40-80

Додано: 23 листопада
Предмет:
40 запитань
Запитання 1

40. Комівояжер – це:

варіанти відповідей

текстовик, тобто особа, що розробляє рекламні девізи та тексти або пише

статті, які мають рекламний характер, на замовлення;

особа, від якої безпосередньо виходить інформація у комунікаційних

процесах;

роз'їзний торговець, що рекламує і продає товари;

графічна прикраса у вигляді щита, панно, планшета, де розміщується

рекламний текст, декоративні елементи.

Запитання 2

41. Кого не можна зарахувати до суб'єктів, на яких спрямовуються заходи

стимулювання збуту:

варіанти відповідей

торговельні посередники;

споживачі-організації;

власний торговельний персонал;

конкурентів.

Запитання 3

Що не належить до інструментів стимулювання збуту:

варіанти відповідей

встановлення цінових знижок;

продаж товарів на умовах пільгового кредитування;

видача дисконтних карток;

зовнішня реклама.

Запитання 4

Основними способами стимулювання покупців є:

варіанти відповідей

збільшення витрат на рекламу;

збільшення каналів розподілу товарів;

використання знижок, купонів та лотерей;

розширення логістичних операцій.

Запитання 5

44. Форми стимулювання споживачів включають:

варіанти відповідей

безкоштовні зразки, додаткову кількість товару без оплати, продаж за

зниженими цінами, знижки з ціни за повторної купівлі тощо;

прямі знижки з ціни – за внесення товару в каталог торгового посередника; за

кількість товару, яку купує посередник; відшкодування за організацію

реклами на місці продажу або за будь-яке вигідне подання товару;

роздавання зразків, конкурси вітрин та інші заходи стимулювання товарами

та цінними подарунками;

місця на полицях своїх магазинів і демонстраційних залів.

Запитання 6

45. Стимулювання продажу:

варіанти відповідей

має на меті негайну зміну поведінки покупця, бо товар одразу постає в

ореолі вирішальної переваги;

має знеособлений характер;

має на меті змінити поведінку покупця в довгостроковій перспективі;

має на увазі тривалі дипломатичні переговори.

Запитання 7

46. До переваг застосування заходів зі стимулювання збуту для роздрібних

торговців не належить:

варіанти відповідей

формування нової культури споживання;

спонукає до негайної закупівлі товару;

розвиває торгівлю за рахунок постійних нагадувань;

надає можливість отримання пільг та призів.

Запитання 8

47 Стимулювання споживачів не може здійснюватись у формі:

варіанти відповідей

стимулювання натурою;

активна пропозиція;

відшкодування за рекламу;

цінове стимулювання.

Запитання 9

48. Вид знижок, що надається дітям, військовослужбовцям, студентам,

пенсіонерам:

варіанти відповідей

знижки з нагоди ювілею підприємства, національного або традиційного

свята;

знижки певним категоріям споживачів;

знижки на сезонних розпродажах товарів;

бонусні знижки постійним покупцям.

Запитання 10

49. Основними адресатами стимулювання збуту можуть бути:

варіанти відповідей

споживачі, конкуренти і посередники;

споживачі, конкуренти і персонал;

персонал, конкуренти і посередники;

споживачі, посередники і персонал.

Запитання 11

50. Регулярна організація зустрічей з журналістами – це:

варіанти відповідей

прес-конференція;

прийом;

бэкграундер;

прес-реліз.

Запитання 12

51 Метою паблік-рилейшнз є:

варіанти відповідей

популяризація підприємств, організацій або окремих осіб серед цільових

груп громадськості;

привернення уваги покупців, виклик зацікавленості і бажання придбати

товар, здійснення поштовху до купівлі товарів;

привертання уваги споживача, стимулювання купівлі і створення передумов

для повторних закупівель, розвиток тривалих стосунків з отримувачем;

посилення імпульсної купівлі.

Запитання 13

52. До основних функцій РR не належить:

варіанти відповідей

формування лояльного (дружнього) ставлення засобів масової інформації до

компанії;

забезпечення відомості компанії (товарів, торгових марок), формування та

розвиток її іміджу;

підготовка;громадської думки; до прийняття певного рішення;

безоплатне інформування суб’єктом суспільства власного знайомого про

виріб.

Запитання 14

53. Брифінг – це:

варіанти відповідей

коротка зустріч керівництва організації з журналістами;

представлення подій від імені особи, яка є безпосереднім свідком або

учасником подій;

бесіда у формі питань та відповідей. Діалог між людиною, яка володіє

інформацією, та журналістом;

інформаційний документ, призначений для випадків, коли керівництво

підприємства має намір висловити свою позицію з деяких питань.

Запитання 15

54. Мобілізація співробітників – це:

варіанти відповідей

акцентування уваги співробітників на розв’язання певних проблем;

залучення працівників підприємства для виконання програми із суспільних

зв’язків;

призов співробітників до військової служби;

оперативна перевірка відповідності здійснення програми цілям і завданням

компанії;

Запитання 16

55. Діяльність PR складається з двох самостійних напрямків:

варіанти відповідей

паблісіті і спонсорства;

прес-конференцій та брифінгів;

пропаганди і паблісіті

пропаганди і спонсорства.

Запитання 17

56. Завданнями пропаганди не є:

варіанти відповідей

звязок з пресою;

пропаганда виробу;

лобіювання;

рекомендації керівництву підприємства.

Запитання 18

57. Пряме безоплатне інформування суб’єктом суспільства власного знайомого

про виріб є завданням:

варіанти відповідей

паблік-рилейшнз;

пропаганди;

паблісіті;

спонсорства.

Запитання 19

58. Напрямки зусиль PR:

варіанти відповідей

окремі об’єкти суспільства;

суспільство, бізнес і влада;

формальні ділові стосунки з окремими працівниками інших підприємств;

неформальні емоційні стосунки з окремими працівниками інших

підприємств.

Запитання 20

59. Пабліситі – це:

варіанти відповідей

популяризація, розповідь про раніше невідоме (товар, послугу,

підприємство, особу), тобто дія, спрямована на привертання уваги

громадськості;

публічна неоплачувана діяльність підприємства з формуванням сприятливого

ставлення до певного товару цього підприємства або до самого підприємства;

стимули для сприйняття рекламного звернення;

збирання, оброблення та аналіз фактів, а також розроблення рекомендацій

для дальшої роботи (поводіння);

Запитання 21

60. Репортаж – це:

варіанти відповідей

представлення подій від імені особи, яка є безпосереднім свідком або

учасником подій;

коротка зустріч керівництва організації з журналістами;

випадок, сюжет із історії діяльності підприємства, що має впливати на

збільшення авторитету підприємства;

сенсаційний, розважальний матеріал у захоплювальний та гумористичній

формі, яка водночас має нести громадськості корисну ділову інформацію.

Запитання 22

61. Методи ефективного розташування товару на прилавках та вітринах

магазинів:

варіанти відповідей

персональний продаж;

мерчайдайзинг;

прямий маркетинг;

брендинг.

Запитання 23

62. Воблер – це:

варіанти відповідей

підставка під листівки різних видів;

великі коробки, які повторюють у збільшеному вигляді пачки сигарет чи

пакети із соком; їх підвішують до стелі чи ставлять на полиці;

використовують у великих супермаркетах, "тремтить" на пластмасовій

гнучкій нозі, що приклеєна до полиці, і показує, де розташований певний

товар;

елемент зовнішньої реклами.

Запитання 24

63. За місцем використання розрізняють такі рекламні матеріали:

варіанти відповідей

внутрішні та зовнішні;

постійні і тимчасові;

ті, що світяться і ті, що не світяться;

стандартні та нестандартні.

Запитання 25

64. Рекламні матеріали мають відповідати вимогам:

варіанти відповідей

привертати увагу;

формувати негативне ставлення до товарів конкурентів;

не викликати бажання здійснити купівлю (спонукати до дії);

викликати короткостроковий ефект.

Запитання 26

65. Товарна вітрина – це:

варіанти відповідей

вітрина, основу якої становить товар без використання декоративних

елементів;

вітрина, коли поряд с товаром використовуються декоративні елементи, за

допомогою яких підкреслюють найголовніші особливості товару;

оформлення з використанням жанрової сцени;

вітрина, зроблена до свят, ювілеїв, подій.

Запитання 27

66. Пейпербек – це:

варіанти відповідей

рекламна паперова обкладинка;

спеціально підготовлений рекламний ролик, створений для вивчення реакції

аудиторії або як зразок для рекламодавців;

дотепний вираз, що використовується в рекламному зверненні;

використання в рекламі почуттів справедливості, порядності, національного

єднання, миру тощо.

Запитання 28

67. Під поняттям «нагадувальна реклама» розуміють:

варіанти відповідей

дотепний вираз, що використовується в рекламному зверненні;

кількісну характеристику рекламного звернення;

усне предявлення товару в процесі бесіди з одним або кількома покупцями

(фактичними чи потенційними) з метою укладення угоди (контракту) про

придбання товару;

рекламу, яка застосовується для того, щоб не дати споживачам забути про

цей товар.

Запитання 29

68. Переконувальна реклама – це:

варіанти відповідей

реклама, що застосовується для формування вибіркового попиту на певну

марку товару через переконування споживача, що за свої гроші він отримає

максимально цінну річ;

публічна неоплачувана діяльність підприємства з формування сприятливого

ставлення до певного товару цього підприємства або до самого підприємства;

реклама, яка застосовується для того, щоб не дати споживачам забути про цей товар;

конкретні газети, журнали, радіостанції або телестудії, які передають

рекламну інформацію.

Запитання 30

69. Бюджет реклами – це:

варіанти відповідей

деталізована розбивка рекламних витрат за конкретними товарами, ринками

та використовуваними засобами масової інформації;

показник для аналізу ефективності показу реклами, який дорівнює оцінному

коефіцієнту, помноженому на кількість показів реклами в цій програмі;

форма організації взаємозв;язків між виробниками та споживачами

(покупцями) у вигляді показу товарів на спеціально організованих для цього

демонстраціях у певний час і в певному місці;

стратегія зростання компанії завдяки розширенню видів діяльності чи виходу

на нові ринки.

Запитання 31

70. До основних функцій реклами відносять:

варіанти відповідей

комерційну; некомерційну,

стимулюючу; інформативну; психологічну;

престижну; психологічну, національну;

стимулюючу, спеціалізовану, престижну.

Запитання 32

71. Порівняльна реклама – це:

варіанти відповідей

реклама, яка безпосередньо або опосередковано порівнює одну марку

товару з іншими;

метод розсилання рекламних матеріалів поштою заздалегідь підготовленими

списками потенційних та фактичних споживачів (пряма поштова реклама);

рекламування товарів від імені виробника або посередника в місцях продажу

цих товарів (крамницях, супермаркетах, реклама на місцях продажу);

стратегія виходу компаній з певного ринку або переходу в іншу сферу

діяльності.

Запитання 33

72. Тематична вітрина – це:

варіанти відповідей

вітрина, зроблена до свят, ювілеїв, подій;

вітрина, де поряд с товаром використовуються декоративні елементи, за

допомогою яких підкреслюють найголовніші особливості товару;

оформлення з використанням жанрової сцени;

вітрина, основу якої становить товар без використання декоративних

елементів.

Запитання 34

73. Засіб маркетингових комунікацій, який передбачає безпосередню

інтерактивну взаємодію продавця/виробника товару з кінцевим споживачем

певного товару, розрахований на отримання відгуку або здійснення угоди:

варіанти відповідей

прямий маркетинг;

прямі торгові угоді;

персональний продаж;

пряма реклама.

Запитання 35

74. Використання каналу прямого маркетингу означає:

варіанти відповідей

повну відмову від використання оптових торговельних посередників;

перехід до поєднання прямих та непрямих каналів збуту продукції;

перехід компанії до системи доставки товарів тільки власним транспортом;

використання порядку продажу продукції безпосередньо її споживачам.

Запитання 36

75. Недоліками реклами в Інтернеті є:

варіанти відповідей

невеликий відсоток користувачів у певних населених пунктах;

використання мультимедійних технологій;

висока вартість контакту з цільовою аудиторією;

неможливість контролю ефективності реклами.

Запитання 37

76. Носій реклами в Інтернеті переважно прямокутного графічного

зображення, який уставляється в сторінки сайта:

варіанти відповідей

річ-медіа;

банер;

електронна пошта;

джумбі.

Запитання 38

77. Пряма реклама не використовує наступні форми:

варіанти відповідей

листа, листівки;

каталоги, проспекти;

рекламні ТБ-ролики;

календарі.

Запитання 39

78. Прямий маркетинг – це:

варіанти відповідей

продаж товару без торговельних посередників;

вивчення клієнтів у комп’ютерних базах даних;

продаж того, що виробляє фірма без урахування потреб;

персональні продажі.

Запитання 40

79.Засоби прямого маркетингу – це:

варіанти відповідей

фірмовий магазин;

зовнішня реклама;

лотереї;

цінові знижки.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест