ІНДЗ з методики навчання історія

Додано: 23 листопада
Предмет:
24 запитання
Запитання 1

У чому полягає сутність інтерактивних методів?

варіанти відповідей

навчання відбувається шляхом взаємодії всіх тих, хто навчається і навчає

основною формою взаємодії часто залишається і монолог

спосіб взаємодії учасників навчального процесу, спрямований на досягнення цілей і завдань

широкий спектр різноманітних методів активізації навчально-пізнавальної діяльності.

Запитання 2

Що таке прийом навчання?

варіанти відповідей

методи орієнтовані на реалізацію пізнавальних інтересів і потреб особистості

спосіб взаємодії вчителя й учнів, що може бути виражений у переліку (алгоритмі) дій учителя, спрямованих на організацію пізнавальної діяльності учнів

вивчення неголовних статичних фактів і історико-статистичного матеріалу

це можуть бути такі види діяльності, як короткі записи чи замальовки, що відбивають зовнішні ознаки історичних фактів

Запитання 3

На скільки груп можна можна розділити прийоми навчальної роботи?

варіанти відповідей

2

3

4

5

Запитання 4

Який прийом використовується для засвоєння динамічних фактів?

варіанти відповідей

прийом опису

образна характеристика

оповідання

коротке повідомлення

Запитання 5

До складних прийомів творчої реконструкції образу головного історичного факту відносять такі, що створюють...

варіанти відповідей

«ефект присутності»

картинний план

причинно-наслідкові зв'язки

засвоєння історичних фактів на емпіричному рівні

Запитання 6

Що з переліченого є структурними компонентами пояснення?

варіанти відповідей

положення, якими аргументується і конкретизується

є доведення та міркування

творчого застосування теоретичних знань

викладу та відтворення навчальної інформації

Запитання 7

Що таке смисловий план?

варіанти відповідей

перелік суттєвих ознак, положень тощо, що характеризують головні історичні факти, поняття

перелік суттєвих ознак, виходячи з яких однотипні однорідні історичні факти можуть бути згруповані.

складання тез, тобто коротко сформульованих основних положень прочитаної, прослуханої інформації,

різні форми спілкування вчителя та учнів, у процесі яких аналізується навчальний історичний матеріал

Запитання 8

Що таке синхроністична таблиця ?

варіанти відповідей

таблиці узагальнюють дати та події шкільного курсу або курсів історії, дають змогу цілісно уявити історичний процес

дають змогу систематизувати дати подій, явищ і процесів, що стосуються окремих проблем курсу історії.

відтворюють хроніку найважливіших подій, факти в них зафіксовано з точністю до днів.

засіб навчання історії та спосіб фіксації одночасності (синхронності) перебігу подій, явищ, процесів, що стосуються різних сфер зовнішньої та внутрішньої політики

Запитання 9

Яке завдання можна запропонувати учням на перших уроках для формування уявлень про послідовність?

варіанти відповідей

Спробувати пояснити на прикладі, що означає хронологічна послідовність подій.

встановлювати тривалість події, віддаленість її від сьогодення;

встановлювати події за датами або дати за подіями;

співвідносити події та дати

Запитання 10

Що означає поняття лінія часу?

варіанти відповідей

стрілочка, яка символізує рух часу.

пряма лінія, переділена рисочками на рівні відрізки, що позначають певне число років.

хронологічна послідовність подій.


Початкові уявлення та елементарні знання про історичний час

Запитання 11

Що з переліченого відноситься до структури лабараторно-практичних робіт?

варіанти відповідей

мотивація навчальної діяльності

послідовність своїх дій

сукупність фактів

Неодмінна вимога до теми

Запитання 12

З чого починається організація лабораторно-практичних робіт?

варіанти відповідей

планування

теми

мети

хід роботи

Запитання 13

Чому художня література важлива для вивчення історії?

варіанти відповідей

Вона містить точні історичні факти.

Вона дозволяє відчути атмосферу епохи, поглянути на події очима сучасників.

Вона замінює підручники з історії.

Вона не має значення для вивчення історії.

Запитання 14

Хто з перелічених особистостей запропонував послідовність роботи з картиною на уроці?

варіанти відповідей

В.Г. Карцов

О. Максименко

М. Самокиш

Т. Бьюзен

Запитання 15

Примітивний рисунковий лист, у якому предмети і дії зображувалися за допомогою поєднання їхніх малюнків - це?

варіанти відповідей

Символ

Піктограма

Ідеограма

Піктографічний лист

Запитання 16

Що називають опорні конспекти першого типу?

варіанти відповідей

містять основні словесно-цифрові орієнтири пошуку, знаходження і засвоєння необхідної інформації.

містять необхідну для засвоєння інформацію, що «розкривається» при їхній розшифровці.

умовні знаки, що позначають явища, конкретно-історичні поняття,

стислий писаний виклад чи короткий запис змісту чого-небудь

Запитання 17

Який із засобів візуалізації найкраще підходить для демонстрації хронології історичних подій?



варіанти відповідей

Діаграма Венна

Хронологічна таблиця

Графік

Карта

Запитання 18

Який із наведених засобів візуалізації є хронологічним?

варіанти відповідей

Інфографіка

Хмарка слів

Стрічка часу

Карта

Запитання 19

Який історичний документ можна використовувати для створення візуалізації на основі тексту?

варіанти відповідей

Літопис

Газету

Щоденник

Усі вищезазначені

Запитання 20

Що є основною метою використання візуалізації на уроках історії?

варіанти відповідей

Заповнення часу уроку

Підвищення зацікавленості та кращого засвоєння матеріалу

Зменшення обсягу текстової інформації

Полегшення роботи вчителя

Запитання 21

Який вид діалогу є найефективнішим для розгляду спірних історичних питань?

варіанти відповідей

Логічний монолог

Дебати

Повторення фактів

Читання підручника

Запитання 22

Яке твердження найкраще описує поняття "цифрова компетентність вчителя"?

варіанти відповідей

Здатність використовувати лише PowerPoint для презентацій

Вміння інтегрувати цифрові інструменти в освітній процес для досягнення навчальних цілей

Навички роботи з комп’ютерними іграми

Використання технологій лише для дистанційного навчання

Запитання 23

Який компонент структури уроку історії включає формулювання навчальної мети?

варіанти відповідей

Етап організації навчальної діяльності

Пояснення нового матеріалу

Підсумки уроку

Перевірка домашнього завдання

Запитання 24

Що з наведеного НЕ є характерною рисою уроку з історії?

варіанти відповідей

Систематичність і плановість

Використання лише одного типу діяльності учнів

Орієнтація на освітню мету

Організація навчальної взаємодії

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест