6 кл. Поведінка та мовний етикет споживача

Додано: 4 квітня 2021
Предмет: Економіка, 6 клас
Тест виконано: 647 разів
8 запитань
Запитання 1

Етичним називають споживача, який:

варіанти відповідей

вибирає та купує товари, що мають меншу шкоду для довкілля, людей, тварин, з позитивним соціальним та екологічним впливом

завжди слідкує за модними новинками та купує нові моделі електроніки, одягу, автомобілів

немає правильної відповіді

Запитання 2

Набір моральних принципів і цінностей, якими користується людина у житті та які визначають позитивні і негативні оцінки її думок, рішень і вчинків, називається:

варіанти відповідей

етика

етикет

етикетка

мораль

Запитання 3

Етична проблема виникає коли:

варіанти відповідей

дії окремої людини чи організації можуть завдати шкоди, чи навпаки, принести користь іншим

етикетка товару наклеєна косо

людина не знає правил етикету за столом

Запитання 4

Висока чутливість до ціни товару, його якості та асортименту, вибір товару у залежності від його цінності характерні для

варіанти відповідей

економічного споживача

етичного споживача

персоніфікованого споживача

апатичного споживача

Запитання 5

Висока чутливість до вигляду товару, обслуговування та бренду, вибір товару не залежить від його ціни - риси, характерні для

варіанти відповідей

економічного споживача

етичного споживача

персоніфікованого споживача

апатичного споживача

Запитання 6

Здатність не звертати увагу на вигляд товару, бренд, якість, вибір товару в залежності від його впливу на екологію та здоров`я - риси, характерні для

варіанти відповідей

економічного споживача

етичного споживача

персоніфікованого споживача

апатичного споживача

Запитання 7

Головну увагу приділяє зручності та особистому комфорту, не звертає увагу на ціну

варіанти відповідей

економічний споживач

етичний споживач

персоніфікований споживач

апатичний споживач

Запитання 8

Етична поведінка торгівельного підприємтста полягає у:

варіанти відповідей

чесності та правдивості в наданні інформації про товар

прояві поваги до споживача незалежно від його соціального та матеріального стану

забороні продажу товарів малозабезпеченим споживачам

відмові у захисті прав споживачів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест