Літеру на позначення наголошеного звука правильно виділено у слові
Знак м’якшення на місці крапок НЕ треба писати в усіх словах рядка
Немає лексичної помилки в рядку
Граматично правильне продовження речення Обираючи стиль одягу,... подано в рядку
Усі слова є спільнокореневими в рядку
Частку вжито в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання.
I. Умій відчувати найтонші душевні порухи матері й батька. 2. Якщо в сім’ї горе, неприємність, твоя відповідальність за благополуччя сім’ї зростає в сто разів. 3. Безперечно, тільки наполегливою працею ти можеш полегшити не легке життя своїх батьків. 4. Нещастя, горе, біда батьків долаються вже тим, що і як ти думаєш. 5. Умій бути добрим - у думках і почуттях, пам’ятай, що серце батька й матері завжди вражають невдячність, байдужість дітей.
Орфографічну помилку допущено в написанні слова
Правильну вимову відображає фонетичний запис слів у рядку
Значення «не туди, куди слід; мимо цілі» має фразеологізм у рядку
У переносному значенні вжито всі словосполучення в рядку
З великої літери пишемо всі слова в рядку
Літеру и на на місці крапок пишемо в усіх словах рядка
З префіксом с- пишемо всі слова рядка
Правильним є твердження в рядку
Усі відносні та присвійні прикметники вжито у значенні якісних у рядку
Усі числівники належать до складених у рядку
Правильно побудовано всі словосполучення рядка
Установіть відповідність між способом творення слів і прикладом.
1 суфіксальний 2 префіксально-суфіксальний
3 безсуфіксний 4 складання основ
А по-доброму, приземлений, підсніжник Б доброта, світанок, радість
В ліворуч, шістсот, краєвид Г велич, біль, розклад Д прадід, ТСН, надзвуковий
З’ясуйте, якою частиною мови є виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
Привіт тобі, зелений саде, (1) що (2) в затишку (3) колись ховав моє життя, мою відраду і тихо думи (4) навівав.
1 А прислівник
2 Б займенник
3 В дієслово
4 Г прийменник
Д сполучник
Прочитайте текст і виконайте завдання.
I. Умій відчувати найтонші душевні порухи матері й батька. 2. Якщо в сім’ї горе, неприємність, твоя відповідальність за благополуччя сім’ї зростає в сто разів. 3. Безперечно, тільки наполегливою працею ти можеш полегшити не легке життя своїх батьків. 4. Нещастя, горе, біда батьків долаються вже тим, що і як ти думаєш. 5. Умій бути добрим - у думках і почуттях, пам’ятай, серце батька й матері завжди вражають невдячність, байдужість дітей.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання.
I. Умій відчувати найтонші душевні порухи матері й батька. 2. Якщо в сім’ї горе, неприємність, твоя відповідальність за благополуччя сім’ї зростає в сто разів. 3. Безперечно, тільки наполегливою працею ти можеш полегшити не легке життя своїх батьків. 4. Нещастя, горе, біда батьків долаються вже тим, що і як ти думаєш. 5. Умій бути добрим - у думках і почуттях, пам’ятай, що серце батька й матері завжди вражають невдячність, байдужість дітей.
Стиль тексту –
Чергування голосних о, е з і відбувається в усіх словах рядка
До емоційно забарвленої лексики належать усі слова рядка
НЕПРАВИЛЬНО вказано значення фразеологічного звороту
Дієслово теперішнього часу є в реченні
Усі прийменники вжито правильно в рядку
Прочитайте текст і виконайте завдання.
1. У народі ці чудові квіти ще називають маївка. 2. Зацвітає конвалія на початку травня, коли зелений розмай упевнено продовжує свій тріумфальний наступ. 3. Чудові лісові рослини не можуть не зачаровувати. 4. Угору стримлять стрункі витончині стрілки, а на них серед зеленого листя звисають сріблясті дзвіночки, випромінюючи неповторні пахощі. 5. Конвалії ще й дзвонять як помітили поети. 6. Милуючись розкішним раннім цвітом, збираючи квіти у білосніжні букети, ми рідко задумуємося про всесильний час, що не щадить і нас, про скороминущість молодості і самого життя.
Стиль тексту
Прочитайте текст і виконайте завдання.
1. У народі ці чудові квіти ще називають маївка. 2. Зацвітає конвалія на початку травня, коли зелений розмай упевнено продовжує свій тріумфальний наступ. 3. Чудові лісові рослини не можуть не зачаровувати. 4. Угору стримлять стрункі витончині стрілки, а на них серед зеленого листя звисають сріблясті дзвіночки, випромінюючи неповторні пахощі. 5. Конвалії ще й дзвонять як помітили поети. 6. Милуючись розкішним раннім цвітом, збираючи квіти у білосніжні букети, ми рідко задумуємося про всесильний час, що не щадить і нас, про скороминущість молодості і самого життя.
Орфографічну помилку допущено в написанні слова
Прочитайте текст і виконайте завдання.
1. У народі ці чудові квіти ще називають маївка. 2. Зацвітає конвалія на початку травня, коли зелений розмай упевнено продовжує свій тріумфальний наступ. 3. Чудові лісові рослини не можуть не зачаровувати. 4. Угору стримлять стрункі витончині стрілки, а на них серед зеленого листя звисають сріблясті дзвіночки, випромінюючи неповторні пахощі. 5. Конвалії ще й дзвонять як помітили поети. 6. Милуючись розкішним раннім цвітом, збираючи квіти у білосніжні букети, ми рідко задумуємося про всесильний час, що не щадить і нас, про скороминущість молодості і самого життя.
У переносному значенні вжито слово
Звук [ш] є в усіх словах рядка
Суфіксальним способом утворено всі слова рядка
НЕ відбувається подвоєння або подовження приголосних у всіх словах рядка
Зі знаком м’якшення треба писати всі слова в рядку
Правильно записано прізвище, ім’я по батькові особи у відповідному відмінку рядка
Правильно узгоджено числівники з іменниками в рядку
До збірних належать усі іменники рядка
Присвійними є всі прикметники рядка
Усі займенники потрібно писати окремо в рядку
Дієприкметник пишеться з не окремо в реченні
Граматичну помилку допущено в реченні
Установіть відповідність між словом і його синонімічним рядом.
1 ґатунок 2 доречний 3 горизонт 4 талан
А обрій, небосхил, овид Б доля, фортуна, дар В категорія, сорт, клас
Г неоригінальний, банальний, тривіальний Д слушний, своєчасний, влучний
З’ясуйте, якою частиною мови є виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
Рідна земля стає безкінечно (1) дорогою, (2) коли радість буття зливається з почуттям обов’язку (3) перед людьми, які (4) цю красу відстояли.
1 А прикметник
2 Б займенник
3 В прислівник
4 Г прийменник
Д сполучник
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома