Повторення. Подібні трикутники. Теорема Піфагора

Додано: 5 травня 2022
Предмет: Геометрія, 8 клас
Тест виконано: 88 разів
12 запитань
Запитання 1

У подібних трикутниках ABC і A1B1C1

A = 30°, АВ = 1 м, ВС = 2 м,   B1C1 = 3 м. Чому дорівнюють кут А1 і сторона A1B1?


варіанти відповідей

60°, 3 м

30°, 1,5 м

30°, 2/3 м

Запитання 2

АВС ~ РКМ. Виберіть правильне твердження

варіанти відповідей

∠А = ∠К

АВ/РК = АС/КМ

АВ/РК = АС/РМ

РАВС = РРКМ

∠В = ∠М

Запитання 3

Чи подібні трикутники, якщо їхні сторони дорівнюють: 1 м, 1,5 м, 2 м та 10 м, 15 м, 20 м.

варіанти відповідей

так

ні

неможливо визначити

Запитання 4

На якому рисунку зображено подібні трикутники.

варіанти відповідей
Запитання 5

У трикутнику кути 20º, 60º, 100º, а у подібного 

варіанти відповідей

62º, 65º, 1º

24º, 66º, 100º  

20º, 6º, 10º  

20º, 60º, 100º

Запитання 6

Дано ΔАВС ∼ ΔDFK. ∠В = 45°, ∠K = 60°. Знайдіть ∠D.

варіанти відповідей

85°

75°

45°

60°

Запитання 7

трикутники подібні, тому що

варіанти відповідей

вони мають спільну вершину О

 

 їхні сторони пропорційні

  у них рівні два кути

вони мають спільну вершину і кут С дорівнює куту А

Запитання 8

Катети прямокутного трикутника дорівнюють 3 см і 4 см. Чому дорівнює гіпотенуза?

варіанти відповідей

5

7

2

25

Запитання 9

Гіпотенуза прямокутного трикутника дорівнює 10 см, а один із катетів 8 см. Тоді інший катет дорівнює

варіанти відповідей

6

36

20

9

Запитання 10

Висота прямокутного трикутника, що проведена до гіпотенузи та поділяє її на відрізки 18 см і 32 см, дорівнює...

варіанти відповідей

24

576

50

14

Запитання 11

Знайдіть довжини невідомих катетів і a прямокутного трикутника, якщо відомо, що b:a = 3:4, а гіпотенуза с = 20.

варіанти відповідей

14 і 2√51

12 і 18

10 і 12

Правильної відповіді немає

Запитання 12

Чому дорівнює один із катетів прямокутного трикутника, гіпотенуза якого дорівнює 20√2 см, а гострий кут дорівнює 45о

варіанти відповідей

20√2

20

√2

Правильної відповіді немає

2

√20

2√20

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест