Реклама. Типографіка. Шрифти і шрифтові пари.

Додано: 3 жовтня 2021
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 129 разів
10 запитань
Запитання 1

Реклама - це

варіанти відповідей

інформаційні прийоми і матеріальні носії, котрі слугують для подання інформації.

набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення.


оригінальне зображення повної або скороченої назви фірми.

Запитання 2

Засоби реклами - це

варіанти відповідей

оригінальний напис скороченого найменування фірми, товарної групи, виробленою даною фірмою,чи одного конкретного товару, що випускається нею. 

інформаційні прийоми і матеріальні носії, котрі слугують для подання рекламної інформації та забезпечують необхідний ефект від рекламного впливу.

поєднання традиційних рекламних стратегій з рекламою, що активно використовує нові технічні розробки , “вірусну” і “партизанську” реклами.


Запитання 3

Види реклами:

варіанти відповідей

Інформаційна, переконуюча, нагадувальна, престижна.

Суспільна, платна, наявна.

Яскрава, оригінальна, модна.

Запитання 4

Головні цілі реклами:

варіанти відповідей

формування попиту на товар, стимулювання його збуту.



вплив на людину, продаж товарів та послуг.

презентація товарів, нагадування про товар.

Запитання 5

Фірмовий стиль - це

варіанти відповідей

рекламні щити, вздовж доріг, на стінах і дахах будинків, реклама на спортивних змаганнях, електронні табло.

календарі (постійні, кишенькові) і різні вироби з надрукуванням (ручки, блокноти, папки, запальнички, брелоки тощо).


набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення.


Запитання 6

Типографіка - це

варіанти відповідей

мистецтво оздоблення друкарського тексту.

створення символів літер та цілих шрифтів.

історія еволюції естетичних понять, що розвиваються в рамках технічних навичок, швидкості передачі інформації і матеріальних обмежень людини, часу і простору. 

Запитання 7

Леттерінг - це

варіанти відповідей

одна з галузей образотворчого мистецтва.

підбір різних інтервалів між різними парами конкретних букв для збільшення зручності читання.

єдині в своєму роді кілька букв, виготовлених (намальованих, вирізаних і ін.) для однієї конкретної ситуації.

Запитання 8

Гарнітура - це

варіанти відповідей

шрифт або кілька шрифтів, що мають стилістичну єдність накреслення.

висота букви, що включає в себе нижні і верхні виносні елементи. 

відстань між буквами. 

Запитання 9

Інтерліньяж - це

варіанти відповідей

міжрядковий інтервал. Відстань між базовими лініями сусідніх рядків. 

підбір різних інтервалів між різними парами конкретних букв для збільшення зручності читання.


добірка букв, призначених для повторного використання багато раз і в будь-якому порядку.


Запитання 10

Кегль - це

варіанти відповідей

висота букви, що включає в себе нижні і верхні виносні елементи. Вимірюється в друкарських пунктах (позначається як pt). 

міжрядковий інтервал. Відстань між базовими лініями сусідніх рядків. 

відстань між буквами. 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест