Тест Scratch (НУШ) 6 клас

Про матеріал
Варіант 1 Вибери ОДНУ правильну відповідь 1. Що таке «спрайт»? А)об'єкт, який виконує певні дії Б)блок команд В)скрипт Г)костюм персонажа 2. Що представляє собою повна форма умови? А)перевірку двох умов одразу Б)об’єднання двох або більше коротких умов В)перевірку умови на вірність і виконання однієї дії, інакше- виконання іншої дії 3. Що таке «скрипт»? А)сценарій Б)розділ В)вікно Г)команда 4. Виконавець алгоритмів, якому доступні всі команди Scratch — це ... А)команда Б)сцена В)скрипт Г)спрайт 5. Що таке сцена в середовищі Scratch? А)фоновий малюнок Б)набір команд В)розділ в меню Г)інструмент 6. Який алгоритм називається лінійним? А)алгоритм, що складається з однозначної послідовності дій Б)алгоритм малювання В)алгоритм вибору команд 7. Що обов'язково має містити в собі розгалужений алгоритм? А)математичні дії Б)команду “коли натиснуто” В)команди руху Г)умову 8.Що означають блоки скриптів Scratch? А)Зображення Б) команди В)файли 9.Як називається послідовність дій для спрайта або сцени? А)Скрипт Б)Правила В) Середовище г) Розпорядок 10.Дана команда використовується для створення циклічних алгоритмів в середовищі Scratch А) З певною кількістю повторень Б) з невизначеною кількістю повторень 11.До якої групи належить команда: А) Управління Б) Зовнішність В) Рух 12.Вкажіть до якого блоку відноситься команда зображена на малюнку? А)Рух Б)Події В)Керування Г)Вигляд 13. Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд: А)розгалуження Б)повторення В)слідування 14. Вкажіть на кнопку Намалювати об'єкт у графічному редакторі в середовищі Scratch А) Б) В) Г) 15. Команда для створення циклів з умовою в середовищі Скретч А) Б) В) 16. У середовищі програмування Scratch не можна створювати власні програми, ігри, мультфільми А)ні Б)так 17. На скільки градусів буде виконано поворот у результаті виконання такого циклу? А) на 45 градусів за годинниковою стрілкою Б)на 15 градусів за годинниковою стрілкою В)на 45 градусів проти годинникової стрілки Г)на 0 градусів 18. Чи є можливість у Scratch намалювати виконавця самостійно? А)так Б)ні 19. Скільки команд розміщено в тілі даного циклу? А) 4 Б) 3 В) 2 Г) 1 20. На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми? А)15 Б)5 В)10 Г)25 Тест Scratch Варіант 2 Вибери ОДНУ правильну відповідь 1. Які команди завжди використовуються в алгоритмах з розгалуженням? А)руху Б)виведення В)перевірки умови Г)зміни костюму 2. Лінійний алгоритм — це ... А)алгоритм, у якому послідовність дій змінюється в процесі виконання Б)алгоритм, у якому послідовність виконання дій не має значення В)алгоритм, у якому послідовність виконання дій змінюється, залежно від умови Г)алгоритм, у якому послідовність дій не змінюється в процесі виконання 3. Яка найменша частина середовища Scratch використовується для створення скриптів? А)дія Б)спрайт В)блок Г)алгоритм 4. Що представляє собою коротка форма умови? А)перевірку умови на вірність та виконання певної дії Б)перевірку правильності побудови алгоритму В)перевірку двох або більше умов Г)перевірку напряму руху 5. Що потрібно натиснути для запуску скрипта? А) червоний прапорець Б)зелений кубик В)зелений прапорець Г)червону кнопку 6. Що таке алгоритм? А)послідовність дій Б)завдання проекту В)перелік команд Г)конструктор 7. Який алгоритм містить в собі одну або більше умов, і виконується в залежності від цих умов? А)простий Б)лінійний В)розгалужений Г)складний 8.Що можна створювати в Scratch? А) Ігри Б) тривимірні моделі В)комп’ютерні програми 9. На якій з вкладок можна добавити фон сцени? А) скрипти Б) фон В) звуки Г)костюми 10. Що станеться якщо запустити програму і натиснути пробіл? А) Спрайт скаже Оце справи Б) Спрайт скаже Вот ето да Г) Нічого 11. Алгоритмом називається наперед задана скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до досягнення поставленої мети А)Так Б)Ні 12. Що буде результатом виконання даного циклу? А)Переміщення на 3 кроки Б) Переміщення на 14 кроків В) Переміщення на 7 кроків Г)переміщення на 7 кроків 13. Вкажіть до якого блоку відносяться команди зображені на малюнку? А) Рух Б)Вигляд В)Подія Г)Керування 14. На скільки кроків буде виконано переміщення у результаті виконання такого циклу? А)80 Б)40 В)60 Г)20 15. Завантажити програмне середовище Скретч можна за допомогою значка А) Б) В) Г) 16. Лінійний алгоритм – це алгоритм, у якому дії виконуються у хаотичному порядку А)Так Б)Ні 17. Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень уScratch А) Б) В) 18. Чи можна запрограмувати сцену? А)так Б)ні 19. Чи є можливість у Scratch намалювати виконавця самостійно? А)ні Б)так 20. Що буде результатом виконання даного алгоритму? А)Поворот проти годинникової стрілки на 6 градусів Б) Переміщення на 6 кроків В)Поворот за годинниковою стрілкою на 6 градусів
Перегляд файлу

Тест Scratch

Варіант 1

Вибери  ОДНУ правильну відповідь

1. Що таке «спрайт»?

А)об'єкт, який виконує певні дії                   Б)блок команд

В)скрипт                                                          Г)костюм персонажа

2. Що представляє собою повна форма умови?

А)перевірку двох умов одразу          Б)об’єднання двох або більше коротких умов

В)перевірку умови на вірність і виконання однієї дії, інакше- виконання іншої дії

3. Що таке «скрипт»?                       А)сценарій         Б)розділ         В)вікно           Г)команда

4. Виконавець алгоритмів, якому доступні всі команди Scratch — це ...

А)команда         Б)сцена         В)скрипт           Г)спрайт

5. Що таке сцена в середовищі Scratch?

А)фоновий малюнок    Б)набір команд    В)розділ в меню    Г)інструмент

6. Який алгоритм називається лінійним?  А)алгоритм, що складається з однозначної послідовності дій

Б)алгоритм малювання                       В)алгоритм вибору команд

7. Що обов'язково має містити в собі розгалужений алгоритм?

А)математичні дії     Б)команду “коли натиснуто”     В)команди руху    Г)умову

8.Що означають блоки скриптів Scratch?             А)Зображення         Б) команди          В)файли

9.Як називається послідовність дій для спрайта або сцени?

А)Скрипт       Б)Правила      В) Середовище    г) Розпорядок

10.Дана команда використовується для створення циклічних алгоритмів в середовищі Scratch

А) З певною кількістю повторень

Б) з невизначеною кількістю повторень

 

11.До якої групи належить команда:

А) Управління

Б) Зовнішність

В) Рух

 

12.Вкажіть до якого блоку відноситься команда зображена на малюнку?

А)Рух            Б)Події               В)Керування                Г)Вигляд

13. Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд:                                            

 А)розгалуження               Б)повторення            В)слідування

14. Вкажіть на кнопку Намалювати об'єкт у графічному редакторі в середовищі Scratch

А)      Б)        В)      Г)

15. Команда для створення циклів з умовою в середовищі Скретч

А)  Б)   В)

16. У середовищі програмування Scratch не можна створювати власні програми, ігри, мультфільми

А)ні                     Б)так

17. На скільки градусів буде виконано поворот у результаті виконання такого циклу?

А) на 45 градусів за годинниковою стрілкою

Б)на 15 градусів за годинниковою стрілкою

В)на 45 градусів проти годинникової стрілки

Г)на 0 градусів

 

18. Чи є можливість у Scratch намалювати виконавця самостійно?         А)так                       Б)ні 

19. Скільки команд розміщено в тілі даного циклу?

А) 4

Б) 3

В) 2

Г) 1

 

20. На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

А)15       Б)5            В)10               Г)25

Тест Scratch

Варіант  2

Вибери  ОДНУ правильну відповідь

1. Які команди завжди використовуються в алгоритмах з розгалуженням?

А)руху        Б)виведення            В)перевірки умови         Г)зміни костюму

2. Лінійний алгоритм — це ...

А)алгоритм, у якому послідовність дій змінюється в процесі виконання

Б)алгоритм, у якому послідовність виконання дій не має значення

В)алгоритм, у якому послідовність виконання дій змінюється, залежно від умови

Г)алгоритм, у якому послідовність дій не змінюється в процесі виконання

3. Яка найменша частина середовища Scratch використовується для створення скриптів?

А)дія             Б)спрайт            В)блок               Г)алгоритм

4. Що представляє собою коротка форма умови?

А)перевірку умови на вірність та виконання певної дії  Б)перевірку правильності побудови алгоритму

В)перевірку двох або більше умов                                     Г)перевірку напряму руху

5. Що потрібно натиснути для запуску скрипта?

А) червоний прапорець      Б)зелений кубик      В)зелений прапорець     Г)червону кнопку

6. Що таке алгоритм?

А)послідовність дій     Б)завдання проекту    В)перелік команд     Г)конструктор

7. Який алгоритм містить в собі одну або більше умов, і виконується в залежності від цих умов?

А)простий       Б)лінійний       В)розгалужений        Г)складний

8.Що можна створювати в Scratch?          А) Ігри        Б) тривимірні моделі      В)комп’ютерні програми

9. На якій з вкладок можна добавити фон сцени?      А) скрипти        Б) фон       В) звуки      Г)костюми

10. Що станеться якщо запустити програму і натиснути пробіл?

А) Спрайт скаже Оце справи

Б) Спрайт скаже Вот  ето да

Г) Нічого

 

 

11. Алгоритмом називається наперед задана скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до досягнення поставленої мети                    А)Так                      Б)Ні

12. Що буде результатом виконання даного циклу?

А)Переміщення на 3 кроки          Б) Переміщення на 14 кроків

В) Переміщення на 7 кроків         Г)переміщення на 7 кроків

13. Вкажіть до якого блоку відносяться команди зображені на малюнку?

А) Рух

Б)Вигляд

В)Подія

Г)Керування

14. На скільки кроків буде виконано переміщення у результаті виконання такого циклу?

А)80

Б)40

В)60

Г)20

 

15. Завантажити програмне середовище Скретч можна за допомогою значка

А)      Б)       В)     Г)

16. Лінійний алгоритм – це алгоритм, у якому дії виконуються у хаотичному порядку

А)Так                 Б)Ні

17. Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень уScratch А)      Б)             В)

18. Чи можна запрограмувати сцену?                   А)так               Б)ні

19. Чи є можливість у Scratch намалювати виконавця самостійно?

А)ні                       Б)так 

20. Що буде результатом виконання даного алгоритму?

А)Поворот проти годинникової стрілки на 6 градусів

Б) Переміщення на 6 кроків

В)Поворот за годинниковою стрілкою на 6 градусів

 

docx
Додано
15 травня
Переглядів
54
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку