11 клас. Сучасна реклама та фірмовий стиль: напрямки, стилі, тренди.

Додано: 19 вересня 2022
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 48 разів
9 запитань
Запитання 1

Популяризація товарів, видовищ, послуг і т. ін. з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників це…

варіанти відповідей

реклама

засоби реклами

фірмовий стиль

інфографіка

Запитання 2

Інформаційні прийоми і матеріальні носії, котрі слугують для подання рекламної інформації та забезпечують необхідний ефект від рекламного впливу це…

варіанти відповідей

засоби реклами

реклама


фірмовий стиль

інфографіка

Запитання 3

Набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення це…

варіанти відповідей

фірмовий стиль

засоби реклами

реклама

інфографіка

Запитання 4

Являє собою зареєстровані у встановленому порядку образотворчі, словесні, об'ємні, звукові позначення чи їхні комбінації, що використовуються власником для ідентифікації своїх товарів це…

варіанти відповідей

товарний знак

логотип (фірмовий шрифтовий напис)


слоган (фірмове гасло)

фірмовий колір

фірмовий блок

Запитання 5

Рекла́ма (лат. reclamare — «гукати раз-у-раз, знову викликати, повторно вигукувати») — популяризація товарів, видовищ, послуг і т. ін. з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників тощо, поширення інформації про когось, щось для створення популярності, а також візуальна та інша медіа-продукція — плакати, оголошення, відеокліпи, що використовуються як засіб привертання уваги потенційних споживачів


варіанти відповідей

так

ні

Запитання 6

Засоби реклами — це інформаційні прийоми і матеріальні носії, котрі слугують для подання рекламної інформації та забезпечують необхідний ефект від рекламного впливу. Розподіляються на: повідомлення (його зміст та форма) і технічні носії (журнали, буклети, телеканал, вивіски та ін.).


варіанти відповідей

так

ні

Запитання 7

Фі́рмовий сти́ль – це набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення.


варіанти відповідей

так

ні

Запитання 8

Які ж саме елементи створюють фірмовий стиль?

варіанти відповідей

товарний знак

фірмовий блок

фірмовий колір або поєднання кольорів

фірмова реклама

Фірмова підставка

фірмовий комплект шрифтів

Запитання 9

Що з переліченого не є трендом фірмового стилю?

варіанти відповідей

простота

оригінальна геометрія

незвичайні шрифти

градієнти

впорядковане розміщення

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест