1. Рівні організації життя

Додано: 3 березня
Предмет: Біологія, 11 клас
10 запитань
Запитання 1

Який рівень організації життя зображено на рисунку?

варіанти відповідей

А молекулярний

Б клітинний

В екосистемний

Г популяційно-видовий

Запитання 2

На рисунку зображено різні біологічні об’єкти. Укажіть усі правильні твердження щодо їхніх рівнів організації.

І. Об’єкти 1 і 2 знаходяться на одному рівні організації живої природи.

ІІ. Об’єкт 3 займає нижчий рівень організації порівняно з об’єктами 1 і 2.

ІІІ. Об’єкти 4 і 5 можна водночас розглядати на двох різних рівнях організації живої природи.

варіанти відповідей

А лише І і II

Б лише І і III

В лише II і III

Г І, II і II

Запитання 3

На рисунку зображено біологічний об’єкт. До якого рівня організації живої матерії він належить?

варіанти відповідей

А біогеоценотичного

Б організмового

В популяційно-видового

Г клітинного

Запитання 4

На якому рівні організації живого перебуває біологічний об’єкт, зображений на рисунку?

варіанти відповідей

А молекулярному

Б клітинному

В організмовому

Г популяційно-видовому

Запитання 5

У 1928 році англійський учений Ф. Гриффіт змішав культуру живих нехвороботворних стрептококів із мертвими хвороботворними і цією сумішшю інфікував мишей. Миші захворіли на пневмонію й померли, а в їхній крові дослідник виявив багато живих хвороботворних бактерій. Відкрите явище було названо трансформацією бактерій. Який метод біологічних досліджень застосував Гриффіт?

варіанти відповідей

А порівняльно-описовий

Б моделювання

В експериментальний

Г моніторинг

Запитання 6

Метод біологічних досліджень, що ґрунтується на спостереженні, широко застосовували вчені давнини під час збирання фактичного матеріалу. Практично до XVIII століття біологи використовували його, намагаючись узагальнити результати спроб систематизації рослин і тварин. У сучасних умовах за його допомогою відкривають нові види організмів, досліджують макро- й мікроструктури. Укажіть цей метод.

варіанти відповідей

А моніторинг

Б моделювання

В порівняльно-описовий

Г експериментальний

Запитання 7

Який рівень організації живої матерії забезпечується взаємодією різних органів, об'єднаних у системи органів?

варіанти відповідей

А клітинний


Б організмовий

В популяційно-видовий


Г біогеоценотичний

Запитання 8

На рисунку зображено три біологічні об’єкти, позначені цифрами.



Проаналізуйте твердження щодо рівнів організації об’єктів.

І. Об’єкти 1 і 2 перебувають на одному рівні організації живої природи.

ІІ. Об’єкт З можна водночас розглядати на двох різних рівнях організації живої природи.

Чи є поміж них правильні?

варіанти відповідей

А лише І

Б лише II

В обидва правильні

Г немає правильних

Запитання 9

На якому рівні організації живого перебуває біологічний об’єкт, зображений на рисунку?


варіанти відповідей

А молекулярному

Б клітинному

В організмовому

Г популяційно-видовому

Запитання 10


На рисунку зображено чотири біологічні об'єкти.



Які об'єкти перебувають на одному рівні організації живої природи?

варіанти відповідей

А перший та другий

Б перший та третій

В другий та третій

Г третій та четвертий

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест