17.04 Похідна. Зростання та спадання функції.

Додано: 24 квітня
Предмет: Алгебра, 10 клас
12 запитань
Запитання 1

Якщо для всіх х із проміжку використання рівність то f'(x) > 0, то функція...

варіанти відповідей

Зростає

Спадає

Є константою

Запитання 2

Якщо для всіх х із проміжку використання рівність то f'(x)<0, то функція...

варіанти відповідей

Зростає

Спадає

Неможливо визначити

Запитання 3

Знайдіть проміжки зростання і спадання функції:


f(x)=х2-2х

варіанти відповідей

Зростає на (1; +∞), спадає на (-∞; -1)

Зростає на (-1; +∞), спадає на (-∞; -1)

Зростає на (-1; +∞), спадає на (-∞; 1)

Зростає на (1; +∞), спадає на (-∞; 1)

Запитання 4

знайти проміжки спадання функції у=16х4 - 8х

варіанти відповідей

(-∞;0]

(-∞;1/2]

[1/2;+∞)

[0;+∞)

Запитання 5

знайти проміжки зростання функції у= (х-2)/(х+3). У відповідь записати добуток всіх чисел, які є числами з проміжків спадання.

варіанти відповідей

0

-1

1

184

Запитання 6

Знайти проміжки зростання та спадання функції

у=2х3−3х2+1

варіанти відповідей

зростає [1;+∞]; спадає (-∞;0]

зростає (-∞;0]; спадає [0;1]∪[1;+∞]

зростає (-∞;0]∪[1;+∞]; спадає [0;1]

зростає(-∞;+∞)

Запитання 7

На малюнку зображено графік функції y = f(x), яка визначена на проміжку

 [–6; 5]. На яких проміжках ця функція зростає?

варіанти відповідей

[–1; 5]

 [–2; 2]

 [–2; 3]

 [–6; –1]

Запитання 8

На малюнку зображено графік функції y = f(x), яка визначена на проміжку

 [–6; 5]. Визначте знак похідної функції на проміжку [–1; 1].

варіанти відповідей

+

-

не має знаку

не визначена на проміжку

Запитання 9

На малюнку зображено графік функції y = f(x), яка визначена на проміжку [–6; 5]. На яких проміжках ця функція спадає?

варіанти відповідей

[–2; 3]

 [–6; –1]

 [–1; 5]


 [–2; 2]

Запитання 10

Знайдіть критичні точки функції у = 2х2 - 3, x=.....

варіанти відповідей

-3

3

4

0

Запитання 11

Знайдіть критичні точки функції

y = x3 + 6x2


варіанти відповідей

6

0 і - 6

0 і 6

Запитання 12

Знайдіть проміжки спадання функції

y = x3 – 3x2 + 3


варіанти відповідей

(–∞; 0)

 (0; 1,333)

 (–∞; +∞)

(0; 2)

(0; +∞)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест