Тест з теми «Алгоритми та програми». Інформатика. 6 клас

Про матеріал
Самоконтроль учнів за допомогою тестування забезпечує організацію та функціонування внутрішнього зворотного зв'язку в процесі вивчення дисципліни, отримання самим учнем інформації про якість і повноту вивчення навчального матеріалу, міцності сформованих умінь і навичок, виявлення труднощів і недоліків. Самоперевірка за допомогою діагностичних тестів стимулює навчання, а також має величезне психологічне значення. Учень приходить до висновку про те, якою мірою він оволодів знаннями, перевіряє правильність виконання дій, оцінює практичну значимість результатів виконаних завдань. У організації самоконтролю учнів доцільно застосовувати як звичайні «паперові» діагностичні контрольно-вимірювальні матеріали, так і комп'ютеризовані тестові засоби контролю. Учням подобається працювати з тестами, вони бачать свої прогалини в знаннях, й оцінку їм ставить програма, а не вчитель. Тестова система дозволяє експортувати тести до паперового формату, але більш екологічно і раціональніше використовувати їх саме в електронному форматі.
Перегляд файлу

Самоконтроль учнів за допомогою тестування забезпечує організацію та функціонування внутрішнього зворотного зв'язку в процесі вивчення дисципліни, отримання самим учнем інформації про якість і повноту вивчення навчального матеріалу, міцності сформованих умінь і навичок, виявлення труднощів і недоліків. Самоперевірка за допомогою діагностичних тестів стимулює навчання, а також має величезне психологічне значення. Учень приходить до висновку про те, якою мірою він оволодів знаннями, перевіряє правильність виконання дій, оцінює практичну значимість результатів виконаних завдань. У організації самоконтролю учнів доцільно застосовувати як звичайні «паперові» діагностичні контрольно-вимірювальні матеріали, так і комп'ютеризовані тестові засоби контролю.

Учням подобається працювати з тестами, вони бачать свої прогалини в знаннях, й оцінку їм ставить програма, а не вчитель. 

Тестова система дозволяє експортувати тести до паперового формату, але більш екологічно і раціональніше використовувати їх саме в електронному форматі.

 

           

Тест з теми «Алгоритми  та програми»

Інформатика 6 клас

Завдання #1 Запитання:

Якщо настання певної події не спричинено настанням іншої події, то ці події вважаються …

 

Виберіть один з 5 варіантів відповіді:

1)  незалежними одна від одної       4) свідомими

2)  залежними одна від одної.          5) несвідомими

3)  закінченими

 

Завдання #2 Запитання:

Пронумеруйте елементи вікна програми Scratch

 

Зображення:

 

 

Вкажіть послідовність всіх 9 варіантів відповіді:


__ Кнопки груп блоків команд

__ Область скриптів

__ Сцена __ Рядок меню __ Кнопки додавання нових

виконавців

 

__ Панель інструментів

__ Блоки з командами __ Палітра блоків

__ Список виконавців


Завдання #3 Запитання: Команда - це 

 

Виберіть один з 5 варіантів відповіді:

1)  повідомлення, що спонукає до виконання певної дії. 

2)  шифрограма з центру проведення спеціальних операцій

3)  частина тіла командира

4)  люди, які програють в іграх 5) комп’ютер, який виконує дії

 

Завдання #4 Запитання:

І дорослі, і діти - усі знають і виконують алгоритм переходу дороги без світлофора  

 

Зображення:  

 

 

 

 

 

 

 

Вкажіть послідовність всіх 7 варіантів відповіді: __ Чекати, поки праворуч є транспорт.

__ Зупинитися біля краю тротуару.

__ Перейти до середини дороги і зупинитися.

__ Закінчити перехід дороги. __ Чекати, поки ліворуч є транспорт, __ Подивитися ліворуч. __ Подивитися праворуч.

 

Завдання #5 Запитання:

З нижченаведеного вкажіть об’єкти

 

Виберіть декілька з 5 варіантів відповіді:

1)  користувач згорнув вікно

програми

2)  закінчився урок

3)  розпочався дощ

4)  сніжинка

5)  парта

Завдання #6 Запитання:

В наведеному алгоритмі виконавець Зображення:

 

 

Виберіть один з 5 варіантів відповіді:

1)  постійно змінює свій образ          3) ніяких дій з виконавцем не

2)  переміщується на наступний        відбувається

рівень                                                         4) показує свої властивості

5) змінює свій образ на наступний

 

 

Завдання #7 Запитання:

Алгоритм   опрацювання       даних,         записаний   спеціальною         мовою         та призначений для виконання комп’ютером

 

Виберіть один з 5 варіантів відповіді:

1)  називається комп’ютерною програмою.

2)  називається подією

3)  називається формальним виконанням

4)  називається об'єктом 5) називається суб'єктом

 

Завдання #8 Запитання:

З об’єктом відбувається подія

 

Виберіть декілька з 5 варіантів відповіді:

1)     цей об’єкт змінює розмір

2)     цей об’єкт змінює назву

3)     якщо він припиняє існування

4)     цей об’єкт утворюється

5)     якщо змінюються значення його властивостей

           

Завдання #9

 

Запитання:

У результаті виконання команд відбуваються

 

 

Виберіть один з 5 варіантів відповіді:

1)     з'являються речі       4) створюються об'єкти

2)     певні події       5) зникають об'єкти

3)     змінюються речі

 

 

Завдання #10

 

Запитання:

Виконавець алгоритму повинен точно виконувати команди алгоритму, навіть не розуміючи, чому і навіщо потрібно виконувати саме ці команди, щоб розв’язати поставлену задачу. Таке виконання алгоритму називають 

 

Виберіть один з 5 варіантів відповіді:

1)  фатальним виконанням алгоритму.

2)  формальним виконанням алгоритму.

3)  дискретним виконанням алгоритму.

4)  обмеженим виконанням алгоритму. 5) фактичним виконанням алгоритму.

 

Завдання #11

 

Запитання: Команди виконавцям можуть подаватися різними способами:

 

Виберіть декілька з 5 варіантів відповіді: 1)  спонукальними реченнями

2)  вибором команди меню або кнопки вікна 

3)  звуковими сигналами

4)  жестами

5)  світловими сигналами

           

Завдання #12 Запитання:

Скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до розв’язання поставленої задачі називається

 

Виберіть один з 5 варіантів відповіді:

1)  виконавцем

2)  системою команд

3)  інформаційною системою

4)  алгоритмом 5) командою

 

Завдання #13 Запитання:

Об’єкт, що здатний виконати команди алгоритму це - 

 

Виберіть один з 5 варіантів відповіді:

1)  подія

2)  основна властивість об'єкту

3)  комп’ютерна мережа

4)  Інтернет

5)  виконавець алгоритму

 

Завдання #14 Запитання:

З нижченаведеного вкажіть події

 

Виберіть декілька з 5 варіантів відповіді: 1) розпочався дощ

2)  користувач згорнув вікно програми

3)  сніжинка

4)  парта

5)  закінчився урок

 

Завдання #15 Запитання:

Набір команд, які може виконати виконавець

 

Виберіть один з 5 варіантів відповіді:

1)  вимкнення комп'ютера

2)  грою

3)  називається системою рівнянь

4)  називається системою координат

5)  називається системою команд даного виконавця

 

Завдання #16 Запитання:

Якщо настання однієї події є причиною настання іншої події, то друга подія вважається 

 

Виберіть один з 5 варіантів відповіді:

1)  невідомою        4) відомою

2)  наступною       5) залежною від першої

3)  незалежною від першої

 

Завдання #17 Запитання:

В наведеному прикладі на малюнку виконавець  Зображення:

 

 

Виберіть один з 5 варіантів відповіді:

1)  намалює многокутник на сцені, розміром 100 кроків

2)  намалює рівносторонній трикутник на сцені, розміром 100 кроків

3)  намалює прямокутник на сцені, розміром 100 кроків

4)  намалює квадрат на сцені, розміром 100 кроків з різнокольоровими сторонами

5)  ніяких дій не відбудеться. В алгоритмі помилка

 

Завдання #18

 

Запитання:

Виконавцем команд може бути

 

Виберіть декілька з 5 варіантів відповіді:

1)  комп’ютер       5) різні пристрої

2)  людина

3)  робот

4)  тварина

 

Завдання #19

 

Запитання:

Змінення значень властивостей об’єкта відбувається

 

Виберіть декілька з 5 варіантів відповіді:

1)     в результаті того, що відбуваються певні процеси

2)     в результаті дій інших об’єктів 

3)     в результаті бездіяльності інших об’єктів 

4)     в результаті активації об'єктів 5) в результаті припинення певних процесів 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Печенюк Світлана Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
26 листопада 2019
Переглядів
3934
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку