Тестові завдання для перевірки предметних компетентностей учнів 5 класів з природознавства з теми "Способи розділення сумішей". Містять тести з однією та декількома правильними відповідями, завдання на встановлення відповідності, послідовності, вправи "Проблемне питання" та "Природничий диктант". Різноманітна форма тестових завдань дасть можливість якісно перевірити сформованість предмених знань з даної теми.
Тестовий контроль
Тема: Способи розділення сумішей
Мета:
Знаннєвий компонент
Учні називають: способи розділення сумішей (відстоювання, фільтрування, випаровування);
наводять приклади: чистих речовин і сумішей (2–3); використання сумішей
Діяльнісний компонент
пояснюють: відмінність чистих речовин – від сумішей;
описують за запропонованим планом речовини;
порівнюють речовини за 3–4 ознаками;
уміють розділяти суміш фільтруванням;
застосовують знання для безпечного поводження з речовинами в ситуаціях повсякденного життя;
дотримуються правил: безпечного використання хімічного посуду
Ціннісний компонент
усвідомлюють важливість акуратності, ретельності і точності при фіксуванні даних;
обговорюють питання безпечного використання речовин;
оцінюють ризики ситуацій повсякденного життя, пов’язаних із використанням тіл і речовин;
розуміють значимість потреби в безпеці
Тестові завдання
Із запропонованих варіантів відповідей виберіть один правильний
А) ні; Б) так
А) випарюванням; Б) фільтруванням; В) намагнічуванням; Г) відстоюванням
В) фільтрувальним папером.
В) фільтрувальним папером.
В) фільтрувальним папером.
А) випарюванням; Б) фільтруванням; В) відстоюванням; Г) намагнічуванням
Г) відстоюванням
А) випарюванням; Б) фільтруванням; В) намагнічуванням; Г) відстоюванням
Вставте пропущені слова:
Із запропонованих варіантів виберіть декілька правильних:
А) морська вода; Б) повітря; В) олія і вода; Г) вода з цукром.
Встановіть відповідність:
Спосіб розділення сумішей |
Обладнання |
1. Фільтрування |
А) Склянка з водою |
2. Намагнічування |
Б) Спиртівка |
3. Відстоювання |
В) Щільний папір або тканина |
4. Випарювання |
Г) Термометр |
|
Д) Магніт |
Встановіть послідовність:
А)суміш крейди і води пропускаємо через фільтр; Б) виготовляємо фільтр;
В) відстоюємо суміш.
Природничий диктант
Розгляньте малюнки і підпишіть зображені на них способи розділення сумішей
А) Б)
В) Г)
Проблемне питання
Запропонуйте послідовність розділення суміші піску, залізних ошурок, цукру.