7-А. Функція. Графік функції.

Додано: 19 березня
Предмет: Алгебра, 7 клас
12 запитань
Запитання 1

О котрій годині була найвища температура?

варіанти відповідей

22 год

16 год

4 год

9 год

Запитання 2

На рисунку зображено графік зміни температури повітря протягом доби. Користуючись цим графіком , визначте, якою була температура повітря о 5 годині.

варіанти відповідей

00С

-20С

-10С

20С

10С

Запитання 3

На рисунку зображено графік зміни температури протягом доби. Користуючись графіком, визначте, протягом якого проміжку часу температура повітря підвищувалася.

варіанти відповідей

від 0 год до 4 год

від 11 год до 20 год

від 16 год до 24 год

від 16 год до 20 год

від 4 год до 16 год

Запитання 4

На рисунку зображено графік зміни температури повітря протягом доби. Користуючись цим графіком, визначте, о котрій годині температура повітря була − 20С.

варіанти відповідей

12 год

14 год

5 год

15 год

17 год

Запитання 5

Оберіть способи задання функції

варіанти відповідей

за допомогою таблиці

за описом

за допомогою схеми

за формулою

за допомогою графіка

за діаграмою

Запитання 6

Функцію задано формулою у = 4х – 8. Знайдіть значення аргументу, при якому у = 16.

варіанти відповідей

2

4

6

8

Запитання 7

Функцію задано формулою у = 2х + 5. Знайдіть значення функції, якщо х= −4.

варіанти відповідей

-3

5

1

-1

Запитання 8

Функцію задано формулою у = х2 - 3. Знайти значення у, якщо значення аргументу дорівнює -2.

варіанти відповідей

5

1

6

- 9

Запитання 9

Функцію задано формулою у=5х-3.Визначити значення функції, якщо значення аргументу дорівнює 2

варіанти відповідей

1

0

7

-7

Запитання 10

Як називають незалежну змінну?

варіанти відповідей

область визначення функції

область значення функції

функція

аргумент

Запитання 11

Функцію задано формулою у = 3х - 1, знайди значення аргументу, при якому значення функції дорівнює 11.

варіанти відповідей

4

-4

3

інша відповідь

Запитання 12

На каких координатах находится эта точка?

варіанти відповідей

(1;-1)

(1;1)

(-1;-1)

(-1;1)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест