11 клас."Дослід Резерфорда. Постулати Бора. Енергетичні рівні атома"

12 запитань
Запитання 1

На підставі дослідів з α-частинками Ернест Резерфорд:

варіанти відповідей

пояснив явище радіоактивності

запропонував ядерну модель будови атома

пояснив механізм ланцюгової ядерної реакції

запропонував нейтронно-протонну модель атомного ядра

Запитання 2

Де знаходиться позитивний заряд в атомі згідно з планетарною моделлю Резерфорда?

варіанти відповідей

По всьому об’єму атома

Обертається по коловим орбітам

В центрі атома

Розміщений нерівномірно

Запитання 3

Якими частинками Е.Резерфорд бомбардував золоту фольгу у своєму досліді по встановленню ядерної моделі атома?

варіанти відповідей

електронами

нейтронами

ядрами літію

ядрами гелію

Запитання 4

Дж. Томсон запропонував у ... році одну з перших моделей будови атома (рівномірно позитивно заряджена куля з вкрапленими в неї негативно зарядженими електронами), яка отримала назву

варіанти відповідей

1904, "пудинг з мигдалем"

1897, "джем з чорносливом"

1897, "кисіль з курагою"

1903, "пудинг з родзинками"

Запитання 5

Атом складається з позитивно зарядженого ядра, в якому зосереджена мало не вся атома маса атома; біля ядра по певних орбітах обертаються електрони - цю модель атома називають ..., її в ... році запропонував ...

варіанти відповідей

супутниковою, 1911, Дж. Томсон

 планетарною, 1911, Е.Резерфорд

планетарною, 1905, Е.Резерфорд

супутниковою, 1911, М. Планк

Запитання 6

Перший постулат Бора:

варіанти відповідей

Атомна система може перебувати в будь-яких стаціонарних (квантових) енергетичних станах, кожному з яких відповідає певне значення енергії; перебуваючи у стаціонарному стані, атом не випромінює енергію

Атомна система не може перебувати будь-яких стаціонарних (квантових) енергетичних станах, кожному з яких відповідає певне значення енергії; перебуваючи у стаціонарному стані, атом завжди випромінює енергію

Атомна система не може перебувати тільки в особливих стаціонарних (квантових) енергетичних станах, кожному з яких відповідає певне значення енергії; перебуваючи у стаціонарному стані, атом інколи випромінює енергію

Атомна система може перебувати тільки в особливих стаціонарних (квантових) енергетичних станах, кожному з яких відповідає певне значення енергії; перебуваючи у стаціонарному стані, атом не випромінює енергію

Запитання 7

Другий постулат Бора:

варіанти відповідей

При переході з одного стаціонарного енергетичного стану в інший атом не випромінює або поглинає квант електромагнітної енергії: hν = Ek + Em

При переході з одного стаціонарного енергетичного стану в інший атом випромінює або поглинає квант електромагнітної енергії: hν = Ek - Em

При переході з одного стаціонарного енергетичного стану в інший атом тільки випромінює квант електромагнітної енергії: hν = Ek / Em

При переході з одного стаціонарного енергетичного стану в інший атом тільки поглинає квант електромагнітної енергії: hν = Ek ⋅ Em

Запитання 8

У ... році франц. фізик ... висунув гіпотезу, згідно з якою корпускулярно-хвильовий дуалізм є характерним не лише для фотонів, а й для будь-яких інших мікрочастинок

варіанти відповідей

1924, Л. де Бройль

1924, А. Беккерель

1920, Л. де Бройль

1922, П Кюрі

Запитання 9

Корпускулярно-хвильовий дуалізм виявлено не тільки для фотонів, електронів і інших елементарних частинок, а й для ... і ....

варіанти відповідей

 планет, атомів

атомів, молекул

молекул, планет

планет, супутників

Запитання 10

На схемі енергетичних рівнів деякого атома переходи цього атома з одного енергетичного стану в інший. Під час яких переходів атом випромінює фотон?

варіанти відповідей

1

2

3

4

6

Запитання 11

На схемі енергетичних рівнів деякого атома переходи цього атома з одного енергетичного стану в інший. Під час яких переходів атом поглинає фотон?

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 12

На рисунку подана діаграма енергетичних рівнів атома. Який із зазначених стрілками переходів між енергетичними рівнями супроводжується поглинанням кванта мінімальної довжини хвилі?

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест