10 клас. Громадянська освіта (24 травня 2024 року). Річне підсумкове оцінювання.

Додано: 24 травня
Предмет: Громадянська освіта, 10 клас
12 запитань
Запитання 1

Що або хто виступає головними учасниками міжнародних відносин?

варіанти відповідей

А. народи; 

Б. суспільства;

В. дипломати; 

Г. держави.

Запитання 2

Україна є членом Ради Європи від:

варіанти відповідей

А. 2000 р.;

Б. 2001р.;

В. 1995 р.;

Г. 1993 р.

Запитання 3

Медіа — це…

варіанти відповідей

А. інструменти та засоби передачі будь­-якої інформації з будь­якою метою;

Б. відомості, що прийняті та усвідомлені споживачем і визнані ним як важливі;

В. вид інформації, розрахований на масового споживача;

Г. засоби поширення інформації для масового споживання.

Запитання 4

Особа (за винятком медичного і духовного персоналу) зі складу збройних сил сторони, яка бере участь у міжнародному збройному конфлікті:

варіанти відповідей

А. комбатанти;

Б. цивільні особи;

В. некомбатанти;

Г. апатриди.

Запитання 5

Система політичних, економічних, соціальних, культурних, військових, правових та інших зв'язків між державами й народами, а також соціальними спільнотами, організаціями, особами – це:

варіанти відповідей

А. міжнародний порядок;

Б. міжнародні відносини;

В. міжурядові організації;

Г. міжнародне право.

Запитання 6

Верховенство держави на своїй території та її незалежність у міжнародних відносинах охоплює поняття…

варіанти відповідей

А. міжнародні організації;

Б. державна юрисдикція;

В. державний суверенітет;

Г. міжнародні відносини.

Запитання 7

Вкажіть назву документу, до якого належить цитований нижче фрагмент:


«Стаття 1. 

Всі люди народжуються вільними і рівними у своїй гідності та правах. Вони наділені розумом і совістю і повинні діяти у відношенні один до одного в дусі братерства. 


Стаття 2. 

Кожна людина  повинна  мати  всі  права і всі свободи, проголошені цією Декларацією, незалежно від раси, кольору шкіри, статі,  мови,  релігії,  політичних  або  інших  переконань, національного чи соціального походження, майнового, станового або іншого становища. Крім того, не повинно проводитися ніякого розрізнення на основі політичного, правового або міжнародного статусу країни або території, до якої людина належить, незалежно від того, чи є ця територія  незалежною, підопічною, несамоврядованою або як-небудь інакше обмеженою у своєму суверенітеті. 

               

Стаття 3. 

Кожна людина має право на життя, на свободу і на особисту недоторканість».

варіанти відповідей

А. Конституція України;  

Б. Закон України «Про правовий статус народного депутата України»; 

В. Закон України «Про Верховний суд України»;  

Г. Загальна декларація прав людини.

Запитання 8

«Цензура» (в широкому розумінні цього слова) в демократичних суспільствах характеризується…

варіанти відповідей

А. втручанням держави у творчу діяльність митців задля недопущення поширення небажаних для влади ідей;

Б. обмеженням поширення відомостей, що зображують владу в негативному світлі;

В. забезпеченням стабільності державного ладу поряд із дотриманням прав і свобод людини;

Г. існуванням системи обов’язкових дозволів, сертифікацій, реєстрацій, ліцензій, які мають отримати мас­медіа для роботи.

Запитання 9

Як називають процес засвоєння людиною знань, норм та цінностей, що дозволяють їй бути повноправним членом суспільства?

варіанти відповідей

А. індивідуалізація;

Б. асиміляція;

В. соціалізація;

Г. демократизація.

Запитання 10

Коли людина може звернутися до Європейського суду з прав людини?

варіанти відповідей

А) після вичерпання всіх національних засобів захисту своїх прав;

Б) у випадку порушення її прав державою;

В) у випадку, якщо вона не довіряє національним правовим механізмам;

Г) коли в національному законодавстві не передбачені інші можливості для захисту її прав.

Запитання 11

Яке покоління прав людини затвердило право всіх людей на життя, свободу та приватну власність «від природи»?

варіанти відповідей

А. перше;        

Б. друге;

В. третє;         

Г. четверте.

Запитання 12

Яка група прав людини визначає можливість доступу людини до духовних здобутків своєї спільноти й людства?

варіанти відповідей

А. соціально-­економічні;

Б. культурні;

В. громадянські;

Г. політичні.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест