Підсумковий тест з теми 3D - графіка

Додано: 9 листопада 2021
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 155 разів
21 запитання
Запитання 1

3D-графіка - це

варіанти відповідей

розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів, призначених для зображення об'ємних об'єктів. 

галузь інформатики, що вивчає методи та прийоми обробки графічних зображень за допомогою комп'ютерної техніки

графіка, де базовим елементом є лінія, яка описується математичною формулою

модель експерименту з екранною візуалізацією на комп'ютері.

Запитання 2

Які дії можна виконувати в режимі редагування?

варіанти відповідей

виділяти вершини, ребра, грані

переміщувати об'єкт

змінювати форму об'єкта

переміщувати окремі вершини об'єкта

Запитання 3

Які дії можуть виконуватись під час екструдування?

варіанти відповідей

видалення об'єкта

видовження об'єкта

видалення вершин об'єкта

створення "відростків"

Запитання 4

До примітивів у програмі Blender відносяться

варіанти відповідей

циліндр, тор, вектор

куб, сфера, тор

циліндр, конус, паралелограм

куб, сфера, прямокутник

Запитання 5

Сукупність методів, прийомів і засобів створення та опрацювання графічних зображень за допомогою комп'ютера - це ...

варіанти відповідей

Тривимірна графіка

Комп'ютерна графіка

Векторна графіка

Растрова графіка

Запитання 6

Дублювання об'єкта - це

варіанти відповідей

операція створення граней елементів

операція створення копій елементі

операція створення ребер елементів

операція зглажування стиків між елементами

Запитання 7

Оберіть галузі застосування тривимірної графіки:

варіанти відповідей

Архітектура

Кінематоргаф

Відеоігри

Медицина

Наука

Промисловість

Дитяча література

Театральні постановки

Запитання 8

Завдання тривимірного моделювання —

варіанти відповідей

описати геометричні фігури і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних

перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення.

описати предмети і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення.

описати об'єкти і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень

відповідно до вимог до майбутнього зображення.

описати моделі і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень

відповідно до вимог до майбутнього зображення.

Запитання 9

Яка кнопка відповідає за переміщення 3D об'єкта?

варіанти відповідей
Запитання 10

До програмних засобів комп’ютерної графіки відносять:…

варіанти відповідей

Графічні редактори


Монітор

Програми перегляду графічних зображень

Програми розпізнавання графічних зображень

Запитання 11

Скільки осей координат використовується при побудові 3D-об'єкта?

варіанти відповідей

безліч

дві

три

чотири

Запитання 12

Серед піктограм оберіть такі, що відповідають програмам для створення 3D-графіки

варіанти відповідей
Запитання 13

Оберіть всі можливі апаратні засоби комп'ютерної графіки.

варіанти відповідей

відеокарта

монітор

динамік

принтер

графічний планшет

мікрофон

графічний редактор

Запитання 14

Оберіть види комп’ютерної графіки:

варіанти відповідей

растрова

векторна

фрактальна

3D графіка

примітивна

анімаційна

Запитання 15

Інструмент Екструдування дозволяє змінювати об'єкти в режимі

варіанти відповідей

об'єкта

редагування

моделювання

конструювання

Запитання 16

Прорахунок фінальної картинки, з точки, в якій розташована камера називається...

варіанти відповідей

Рендеринг

Анімація

3D друк

Накладання текстур

Запитання 17

Новий об'єкт вибираємо в меню


варіанти відповідей

Об'єкт

Вибір

Додати

Огляд

Запитання 18

Клавіша "R" служить для виконання

варіанти відповідей

обертання об'єкта

переміщення об'єкта

маштабування об'єкта

знищення об'єкта

Запитання 19

Клавіша "G" служить для виконання


варіанти відповідей

обертання об'єкта

переміщення об'єкта

маштабування об'єкта

знищення об'єкта

Запитання 20

Як виділити кілька об'єктів



варіанти відповідей

Shift + ПКМ

Ctrl + ПКМ

Shift + ЛКМ

Ctrl + ЛКМ

Запитання 21

Для зміни розмірів об'єкта використовується


варіанти відповідей

клавіша A

клавіша R

клавіша E

клавіша S

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест