Перевірити практичні навички та вміння знаходити за графіком шлях матеріальної точки,що рухається прямолінійно рівномірно та прямолінійно нерівномірно;значення середньої швидкості тіла,що рухається нерівномірно. Застосування вивчених знань до розв'язування задач на обчислення значення середньої швидкості.
Виберіть дві правильних відповіді.
За характером руху тіла механічний рух буває:
Виберіть дві правильних відповіді.
За формою траєкторії механічний рух буває:
Автомобіль проїхав 60 км за 1 год,а потім ще 240 км за 5 год..Яка середня швидкість автомобіля на всьому шляху?
(Рішення задачі подати на перевірку на свою сторінку у Classroom)
Пішохід пройшов 7 км вулицями міста за 1,5 год,а потім ще 3 км стежками парку за 1 год.Визначте середню швидкість руху пішохода?
(Рішення задачі подати на перевірку на свою сторінку у Classroom)
Пішохід 1,5 год йшов зі швидкістю 4 км/год,а потім 1 год. їхав на велосипеді зі швидкістю 16 км/год. Яка середня швидкість на всьому шляху?
(Рішення задачі подати на перевірку на свою сторінку у Classroom)
Автомобіль їхав 3 год зі швидкістю 70 км/год,а потім 2 год зі швидкістю 50 км/год .Яка середня швидкість на всьому шляху?
(Рішення задачі подати на перевірку на свою сторінку у Classroom)
Визначте середню швидкість мандрівника ,який рухається дві третіх часу зі швидкістю 3 км/год,а залишок часу - зі швидкістю 6 км/год.
(Рішення задачі подати на перевірку на свою сторінку у Classroom)
Визначте середню швидкість мандрівника ,який рухається дві третіх шляху зі швидкістю 3 км/год,а залишок шляху - зі швидкістю 6 км/год.
(Рішення задачі подати на перевірку на свою сторінку у Classroom)
На рисунку наведено графік залежності пройденого тілом шляху від часу . Визначте середню швидкість руху протягом 10 с.
(Рішення задачі подати на перевірку на свою сторінку у Classroom)
За графіком руху туриста визначте:
а) шлях,який подолало тіло,рухаючись рівномірно;
б) шлях,який подолало тіло за перші 20 с. спостереження;
в) середню швидкість руху тіла за весь час спостереження;
(Рішення задачі подати на перевірку на свою сторінку у Classroom)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома