У зв’язку з великою кількістю користувачів, спостерігаємо певні технічні проблеми. Приносимо вибачення за спричинені незручності.
Працюємо над вирішенням цих проблем та звертаємося до вас із проханням із розумінням поставитися до ситуації.

Тест"Типи зв'язків між популяціями в екосистемі"

Про матеріал
Доданий матеріал можна використовувати задля перевірки знань учнів з теми "Типи зв'язків між популяціями в екосистемі". Самостійна робота містить 4 варіанти задля дотримання академічної доброчесності під час перевірки знань.
Перегляд файлу

1-Варіант

1.Рештки загиблих організмів руйнують:

А)редуценти;  Б)продуценти;

В) консументи 1 порядку;Г)консументи 2порядку

2.Розмістіть ланки ланцюга живлення згідно зі схемою переміщення речовини та енергії у послідовності від продуцента до редуцента:

а) мукор; Б)попелиця; В)яблуня; Г)сонечко

3.Консументом є:

а) корова;б) печериця;в)папороть;г)соняшник

4.Установіть відповідність між термінами і прикладами.

1.Консумент 2 порядку

 

А

Котяча блоха

2.Редуцент

 

Б

Пеніцил

3.Продуцент

 

В

Олень

4.Консумент 1 порядку

 

Г

Лисиця

 

 

Д

Верба

5.Яка послідовність правильно відображає передавання енергії в ланцюгу живлення?

Асосна → дятел → сокіл → короїд

Бкороїд → сосна → дятел → сокіл

Всосна → короїд → дятел → сокіл

Гсокіл → дятел → короїд → сосна

 

2-Варіант

1.Слон-це:

А)редуценти;  Б)продуценти;

В) консументи 1 порядку;Г)консументи 2порядку

2.Розмістіть ланки ланцюга живлення згідно зі схемою переміщення речовини та енергії у послідовності від продуцента до редуцента:А)кролик; Б)лисиця; В)спориш; Г)аспергил.

3.Редуцентом є:

 

а) корова; б) печериця;в)папороть;г)кішка

 

в) папороть;г) кішка.

4.Установіть відповідність між термінами і прикладами.

1

Консумент 1 порядку

 

А

Вовк

2

Продуцент

 

Б

Кролик

3

Редуцент

 

В

Конюшина

4

Консумент 2 порядку

 

Г

Собача блоха

 

 

 

Д

Мукор

5.Наведено деякі компоненти ланцюга виїдання.

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/98/9865/38.jpg

Укажіть правильну послідовність цих компонентів у реальному ланцюгу.А1 → 2 → 3 → 4 ;   Б4 → 2 → 1 → 3

                 В3 → 4 → 2 → 1                      Г1 → 2 → 4 → 3

3-Варіант

1. Органічні речовини з неорганічних утворюють:

 

а) редуценти;     б) продуценти;

 

в) консументи 1 порядку ;г) консументи 2 порядку.

2..Розмістіть ланки ланцюга живлення згідно зі схемою переміщення речовини та енергії у послідовності від продуцента до редуцента:

А)Яблуня;Б)пеніцил;В)яблуневийдовгоносик;Г)горобець

3.Хемоавтотрофна бактерія — це:

 

 

а) редуцент;

б) продуцент;

 

в) консумент першого порядку;

г) консумент другого порядку.

4.Встановіть відповідність.

А.Продуцент

1бактерія гниття

Б.Редуцент

2ряска

В.Консумент 1 порядку

3жаба

Г.Консумент 2 порядку

4самець комара

Д.консумент 3 порядку

 

5.Укажіть організм, який займає перший трофічний рівень у ланцюгах живлення?

C:\Users\Яна\Desktop\38.jpg

 

4-Варіант

1. Пліснява — це:

а) редуценти;     б) продуценти;

 

в) консументи 1 порядку ;г) консументи 2 порядку.

2.Розмістіть ланки ланцюга живлення згідно зі схемою переміщення речовини та енергії у послідовності від продуцента до редуцента:А)людина;Б)мукор;в)свиня;г)буряк

3.Встановіть відповідність.

1

Продуцент

 

А

Вовк

2

Консумент 1 порядку

 

Б

Кролик

3

Консумент 2 порядку

 

В

Конюшина

4

Редуцент

 

Г

Собача блоха

 

 

 

Д

Мукор

4.Продуцентом є:

 

а) кішка;

б) опеньок;

в) лисиця;

г) кавове дерево.

5.Яка послідовність правильно відображає передавання енергії в ланцюгу живлення?

Аплодожерка → яблуня → шпак → кішка

Бяблуня → плодожерка → шпак → кішка

Вкішка → шпак → плодожерка → яблуня

Гшпак → плодожерка → яблуня → кішка

 

 

doc
Додано
26 березня
Переглядів
36
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку