11 жовтня А 9 клас Розв'язування лінійних нерівностей з однією змінною

Додано: 10 жовтня 2022
Предмет: Алгебра, 9 клас
Тест виконано: 560 разів
13 запитань
Запитання 1

Який проміжок позначений на рисунку?

варіанти відповідей

(-∞;2)

[2;+∞)

 (-∞;2]

(2;+∞)

Запитання 2

Запишіть проміжок який задано нерівністю

1,8 ≤ х < 3 та вкажіть найбільше ціле число, що належить до цього проміжку.

варіанти відповідей

(−∞; 1,8]; 1

(1,8; 3]; 3

[1,8; 3); 2

(3; +∞); не можна встановити

Запитання 3

Який з інтервалів відповідає даній нерівності x ≥ -5 ?

варіанти відповідей

(-∞;-5)

(-∞;-5]

 [-5;+∞)

 (-5;+∞)

Запитання 4

Розв'язати нерівність:

5х + 6 < 18

варіанти відповідей

х ∊ (-∞; 2,4]

х ∊ ( 2,4; +∞)

х ∊ (-∞; 2,4)

х ∊ [ 2,4; +∞)

Запитання 5

Розв'язати нерівність:

3 - 5х > 4 - 5х

варіанти відповідей

х ∊ R

х ∊ ∅

х ∊ (3; +∞)

х ∊ (4; +∞)

Запитання 6

Розв'язати нерівність:

0,5х - 4(х - 3) ≥ 2,5х

варіанти відповідей

х ∊ [2; +∞)

х ∊ (2; +∞)

х ∊ (-∞; 2)

х ∊ (-∞; 2]

Запитання 7

Розв'язати нерівність:


варіанти відповідей

х ∊ (-∞; 35]

х ∊ [35; +∞)

х ∊ (-∞; 35)

х ∊ (35; +∞)

Запитання 8

Розв'язати нерівність:

2 < х - 7 ≤ 5

варіанти відповідей

 х ∊ ( 2 ; 12 ]

 х ∊ ( -12 ; 9 ]

 х ∊ ( - 5 ; - 2 ]

 х ∊ ( 9; 12 ]

Запитання 9

Розв'язати нерівність:

3 - 5 ( 2х + 4 ) ≥ 7 - 2х

варіанти відповідей

х ∊ (-∞; -3]

х ∊ (-3; +∞)

х ∊ (-∞; -3)

х ∊ [-3; +∞)

Запитання 10

Розв'язати нерівність:

(2 - у)(3 + у) ≤ (4 + у)(6 - у)

варіанти відповідей

х ∊ [6; +∞)

х ∊ [-6; +∞)

х ∊ (-6; +∞)

х ∊ (-∞; -6]

Запитання 11

Порівняйте числа m та n, якщо:  m = 5 + n.



варіанти відповідей

m < n.

m > n.

m = n.

m ≤ n.

m ≥ n.

Запитання 12

Відомо, що a > b. Яка з наведених нерівностей є неправильною?

варіанти відповідей

10·a  > 10·b.  

–2·a < –2·b.

¼ ·a < ¼ ·b.

a· (–4) < b: (– ¼).

Запитання 13

Оцініть значення виразу a + b, якщо : 2 < a < 8  і 2 > b > 1.

варіанти відповідей

3  < a + b < 10. 

10 < a + b < 3.    

4 <  a + b < 9. 

9 < a + b < 4.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест