40. Комівояжер – це:
41. Кого не можна зарахувати до суб'єктів, на яких спрямовуються заходи
стимулювання збуту:
Що не належить до інструментів стимулювання збуту:
Основними способами стимулювання покупців є:
44. Форми стимулювання споживачів включають:
45. Стимулювання продажу:
46. До переваг застосування заходів зі стимулювання збуту для роздрібних
торговців не належить:
47 Стимулювання споживачів не може здійснюватись у формі:
48. Вид знижок, що надається дітям, військовослужбовцям, студентам,
пенсіонерам:
49. Основними адресатами стимулювання збуту можуть бути:
50. Регулярна організація зустрічей з журналістами – це:
51 Метою паблік-рилейшнз є:
52. До основних функцій РR не належить:
53. Брифінг – це:
54. Мобілізація співробітників – це:
55. Діяльність PR складається з двох самостійних напрямків:
56. Завданнями пропаганди не є:
57. Пряме безоплатне інформування суб’єктом суспільства власного знайомого
про виріб є завданням:
58. Напрямки зусиль PR:
59. Пабліситі – це:
60. Репортаж – це:
61. Методи ефективного розташування товару на прилавках та вітринах
магазинів:
62. Воблер – це:
63. За місцем використання розрізняють такі рекламні матеріали:
64. Рекламні матеріали мають відповідати вимогам:
65. Товарна вітрина – це:
66. Пейпербек – це:
67. Під поняттям «нагадувальна реклама» розуміють:
68. Переконувальна реклама – це:
69. Бюджет реклами – це:
70. До основних функцій реклами відносять:
71. Порівняльна реклама – це:
72. Тематична вітрина – це:
73. Засіб маркетингових комунікацій, який передбачає безпосередню
інтерактивну взаємодію продавця/виробника товару з кінцевим споживачем
певного товару, розрахований на отримання відгуку або здійснення угоди:
74. Використання каналу прямого маркетингу означає:
75. Недоліками реклами в Інтернеті є:
76. Носій реклами в Інтернеті переважно прямокутного графічного
зображення, який уставляється в сторінки сайта:
77. Пряма реклама не використовує наступні форми:
78. Прямий маркетинг – це:
79.Засоби прямого маркетингу – це:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома