Фінансова грамотність. Етика взаємин споживача та інших учасників ринку.

Додано: 28 квітня 2020
Предмет: Економіка, 6 клас
Тест виконано: 284 рази
10 запитань
Запитання 1

Споживацька ідеологія - це

варіанти відповідей

перетворення шопінгу на важливий для споживача вид діяльності, звичку

звичка складати список продуктів перед тим, як іти до магазину

купівля продуктів, які є нешкідливими для довкілля

купівля розрекламованих, статусних, непотрібних, некорисних речей

Запитання 2

Обери принципи відповідального ставлення до покупок

варіанти відповідей

ставлюсь до покупок як до розваги

інколи ходжу до магазину, щоб поспілкуватися, дослідити нові модні тенденції

вибираю продукти, після використання яких залишається небагато відходів

не купую пластикові пакети, ношу з собою торбину з тканини

Запитання 3

Екологічне маркування забезпечує споживачів інформацією про

варіанти відповідей

екологічність продукції загалом

натуральні продукти харчування (органічне виробництво)

екологічність окремих компонентів, властивостей або процесу виготовлення продукції

Запитання 4

Екологічні знаки інформують про

варіанти відповідей

безпечність продукції для життя, здоров'я, майна споживачів і довкілля

способи, що запобігають забрудненню довкілля

небезпечність продукції для довкілля

Запитання 5

Український знак екомаркування, що підтверджує відповідність якості продукції, яка пройшла сертифікацію у Всеукраїнській громадській організації «Жива планета», міжнародним нормам

варіанти відповідей
Запитання 6

Знак екомаркування, який означає, що продукція містить частину переробленого матеріалу

варіанти відповідей
Запитання 7

Знак відповідності органічним стандартам Європейського Союзу

варіанти відповідей
Запитання 8

Оберіть знаки псевдоекологічного маркування

варіанти відповідей
Запитання 9

Етика вивчає

варіанти відповідей

мораль, суспільні норми поведінки, звичаї

правила поведінки людей певної професії

сферу естетичного ставлення людини до світу, теорію мистецтва

Запитання 10

Оберіть приклади етичної поведінки в торгівлі

варіанти відповідей

неповна інформація про товар

справедливе ціноутворення

неправдива реклама

повага до споживача незалежно від рівня його матеріального забезпечення

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест