Тест "​Суб'єктність учнів в освітньому процесі"

Про матеріал

Суб'єктність учнів в освітньому процесі

Інструкція: Дорогий друже! Прочитай уважно кожну думку і виріши, з якими з них ти згоден, а з якими ні. Якщо міркування збігається з твоєю думкою про себе, то постав поряд із номером питання знак «+». Якщо ти незгодний, то знак «-».

1. На уроках я звичайно активний і виявляю ініціативу.

2. Мені не подобається виконувати самостійні завдання.

3. Мені подобається виконувати за дорученням учителя додаткові творчі завдання.

4. На уроці я у будь-який час можу поставити вчителю питання, що цікавить мене.

Перегляд файлу

Суб'єктність учнів в освітньому процесі

 

Інструкція: Дорогий друже! Прочитай уважно кожну думку і виріши, з якими з них ти згоден, а з якими ні. Якщо міркування збігається з твоєю думкою про себе, то постав поряд із номером питання знак «+». Якщо ти незгодний, то знак «-».

 

   1. На уроках я звичайно активний і виявляю ініціативу.

   2. Мені не подобається виконувати самостійні завдання.

   3. Мені подобається виконувати за дорученням учителя додаткові творчі завдання.

   4. На уроці я у будь-який час можу поставити вчителю питання, що цікавить мене.

   5. На уроках мені не цікаво слухати навчальний матеріал.

   6. Я люблю брати участь в обговоренні на уроці якого-небудь питання разом з іншими учнями.

   7. На уроках я не виявляю цікавості.

   8. Я не оцінюю сам свою роботу на уроці, оскільки це має робити вчитель.

   9. Мої успіхи в навчанні залежать тільки від мене.

   10. На уроках я часто піднімаю руку, коли потрібно відповісти на поставлене питання.

   11. Мені подобається шукати цікаву інформацію до якого-небудь уроку в додатковій літературі.

   12. Я сам можу оцінити якість виконаної мною роботи.

   13. Я активний на уроках тільки тоді, коли мені потрібно отримати оцінку.

   14. Не можу сказати, що вчуся на повну силу.

   15. Мені більше подобається, коли на уроці говорить сам учитель, а нас, учнів, він не турбує питаннями.

   16. На уроках я часто відчуваю бажання висловити свою точку зору, свою думку.

   17. Якщо на уроці мені щось незрозуміле, то я не буду турбувати вчителя додатковими питаннями.

   18. Мені не цікаве те, що відбувається на уроці, і тому частіше за все я нудьгую.

   19. Мені подобається, коли вчитель на уроці залучає нас, учнів, до розмови і ставить нам питання.

   20. Якщо на уроці я що-небудь не зрозумів, то обов'язково додатково позаймаюся вдома і розберуся (чи попрошу вчителя мені роз'яснити незрозуміле питання).

 

 

 

 

 

 Дякуємо за відповіді на питання анкети! Ключ до анкети для 5—7-х класів:

   Відповідь «Так» — питання 1, 3, 4, 6, 9, 10, 11, 12, 16,19, 20. Відповідь «Ні» — питання 2, 5, 7, 8, 13, 14, 15,17, 18.

   Результати діагностики суб'єктності учнів 5—7-х класів диференціюються за трьома основними інтервалами значень:

   Низький рівень (від 0 до 10 балів)суб'єктна позиція учня в освітньому процесі виражена дуже слабко або практично відсутня (при найнижчих балах). У процесі навчальної діяльності учень займає частіше за все пасивну позицію, активність виявляє вкрай рідко, епізодично, вважає за краще бути в ролі виконавця вчительських указівок і не висловлювати свого ставлення до них. До самостійності не прагне, різні види самостійної роботи виконує через те, що вони задані вчителем, і не прагне до їх власного вибору. Ініціатива на уроці практично відсутня. Орієнтований на традиційне виконання ролі учня як об'єкта педагогічних дій, на засвоєння ЗУНів.

   Середній рівень (від 11 до 15 балів)певною мірою суб'єктність властива учню як його особистісна якість, виражена у нього достатньою мірою. Учень прагне виявити певну активність, але ініціативним буває рідко.

   Вибірково ставиться до участі в самостійних завданнях. Намагається ви-, робляти свою особисту позицію з тих або інших питань, але далеко не ' завжди прагне висловлювати своє ставлення до тих або інших аспектів організації освітнього процесу.

   Високий рівень (від 16 до 20 балів)суб'єктна позиція учня в освітньому процесі є яскраво вираженою, сформованою на високому рівні. Учню властиві як внутрішня активність (переживання своєї причетності до процесу самоформування, усвідомлення того, що результат навчальної діяльності буде залежати від ступеня особистих зусиль, інтелектуальна включеність у пропонований навчальний матеріал), так і зовнішня (висловлення своєї цумки з приводу обговорюваної проблеми, звернення до вчителя з питаннями й уточненнями, внесення пропозицій з організації навчального процесу й інше).

   Учень значною мірою самостійний в освоєнні навчальної діяльності, орієнтований на виконання різних видів самостійних робіт. Часто виявляє ініціативу.

 

doc
Додано
14 серпня 2018
Переглядів
675
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку