Обчисліть значення виразу: 0,2·(–2)4
Подайте у вигляді степеня вираз: a2 · a6
Подайте у вигляді степеня вираз: b15 : b12
Спростіть вираз (х6х4)3
Подайте у стандартному вигляді одночлен : -3x2 y∙2xy2
Подайте многочлен у стандартному вигляді :
-22а5 + 9а - 9а4 + 5а5 - 11а +12а4
Виконати дії : ( 8х2-12х+4) - (2х2+5х-2) =
Перетворіть вираз 2а (b - 3c) у многочлен
Виконайте множення (а + 3) (b - 4)
Розкладіть многочлен на множники:
10х2-15xy
Розкладіть на множники
а3 + а2+а + 1
Розв'яжіть рівняння, попередньо розклавши ліву частину на множники
х2 + 5х - 4х - 20 = 0
Оберіть, які з виразів є тотожно рівними:
Порівняти: (-3,2)5 та (-4,8)4
Обчисліть, використовуючи властивості степеня:
Запишіть вираз у вигляді степеня 28 ⋅ 44 ⋅ 162
Розкласти на множники 3х3у2 – 6х2у – 12ху4
Розкласти на множники 14х+63+45х+10х2
Розвяжіть рівняння ( х - 1)( х + 2) - х2 = - 8
Обчисліть значення виразу найзручнішим способом:
147 ⋅ 47 + 19 ⋅ 147 - 157 ⋅ 32 - 34 ⋅ 157
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома