов’язаних із розвитком романтизму; установлює причиново-наслідкові зв’язки подій та образів; виявляє соціальні явища, які знайшли відбиток у творі, аналізує авторську позицію щодо соціальних проблем; оцінює стосунки романтичних героїв і соціуму; усвідомлює цінність активної життєвої позиції; розглядає твір письменника на тлі історико-літературного процесу, у зв’язках з історією культури.
Перегляд файлу

image

image

Князь держави Керепес Пафнутій «почав керувати по-справжньому і негайно ж призначив на першого міністра країни ...»

imageimageа) свого камердинера Андресаб) фею Рожабельверде

в) селянку Лізуг) професора Моша Терпіна

image                                                                               image       е) мага Проспера Альпануса

Упізнай героя за цитатою: «Ми розпочнемо освіту, себто... вирубаємо навколишні ліси, зробимо річку судноплавною, розведемо картоплю, направимо школи, понасаджуємо тополі та акації, молодь навчимо співати на два голоси вранішніх і вечірніх пісень, прокладемо гостинці й накажемо прищепити віспу ...».

imageа) князь Барсануфб) Бальтазар

в) професор Мош Терпінг) князь Пафнутій

д) секретар Адріане) Цахес

imageЗавдяки трьом золотавим волосинкам у Цахеса з’являється демонічна здатність

imageа) усе гарне, що роблять інші,б) усе погане, що робить він сам,

приписувати собіпереадресовувати комусь іншому

в) складати чудові віршіг) писати документи

д) грати на скрипці

Фея Рожа-Гожа подарувала милій Кандиді магічний предмет -

imageа) чарівне дзеркалоб) магічне намисто

в) коштовний амулетг) чарівний горщик

д) наливне яблучкое) чарівні книги заклинань

7.

image

Таємний секретар Адріан повернув собі князеву прихильність тим, що

imageimageа) «грав із князем у скраклі»б) «добре розумівся на грошових

справах»

в) «здобув для нього чудовий засібг) «танцював гавот як ніхто» вибавляти плями»

д) «навіть часом працював сам, переважно, як була погана погода»

image

Своєрідне явище поетики романтизму, універсальний принцип осмислення світу, вияв позиції автора. У такий спосіб він підкреслює недосконалість, суперечливість світу, а отже, і неможливість його вичерпного розуміння та пояснення - це

imageб) романтична іронія

г) метафора

Професор Мош Терпін «аж плакав з утіхи», мріючи видати заміж свою доньку, красуню

Кандиду, за почвару, тому що

imageimageа) бажав щастя своїй доньціб) Цахес робив блискучу кар’єру, тож міг

посприяти і своєму тестеві

в) Цахес мав особливі духовні якостіг) Цахес - князів улюбленець, весь час

підійматиметься вгору

10.

imageУкажіть риси тогочасного реального життя у вигаданому князівстві Керепес

                  а) виписано типи князів, придворних,                image        б) зображено різні типи влади — від

image

 

чиновників

ліберала Деметрія до самодура-

«просвітителя» Пафнутія

в) описано закони та звичаї сусідньої                 imageкраїни Джинністан

г) зазначено точні назви посад чиновників: референдарій, таємний

радник, таємний секретар

image

Художній засіб, який поєднує у фантастичній формі жахливе і смішне, потворне й високе та розкриває алогізм життєвих явищ - це

imageб) гротеск

г) сарказм

б) злиденне життя хліборобів

г) духовне і матеріальне життя

е) догматизм університетської науки

ж) добро і зло

Ключ до тесту

1. а б г (3 балів)

2. в (1 балів)

3. а (1 балів)

4. г (1 балів)

5. а б (2 балів)

6. б (1 балів)

7. в (1 балів)

8. б (1 балів)

9. б г (2 балів)

10. а б г (3 балів)

11. б (1 балів)

12. а в г е є ж (6 балів)

 

pdf
Додано
27 листопада 2022
Переглядів
475
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку